Audi A4: nová generace se představuje

28 komentářů

VANDIT
13. září • 19:59

ta 2.7 bude porad stara PD cerpadlo-tryska?

x12345678
14. září • 14:26

Motor 2,7TDI nikdy PD vstřikování neměl. od počátku šlo o common rail.PD mají motory:
tříválce 1,2 a 1,4 TDI (Lupo3L, A2,Fabia,Polo)
čtyřválce 1,9 a 2,0TDI (fabia, octavia, superb, roomster, polo, golf, caddy, touran, sharan, T5, A3, A4, A6, Mitsubishi Outlander, Dodge Caliber....)
pětiválce 2,5TDI (T5, Touareg)
desetiválec 5,0TDI (Touareg, dříve i Phaeton)a žádný jiný.všechny V6TDI 2,7 a 3,0 byly od počátku common rail.

KptBobr
12. září • 8:37

Ondrasiku, ty jsi ale opravdu trouba, kdyz pominu, ze to Audi samo nikde nepise, tak bych Te rad opetovne upozornil, ze DSG neni zadny "robotizovany manual" (s tim bez nekam napr. k Citronum apod.), ale plnohodnotna automaticka prevodovka se vsim vsudy, at se ti to libi, nebo ne. To ze nefunguje na principu HDM z ni nedela nic jineho nez automat, i kdyz na jinem principu. To uz je jiste k pousmani.
Prestan jiz prosim stale prepisovat svymi vyplody technicka reseni, ktera jsi nevymyslel!

DedlyM6
12. září • 9:10

Když dovolíte, tak DSG, ať už jde o nové sedmistupňové nebo starší verzi šestistupňového se u Audi nazývá S - tronic, to ale nemění nic na tom že jde o robotizovanou manuální převodovku.

KptBobr
13. září • 8:09

Dalsi blb, tzn. ze tedy i HDM automat je ve Tvem pojeti "robotizovana" manualni planetova prevodovka ;-) Mimoch. to je stli to je automaticka prevodovka neurcuje jeji princip, ale jeji funkcnost a automatizace provozu, a v te je mj. DSG o mnoho a mnoho dale, nez HDM.
Chlapci, chlapci, oba dva by jsi jste si meli evidentne zopakovat min. stredoskolskou fyziku, pokud vubec takovym vzdelanim disponujete.

zdenek
13. září • 11:02

Proc hned zacinas s urazkama? Tohle neni o stredoskolske fyzice, pokud se bere automaticka prevodovka takova, ktera radi sama bez ucasti ridice, tak by automatem byly treba i ty zminovane robotizovane manualy od Citroena a to je samozrejme v poradku, ale nic to nemeni na faktu ze DSG se od klasickeho robotizovaneho manualu lisi v principu pouze dvema spojkama a tim ze neexistuje v ciste manualni verzi (pokud se nepletu), takze ano DSG je automaticka prevodovka a pokud se pro ni pouziva nazev "robotizovana prevodovka" nevidim to jako problem a v principu je to spravne.

paavo
12. září • 10:44

Jaká robotizovaná převodovka?!? Co to tady plácáš?!? DSG je plnohodnotný automat se dvěma spojkami. HowhgB-]

x12345678
14. září • 14:17

Já tedy navím, co považujete za automatickou převodovku a co si s čím pletete, pánové.Automatickou převodovkou je - podle mého názoru - jakákoli převodovka, která SAMOČINNĚ - tedy automaticky mění převody. Plynule či skokově, to je dost jedno.A protože způsobů konstrukce samočinné změny převodů máme několik, pak tedy malé opáčko:Automatická převodovka v klasickém pojetí - tedy planetová převodovka s lektromechanickým (=dnešním) či hydraulickým (= původním) spínáním jednotlivých planetových převodů a s hydrodynamickým měničem místo klasické taliřové spojky. Do této skupiny patří například automaty používané Mercedesem, tiptronic v Audi, VW či Porsche s podélně uloženými motory (od A4 výš), klasické americké automaty atd.Klasická mechanická převodovka s robotizovaným zasouváním spojek čelních soukolí jednotlivých převodů a s servomechanicky ovládanou lamelovou spojkou (tu má například BMW) je rovněž samočinnou, tedy automatickou převodovkou.DSG (či S-Tronic a její obdoby) převodovka, tedy dvojitá převodovka se samostatnými řadami pro liché a sudé stupně, robotizovaným řazením převodů pomocí tzv. mechanotronického systému a integrovanou dvojitou spojkou s gelovou náplní - i ta řadí samočinně a je tedy automatem.A plynulé převodovku či variátory? CVT, multitronic apod, i to jsou automatické převodovky.

kubakod
1. září • 7:40

Teď jsem hlavně zvědavý, jak se změní ceny 2-3 roky starých A4 současné generace ;-)
Pomalu už se koukám po nějakém AWD, když jsem se přesěhoval do hor...

VANDIT
3. září • 18:37

premyslim stejne... nejaka 3.0 TDI quattro by se mi libila ale nevim jak je to vevntr s mistem oproti aktualnimu passatovi 3BG... nerad bych si koupil mensi auto (kdyz aktualni nahradnik za pasika je vypsan na bmw 530xd) ... uvidime ... :)

Dusan
12. září • 9:12

Jeste je moznost A6, prostoru bude vice nez v A4, vetsi nez Passat je a ceny budou s tou A4rkou minimalne zpocatku skoro na stejno.

Carlsson
30. srpna • 21:20

celkem trapnej novej model vrchol zadní lampy z A5:-D

Dalibor
31. srpna • 19:53

Tak a teď se zamysli nad tím co jsi napsal a zkus sem napsat něco rozumného.Jinak Radku Ondrašíku, článek je super;-)

DaveP
30. srpna • 14:23

Mne to pripada zezadu trosku jako BMW, nezda se Vam? Ale jinak je to moc hezky auto:)

RedBaron
12. září • 10:56

Přesně, připomíná mi to nevtíravou eleganci starých pětkových řad. BMW je v současné době tak trochu v krizi identity, ty kombinace roztodivných tvarů a kuchyňské linky uvnitř nemohou zákazníci dlouho tolerovat.

Kicko
1. září • 21:14

Aj mne ... ako 3er sedan.

JK
30. srpna • 19:01

No mě spíš jako stará A4.

.
12. září • 9:03

No mně spíš jako nějaký starý Renault... hergot, teď nevím, který to byl... ale jinak děs běs

Martin
30. srpna • 22:31

Vsak to am vyzerat ako A4, na prvy pohlad ju ma pripominat....Nemci nie su ako francuzi, ze kazdy model je uplne iny...su tu nejake tradicne linie, ktore je dobre zahcovat

VDC
30. srpna • 11:58

To video je priserny. Jako kdyz si malej fakan sedne na autosalonu do auta a macka vsechny knofliky. Jeste chybi klakson. :-D A k autu - to je "odvaz" - prostredek auta je furt stejnej.

lunochod
30. srpna • 11:34

To by taky mohly začít zajímavé slevy nebo akční nabídky na současný model, ne? B-]

Dalibor
31. srpna • 20:02

Ony taky jsou!:-D

moose
30. srpna • 9:05

design bych čekal více propracovaný, tohle mi od W.de Silvy přijde trochu donwgrade poslední verze A4 :-( což je docela velká škoda, zadek u A4 nikdy neměl takovéto tvary, a je mi toho líto, doufejme že aspon Avant zůstane věrný tradici a nebude mít divné tvary...ohledně interiéru, podobně, jsem v A4 zvyklý na plynulé linie (obložení palubovky které se z přístrojovky váže na dveře, to tu znovu postrádám, to je přesně to co se mi na audi vždy líbilo, ted to bude jinak... podobně u palubní desky s budíky, u A4 to byla vždy jen kaplička pro přístroje, a ne tato protáhlá i na středový panel, ta byla myslím jako první u A6 hranáče... nechápu, a je mi líto, že audi najalo Waltera de Silvu... :-(

moose
30. srpna • 9:06

ale třeba se mi to zalíbí až ji uvidím naživo... ?

Dalibor
31. srpna • 20:01

moose: jsem přesvědčen, že až jí uvidíš v reálu, tak rozbiješ prasátko:-)

IO
30. srpna • 10:45

tak mne zase desing po tych uletoch od ostatnych automobiliek fakt sadol!....bral by som ho hned...skoda ze ho nikdy nebudem mat....:-(

Bořek Hudák (bhudak)
30. srpna • 8:18

Co to je za blábol? To neni downsizing, ale downpowering >:D nemá těch 96kw mít třeba 1,4TSI? Se mi nezdá, že by nová 1,8turbo měla jen o 4kw víc, než stará atmosféra 1,8 20V...

Petr
30. srpna • 7:23

Alespon ted bude stejne tezke jako Alfa 159

Doporučujeme

Články odjinud