..příjde mi ujetý, když vidím v nabídce víc naftových, než benzínových motorů..., současně mi připadá, že zadní část je okopírovaná od BMW..., koncern je prostě plný překvapení...
Mne to ujety vubec neprijde, kdyz se proda vice naftaku..
Kdyz si clovek vezme ze uz zakladni benzinova motorace je vcelku pouzitelna a ma docela rozumnou vybavu, tak cena 860.000Kc (tj. pro lepsiho zakaznika 800-) neni za takhle vybavenou premiovku spatna cena a prinasi dost velkou konkurenci pro stredni tridu, ktera s podobnym motorem a vybavou vyjde i po sleve neco pres sedm set tisic a to uz neni tak velky rozdil.
Jj, základní motorizace velmi slušná, včetně ceny.
souhlas
Akorát teda s tou základní výbavou to není tak slavné, jak Radek píše. Díval jsem se do ceníku, a při dorovnání výbavy na úroveň Mazdy 6 Active 2.0i (ceníková cena 609900) to vyjde skoro na mega. Takže ano, je to pokrok, ale k cenám neprémiových značek to má pořád kurefski daleko!
Jenze Mazda 6 je levna proto, ze je to vybehovy model tesne pred nahrazenim novinkou. Verte tomu, ze nova Mazda 6 v podobne vybave rozhodne nebude stat lehce pres sest set, ale k osmi stum tisicum jen to frkne, po sleve bude tak neco pres sedm set jako jeji konkurence mozna spise o malinko draze (Japonci jsou obecne drazsi nez Francouzi). Takze k tem nepremiovkam je to blize nez by se zdalo.
To je samozřejmě pravda, je to výběhový model. Ten nový bude se stejnou výbavou jako audina stát 700k, aspoň tolik stál ten minulý, když to byla novinka. To už pak nechám na každém, jestli mu ty čtyři kruhy a "lepší materiály" stojí za dalších 165k.P.S. Díky, že jsi narozdíl od Radka nereagoval mimo mísu.
Jenže nevidím tu důvod srovnávat to s Mazdou. M6 je sice skvělé auto, ale prostě prémiový model to prostě není. Audi je třeba srovnat s Céčkovým MB, 3er od BMW, Alfou 159, případně ještě X-Type od Jagu a případně s přivřením dvou očí bych tam dla i Saab 9-3 a Volvo S60. Zbytek je prostě v prestiži o krok dál.A souhlasím, že za jméno se často nemálo platí.
Hele my se bavíme o tom, jak moc se prémiová Audina cenou přiblížila k neprémiovým autům střední třídy (např. Mazda 6), nikdo je spolu nesrovnává!Btw. Když chce někdo dávat 200-300k navíc jen za to, že má na předku obrázek s jaguárem, je to jeho věc :) V ničem jiném to auto lepší není.
Ta alfa mi ve vašem výčtu velmi nesedí, jinak naprostý souhlas.
Co ALFA, ta tam patri, ale JAGUAR strednej triedy je X-TYPE, nie S-TYPE. No nic.. "ucit sa, ucit sa, ucit sa":-D
Vzdyt tam X-Type mate :-DB-] ale diky za opravu
Nehanbite sa? Aspon sa priznajte ze ste sa pomylil.
Vždyť píšu "díky za opravu"
...jak zní definice prémiové značky???....není náhodou prémiová značka např. Lamborghini, Bugatti, Ferrari atp. ?????;-)....Radku Radku..., už to zase nějak motáš...:-D
Ne ne, ty si uz vyjmenoval prestizni znacky vis :-DB-]
....skara :-D
....vlastně .. sakra:-D:-D:-D
V poho ;-):-D
To je možné, že vám nesedí. Ovšem právoplatně tam patří, i když se to lidem žijících v minulosti líbit nebude.
Nevím kde berete tenhle blud, pane Ondrasiku. Alfa i pres svou konstrukcni odvaznost je i dnes kvalitou porad stejny hnuj a v tom se nanestesti nic nezmenilo. A za premiovou tridu ji uz davno nepovazuji ani Italove. Italska policie dokonce vyrobci kvuli kvalite sluzebnich vozu pohrozila zrusenim nakupu vice nez 1000 kusu odebranych 159ek.
A jakože čím si alfa současnosti zasluhuje zařazení do prémiové třídy? Svou jedinečnou "spolehlivostí" snad?
Nějak si na nový design nemůžu zvyknout. Hlavně zepředu. Maska chladiče je moc subtilní a celý čumák nějaký moc úzký :-/
To já si zvyknul hned:-D Mně se naopak moc líbí a v té bílé jí to opravdu sluší!
Škoda, že není multitronic kombinovatelný s pohonem quattroAle jinak je konečně A4 auto, o kterém lze uvažovat. Až dosud to bylo pro reálné použití více než dvěma osobami těžko akceptovatelné.Za cenu nižší než minulá generace A4 je auto velikosti minulé generace A6. A to je dobře.
Multitronic vydrží velmi málo, dokonce méně než starý tiptronic, jsou známy problémy s řetězem již po několika desítkách tisíc km! Ceny jsou proti dnešní generaci o dost vyšší, jediný pořádný motor pro běžné použití bude 2.0TDI twinturbo DSG (u audi vtipně S-tronic) 150kW/204k, 400Nm, ale ten tu bude nejdřív příští rok touhle dobou, takže čekat, čekat, čekat... Nebo koupit Passata či A6? U obou ale bude příští rok facelift, tak nevím...B-]
Žádné twinturbo ani biturbo u motoru 2.0 TDI nebude. DSG není a nebude S-tronic.Měl jsem možnost jezdit se všemi motorovými variantami a musím říct, že mně velice mile překvapila 1.8 T. Krásný zvuk, bezvadná dynamika a příznivá spotřeba ( oproti předchozí generaci 1.8 T snížena asi o 30% ). A cenový rozdíl mezi 1.8 T a 2.0 TDI bych použil na vylepšení vnitřní výbavy vozu nebo na palivo ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.