Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Německý ladič Abt Sportline představil sadu úprav pro nejnovější provedení sedanu Audi A4/S4. A došlo i na „benzíny“.
Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Ladičská společnost Abt Sportline naštěstí patří k těm, které nabízejí vylepšení pohonných jednotek nejen pro vznětové, ale také pro zážehové motory. Soustředí se především na produkty koncernu VW Group, z poslední doby stojí za zmínku nejen Volkswagen Tiguan s výkonem až 250 koní, ale také na diesely zaměřené přestavby sedanu Audi A6 nebo lehkého SUV Audi Q3.

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Do nové sady úprav určené pro nedávno faceliftovanou řadu Audi A4/S4 patří upravený přední nárazník, nové prahové obklady a vložka ve spodní části zadního nárazníku. Všimneme si ale také ventilačních otvorů v předních blatnících, nových koncovek výfuků, upravené odtrhové hrany v úrovni víka zavazadlového prostoru a nových litých kol s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A4 v novém ladění Abt Sportline

Připraveny jsou také modifikace pohonných jednotek, začněme těmi zážehovými. Čtyřválec 2,0 TFSI dosahuje nově výkonu 275 koní (202 kW), což je o 64 koní více než ve standardu, zatímco šestiválec 3,0 TFSI se může pochlubit výkonovou špičkou plných 435 koní (320 kW), tedy o plných 102 koní nad továrním naladěním. Tato porce výkonu má sedanu Audi A4 zaručit zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,8 s a dosažení rychlosti 282 km/h.

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Zájemci o „naftu“ mají k dispozici vznětový třílitr TDI, který nově dosahuje výkonu 282 koní (207 kW) a točivého momentu 560 Nm, což znamená nárůst o 37 koní, resp. 60 Nm.
 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků