Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Německý ladič Abt Sportline představil sadu úprav pro nejnovější provedení sedanu Audi A4/S4. A došlo i na „benzíny“.
Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Ladičská společnost Abt Sportline naštěstí patří k těm, které nabízejí vylepšení pohonných jednotek nejen pro vznětové, ale také pro zážehové motory. Soustředí se především na produkty koncernu VW Group, z poslední doby stojí za zmínku nejen Volkswagen Tiguan s výkonem až 250 koní, ale také na diesely zaměřené přestavby sedanu Audi A6 nebo lehkého SUV Audi Q3.

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Do nové sady úprav určené pro nedávno faceliftovanou řadu Audi A4/S4 patří upravený přední nárazník, nové prahové obklady a vložka ve spodní části zadního nárazníku. Všimneme si ale také ventilačních otvorů v předních blatnících, nových koncovek výfuků, upravené odtrhové hrany v úrovni víka zavazadlového prostoru a nových litých kol s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A4 v novém ladění Abt Sportline

Připraveny jsou také modifikace pohonných jednotek, začněme těmi zážehovými. Čtyřválec 2,0 TFSI dosahuje nově výkonu 275 koní (202 kW), což je o 64 koní více než ve standardu, zatímco šestiválec 3,0 TFSI se může pochlubit výkonovou špičkou plných 435 koní (320 kW), tedy o plných 102 koní nad továrním naladěním. Tato porce výkonu má sedanu Audi A4 zaručit zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,8 s a dosažení rychlosti 282 km/h.

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Zájemci o „naftu“ mají k dispozici vznětový třílitr TDI, který nově dosahuje výkonu 282 koní (207 kW) a točivého momentu 560 Nm, což znamená nárůst o 37 koní, resp. 60 Nm.
 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků