Audi A4 DTM se 162kW dvoulitrem v prodeji

Na britském trhu se začala prodávat speciální edice Audi A4 pod názvem DTM. Ta byla představena závěrem loňského roku a nabízí se pouze na vybraných trzích; např. v Anglii je k dispozici omezeném množství 250 kusů. Základem pro úpravy se stala verze s motorem 2.0T FSI, které byl zvýšen výkon z 200 na 220 koní (162 kW) a točivý moment z 280 na 300 Nm. Vůz dostal sportovní podvozek snížený o 20 mm a 18" litá mnohaparsková kola, výraznější jsou také přední brzdové kotouče. Zrychlení na stovku se zlepšilo o sekundu (7,1 s), maximálka o 6 km/h.

Nechybí ani lehký optický styling jako nová spodní část nárazníku s výraznými nasávacími otvory, mini-křidélko vzadu, nová spodní část nárazníku vzadu s difuzorem a dvě koncovky výfuku. V interiéru najdete sportovní sedadla Recaro s čalouněním Alcantra, tříramenný sportovní volant a doplňky v barvě karbonu. Na německém trhu stojí DTM oproti modelu 2.0 TFSI o osm tisíc eur více: za model s pohonem předních kol zaplatíte 38 550 eur, za quattro pak 40 650 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků