Audi A4 DTM se 162kW dvoulitrem v prodeji

Na britském trhu se začala prodávat speciální edice Audi A4 pod názvem DTM. Ta byla představena závěrem loňského roku a nabízí se pouze na vybraných trzích; např. v Anglii je k dispozici omezeném množství 250 kusů. Základem pro úpravy se stala verze s motorem 2.0T FSI, které byl zvýšen výkon z 200 na 220 koní (162 kW) a točivý moment z 280 na 300 Nm. Vůz dostal sportovní podvozek snížený o 20 mm a 18" litá mnohaparsková kola, výraznější jsou také přední brzdové kotouče. Zrychlení na stovku se zlepšilo o sekundu (7,1 s), maximálka o 6 km/h.

Nechybí ani lehký optický styling jako nová spodní část nárazníku s výraznými nasávacími otvory, mini-křidélko vzadu, nová spodní část nárazníku vzadu s difuzorem a dvě koncovky výfuku. V interiéru najdete sportovní sedadla Recaro s čalouněním Alcantra, tříramenný sportovní volant a doplňky v barvě karbonu. Na německém trhu stojí DTM oproti modelu 2.0 TFSI o osm tisíc eur více: za model s pohonem předních kol zaplatíte 38 550 eur, za quattro pak 40 650 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků