Audi A4 DTM Edition: malé doladění

Modelem A4 DTM chce Audi oslavit letošní úspěchy v seriálu DTM. Základem pro úpravy se stala verze s motorem 2.0T FSI, které byl zvýšen výkon z 200 na 220 koní (162 kW) a točivý moment z 280 na 300 Nm. Vůz dostal sportovní podvozek snížený o 20 mm a 18" litá mnohaparsková kola, výraznější jsou také přední brzdové kotouče.

Nechybí ani lehký optický styling jako nová spodní část nárazníku s výraznými nasávacími otvory, mini-křidélko vzadu, nová spodní část nárazníku vzadu s difuzorem a dvě koncovky výfuku. V interiéru najdete sportovní sedadla Recaro s čalouněním Alcantra, tříramenný sportovní volant a doplňky v barvě karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků