Audi A4 DTM Edition: malé doladění

Modelem A4 DTM chce Audi oslavit letošní úspěchy v seriálu DTM. Základem pro úpravy se stala verze s motorem 2.0T FSI, které byl zvýšen výkon z 200 na 220 koní (162 kW) a točivý moment z 280 na 300 Nm. Vůz dostal sportovní podvozek snížený o 20 mm a 18" litá mnohaparsková kola, výraznější jsou také přední brzdové kotouče.

Nechybí ani lehký optický styling jako nová spodní část nárazníku s výraznými nasávacími otvory, mini-křidélko vzadu, nová spodní část nárazníku vzadu s difuzorem a dvě koncovky výfuku. V interiéru najdete sportovní sedadla Recaro s čalouněním Alcantra, tříramenný sportovní volant a doplňky v barvě karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků