Audi A4 DTM Edition: malé doladění

Modelem A4 DTM chce Audi oslavit letošní úspěchy v seriálu DTM. Základem pro úpravy se stala verze s motorem 2.0T FSI, které byl zvýšen výkon z 200 na 220 koní (162 kW) a točivý moment z 280 na 300 Nm. Vůz dostal sportovní podvozek snížený o 20 mm a 18" litá mnohaparsková kola, výraznější jsou také přední brzdové kotouče.

Nechybí ani lehký optický styling jako nová spodní část nárazníku s výraznými nasávacími otvory, mini-křidélko vzadu, nová spodní část nárazníku vzadu s difuzorem a dvě koncovky výfuku. V interiéru najdete sportovní sedadla Recaro s čalouněním Alcantra, tříramenný sportovní volant a doplňky v barvě karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků