Audi A4 dostane výkonnější verzi přeplňovaného motoru 1,8 T

Audi začne během několika týdnů nabízet nový čtyřválcový benzínový motor pro svého zástupce střední třídy - model A4. Jedná se o upravený turbodmychadlem přeplňovaný agregát 1,8 T, který bude nově disponovat výkonem 140 kW/190 koní a točivým momentem 240 Nm. V současné době tepe pod kapotou A4 slabší varianta o výkonu 120 kW/163 koní. Stejný motor se montuje rovněž do vozů koncernových značek (Seat, Škoda, Volkswagen) v provedení 110 kW/150 k (resp. 132 kW/180 k).

Zvýšení výkonu bylo dosaženo použitím druhého chladiče stlačeného vzduchu, úpravou turbodmychadla a řídicí jednotky. Audi A4 by mělo s novým 1,8 T akcelerovat z 0-100 km/h za osm vteřin a zastavit se až u rychlosti okolo 240 km/h. V Německu se nový motor objeví už v listopadu, a to jak u kratší verze A4, tak u kombi Avant. Cena by měla u západních sousedů začínat na 28 600 euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi A4 druhé generace byla představena na podzim roku 2000.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků