Audi A4 dostane k Vánocům nové motory (opraveno)

Automobilka Audi připravila pro své zákazníky novoroční dárek. Na počátku příštího roku zavede u modelu A4 nové motory, které mají kořeny u jeho sourozenců.

Nově se v A4 objeví šestiválcový nafťák o objemu 2,7 litru. Ten bude dávat výkon 132 kW (180 k) a točivý moment 380 Nm. Z důvodu povinnosti plnění emisní normy Euro 4 bude tento motor standardně vybaven filtrem pevných částic. Á-čtyřka s ním zvládne sprint na stovku za 8,4 s a dosáhne maximální rychlosti 230 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,7 litru na 100 km.

Motor 3,0 TDI projde modifikací a bude mu navýšen výkon. Z nynějších 150 kW (204 k) bude navýšen na 171 kW (233 k). Audi A4 s tímto motorem zvládne sprint na stovku za 6,8 s (zlepšení o 0,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 245 km/h (+ 14 km/h). Kombinovaná spotřeba bude činit 7,6 litru. I tento motor bude standardně vybaven filtrem pevných částic.

Dále motor 1,9 TDI bude standardně vybaven filtrem pevných částic, který se stane standardem i u motoru 2,0 TDI. Ten bude možno objednat i s trvalým náhon na všechna kola - quattro.

Tip: Přečtěte si náš test Audi A4 Avant s motorem 3,0 TDI po kapotou.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků