Audi A4 Avant v edici Camo Edition s inspirací v Olssonově RS6 Avant

Zimní sporty vládnou současným dnům, a tak Audi přináší na švédský trh speciální sérii vozů A4 Avant Camo Edition.
Audi A4 Avant v edici Camo Edition s inspirací v Olssonově RS6 Avant

Série nese označení Camo Edition, vychází z modelu Audi A4 Avant a zaměřena je výhradně na švédský trh, pro který je určeno jen 50 vozů. Při její přípravě spojil své síly slavný lyžař Jon Olsson s místním oddělením automobilky Audi a vozy ponesou podobné zbarvení, jímž disponuje Olssonovo osobní Audi RS6 Avant. Na první pohled si všimneme zejména zimního maskovacího zbarvení kombinujícího bílé, šedé a černí obrazce.

Klepněte pro větší obrázek
Audi A4 Avant v edici Camo Edition
 

V sériové výbavě série A4 Avant Camo Edition najdeme také tužší pérování, světlomety Xenon Plus a podobně zbarvený střešní box, interiér pak vyniká sportovním multifunkčním volantem a sedadly s posíleným bočním vedením. Na rozdíl od originálního Audi RS6 Avant se však vozy edice Cosmo musí spokojit se skromným vznětovým čtyřválcem 2,0 TDI s výkonem 177 koní (130 kW). Ceny vozů Audi A4 Avant Camo Edition začínají ve Švédsku na 399 900 švédských korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků