TOP GEAR RULES
jezdim Focusem II, 2.O TDCi a chtel jsem si udelat radost a koupit neco noveho. Jezdim na hory tak chci 4kolku. Libi se mi jak Audi tak BMW. nemam s nima najezdeno co vy a asi nejsem tak skvely ridic jako vy, prijdou mi podobne, ale rict ze A4 avant si nebudou lidi kupovat kvuli kufru mi prijde hloupe. Byl jsem nemile prekvapen jak maly kufr ma. Do meho Focusu narvu mnohem vice nez sem. Pro me tedy tato moznost pada. Jsem zvadavy jak to bude u BMW. asi nakonec skoncim u A6 ci 5kove rady.
za tu cenu si koupím 2 auta-Hondu Accord Kombi + Toyotu Avensis Kombi. Budu mít špičkovou kvalitu s ještě lepšími motory, podvozky a převodovky. Mají lepší, komfortnější a větší interiér. A hlavně špičkovou kvalitu, na kterou nejenom VW Group nikdy nedosáhne. Člověk musí myslet rozumně v dnešní době, jde nám přece o kvalitu a taky též o ekologii, která nám už začíná vrtat v hlavě.
Myslím že BMW motory jsou skutečně o něco lepší, (nejenom kvůli výsledkům soutěže o motor roku), spotřebu mají nižší - ALE bez automatu a 4 kol. Nárust spotřeby (papírově) u AUDI A6 3.0 TDI Tiptronic oproti manuálu je 0,4 l, kdežto u BMW 5 3,0d se Steptronicem o 0,9 litru, k tomu cca to samé za pohon 4 kol x - u 530 D ještě není k dispozici údaj, takže jsme na tom stejně. I když 535d (standard v automatu, ale ne 4 kolka), je na tom se spotřebou dobře, a to má 200 kW !!! Nicméně na cca 220 k výkonu se energie z něčeho vzít musí. Hodnocení vzhledu auta je pochopitelně individuální, nicméně mně "kombi" obecně připadá "jako když pekař jede v neděli na vejlet" - snad s výjimkou Peugeotu 407 SW.
Mohl by mi nekdo osvetlit jak se ovlada pomoci par tlacitek a kolecka navigace?Jak nariklad zadam adresu Brno Namesti 28. rijna 30?V peugeotu 407 SW ve kterym ted jezdim, mam pod navigaci (displayem) vestaveny telefon a adresu zadavam stejne jako kdyz se pise smska (kazde cislo = 3 pismena). Jak adresu napisu pomoci kolecka mi neni jasne.
Zkusim Vam to popsat, priste to radeji vyfotim Otocne kolecko lze take zmacknout, takze pismenka a cisla se voli tak, ze projizdite abecedou po kruhu a pismenko, na kterem se zastavite, odmacknete. Na prvni pohled se muze zdat, ze se utocite, ale vzhledem k tomu, ze system omezuje vyber podle databaze ulice (tedy pokud bude v databazi pouze Jeronymova, Jana Opletala a Jindry Hojera , nabidne Vam system po vybrani J pouze pismena E, A a O), takze zadani jmena mesta, ulice apod. je vcelku snadne. Stejne funguje i iDrive v BMW.Do testu jsem to radeji nepsal, abych nebyl bit v diskusi , ale zde si to dovolim - mezi ovladanim iDrive a MMI nevidim zadny zasadni rozdil (pouze smerovou volbu kolecka u iDrive nahrazuji u MMI ctyri dalsi tlacitka) a pokud bych si mel vybrat, dal bych prednost iDrive - mam v ruce jen jeden ovladac, u MMI musim koukat po dalsich ctyrech tlacitkach. Nevim, jak muze nekdo napr. v Autocaru napsat, jak je ovladani MMI genialni a iDrive hloupe. Je to v podstate uplne same, jediny rozdil je ten vyse popsany a ten rozhodne nemuze zpusobit tak odlisne vnimani...
iDrive je podle me uplne bezkonkurencni, ovladani jednim koleckem, ktery je navic dost velky... Proste to tak neodvadi od sledovani silnice jako treba to MMI. s iDrivem jsem si hral a prisel mi maximalne srozumitely a komfortni. MMI jsem zatim nevidel, ale cim vice tlacitek, tim to ridice vice ovlivni od sledovani jizdy. Navic u BMW je ten display umisten v zornem poli ridice, takze muze s naprostym klidem sledovat silnici i display. U AUDI to ulozeni displaye neni zrovna nejlepe vyresene. Ja bych rozhodne volil BMW - zadni pohon (quattro je lepsi, ale tolik si s nim neuzijete), lepsi motory, lepsi ergonomika interieru, lepsi ceny v pomeru cena/kvalita/vybava)
Mas tam abecedni radu pismenek a na kazde najedes a cvaknes. Nevypada to, ale rychle je to dost. Nebo zadas zacatek a muzes listovat, ale lepsi je napsat to cele. Jelikoz to nabizi jen pismenka, ktera jsou dalsi mozna, tak ti tech pismen ubyva.
Sakra, byl jste rychlejsi Alespon ze jsem pridal neco navic, jinak by byl muj prispevek uplne zbytecny
Mám novou A6 Avant, 3.0TDI quattro automat. Je to teprv v záběhu, ale ve při normální jízdě po městě (žádný brzdy plyn) to žere 8,5-9,5 l. Nejlepší je ovšem spotřeba na dálnicích, kde i při jízdě na hranici 180-200 km/h to žere neskutečně málo, do 8,5 l. A to počítám, že po zajetí spotřeba ještě klesne. Jinak čtyřkolka je super, často jezdím na hory a nemůžu si to vynachválit. Interiér je oproti bmw úplně někde jinde, bmw touring s dieselem jsem zkoušel a interiér se mi vůbec nelíbil, ovládání v jednom kolečku jakbysmet, ovládání strašně rušilo od jízdy. Navíc ji mám plně nadupanou a po slevě od dealera a odpočtu DPH stála 1,7mil. Za taovou cenu bych čtyřkolku 5-kové řady touring s šestiválcovýn dieslem od bmw nesehnal ani náhodou. Co se týká hlučnosti, tak diesel od bmw při testovací jízdě byl hlučnější. Jinak bmw bylo s akcelerací trochu lepší, ale to bylo tím, ale podle mě to bylo tím, že to není 4*4 a je tudíž o cca 100kg lehčí.
Ja si zase sednul do Audiny a pocitil jsem tady nekolikrat zminovanou nudu, horsi zpetnou vazbu rizeni a navic mam rad zadni nahon. Po testovaci jizde jsem se omluvil, ze me A6-tka avant neoslovila a sel jsem si s klidem objednat BMW5 touring 3.0i 190kW... u auta za 2mega me nestve, jestli to ma prumernou 9 nebo 11 l/100km, zkousel jsem to parkrat setrit a dostal jsem se na prumernou spotrebu 7,6 litru, proto jsem si ale nekupoval bmw, abych cucel na rucicku "spotrebovku" a setril kazdou korunu na benzine. Jednomu vyhovi BMW jinemu AUDI a proto je jen dobre, ze existuji obe tyto automobilky.Pripada mi, ze AUDI si koupi clovek, co se nechava rad vozit a vzadu spi, BMW casto taky takovy clovek, ale ma moznost se i pokochat jizdou, ktera to kochani opravdu umoznuje a to i v sedmicce, coz bych o A8 netvrdil (zkusenost s obema vozy mam)
Já mám prakticky to samé auto jako Ty, super výbava,jen po odpočtu mě to vyšlo pod 1,5 mega. Mé zkušenosti jsou ale trochu odlišné. Ve městě ca. 9-10 l, když se nevleču jako šnek. Mimo město při klidné jízdě se vlezu dokonce do 8-8,5 l, občas i pod 8 l. Když na to dupnu, vyleze to na 9 l, ale to už doopravdy vytáčím auto do zbytečných otáček. Po dálnici jsem zatím nejel, sám jsem zvědavý, kam se spotřeba dostane?
Kdo to odrel ten disk na obrazku at se hned priznaa!! Dyt to auto ma najeta par km.
Dobra pripominka, take bych toho cloveka rad poznal A on ten disk nebyl jeden, takhle zlikvidovane byly vsechny ctyri a radeji jsme to napsali do predavaciho protokolu, aby to nebylo na me Take to nechapu, v zviote jsem u auta se 14 tkm neco takoveho nevidel...
Myslím, že je to dobrý test ... Je v souladu s mým zažitým názorem, že si Audi nikdy nekoupím
to pipka: občas me to mrzí protoze audi na snehu je fakt paradni ale jinde mam nazor jako ty.
Bez diskuze .... se čtyřkolkama na sněhu je vždycky zábava. Jak ale vždycky řikám, když najedeš do zatáčky na hranici adheze (tzn. když už nemůžeš ani trochu zrychlit, jinak už jdeš do smyku), tak vůbec nezáleží na tom, jaký náhon kol máš, je to jen o podvozku.
Sice je blbost si ho kupovat takhle nastrojený, a automatem a třílitrovým turbodieselem, ale jinak je to opravdu auto které asi nemá zásadní slabiny. Ničím vás neohromí, ale taky nezklame, jak se píše v testu. Ale ruku na srdce, čím dneska může běžné auto ohromit, pokud to není zrovna ferrari nebo lambo. Kdo chce po všech stránkách kvalitní auto, tak A4 stojí určitě za zamyšlení. Zpracování interiéru je prvotřídní, stejně jako kvalita použitých materiálů. Design nadčasový, motory solidní, jízdní vlastnosti velmi dobré, s quattrem špičkové. Audi dnes dělá jedny z nejlepších aut na trhu což sice někteří (hlavně majitelé BMW) těžce nesou ale je to fakt. já osobně, kdybych nebyl limitovaný financemi tak jdu hned do A6 Avant, což je opravdu parádní auto.
fakt nevim proc by mela bejt blbost kupovat si vybaveny auto,spis je blbost koupit nejakou holotu...jo souhlasim ze audi jsou jedny z nej aut na trhu ackoliv jsem majitelem bmw...a vim proc ho mamnevim proc by mel bejt 3litr s automatem do a4 blbost...jizdni vlastnosti jsou fakt hodne dobré ale quattro na ne moc vliv nema-jen na snehu apod jinak rychlost v zatackach to temer neovlivni (4%)do A6 bych taky sel jen jsem limitovaneja za 1,8mega bych kvalitni materialy fakt chtěl,jelikož za ty love uz to proste musí být samozřejmost.
za 2 miliony je slusne vybavena A6 nebo BMW5. Prave proto je blbost si kupovat za tu cenu A4.trilitr s automatem - prave kvuli te cene je to blbost, zbytecne predimenzovanequattro vliv ma, jezdim starou A6 s quattrem, a na mokru nebo snehu je to opravdu o necem jinem nez napr. tchanova stara 530i, s kterou sem mel nekdy docela nahnano - ale mozna je to tim, ze neumim se zadokolkou jezdit
hmm to spis na zadokolku je potreba zvykat,quattro se tvari do posledni chvile bezpecne a pak ustreluje-konkretne audi se tak chova,neni moc predvidatelne.s cenou A6 vs A4 samozrejme souhlasim ale podle me 3,0tdi neni pro a4 predimenzovane vzdyt je to tezke jak prase a stovku pod 9....to je na 3litr docela lenoch osobne bych uz auto se zrychlenim nad 8s na 100 nechtel.tohle se tvari dynamicky ale asi to tak divoky nebude zvlast kdyz 0-200 trva tak pekelne dlouhomas pravdu ze 4kola je na snehu uplne jinde co se tyka trakce a ovladatelnosti ale zadokola dobra na suchu i vode quattro předčí...kdysi o tom byly nekde testy S4 a M3....to je fuč
Teda teda, myslim že si to perfektně vystihnul. V podstatě se nemá smysl v této cenové kategorii rozhodovat podle kvality materiálů a zpracování, ta musí být u takovýhle rodinovky samozřejmá, nic jiného než "skvělou" kvaliktu nečekáme. Takže je to o motoru, podvozku a pocitu z jízdy. Souhlas s tím, že quattro ani jiné 4x4 neznamená a neříká absolutně nic o tom, jak to bude "sedět" v zatáčkách. A protože rád řídím, rád, právě pro ten pocit z jízdy ... tak Audi mě nebere, nic, prázdno, nuda, tuctovka (byť drahá)
omyl, právě quattro jak říkám pokud máš alespon trocha cit, poznáš i na suchém asfaltu. zadek nevlaje za autem ale je trakční částí. já rozdíl poznal v třetí zatáčce a vykulil sem oči, jakej rozdíl to je...
omyl to nejni staci se podivat na vědy jmenovane statika a dynamika... rozdil na idealne stejnem podvozku cini 4% pokud si citil takovej rozdil chybujes v zachazeni s plynem.
opravdu to rozdíl je, věřte nebo ne. nesrovnávám tady subaru nebo mercedes s audi, ale audi s audi. svezte se a uvidíte že v tom rozdíl je...
rozdíl a4 avant /avant quattro neni jen v pohonu ale v celý zadní nápravě...
já ti nevim ... co jsem měl možnost srovnávat moje auto (CTR) a quattro v zatáčkách tak prostě quattro není rychlejší. možná se cítíš bezpečnějc, ale je to jen pocit ... nemůžu si pomoct. Věřím, že novému EVU bych třeba nestačil, ale Audině zatím s prstem v nose
Asi ne Za ty peníze bych se určitě Audi vyhnul. Zpracování interiéru a materiály u mě nevyváží ten zbytek. Já osobně, kdybych nebyl limitovaný tak Audi NE
Audi ti treba nesedi, ale muzes mi ve srovnatelne kategorii nabidnou neco lepsiho nez A6 Avant? rad se necham poucit.
Chrysler 300C HEMI Touring (případně ještě SRT-10).... A4 za 1,8M je vyhazování peněz oknem....
BMW 5 Touring
hezkej článek, jen se mi na něm nelíbí občasné :líbí se mi/nelíbí se mi (myslím že to ubírá na objektivnosti)u 2,5tdi quattro je spotřeba při jíždě brzda-plyn 11 l/100km, při jízdě na tempomat je to 8litrů.lze srovnávat spotřebu s bmw ? quattro vám přidá litr navíc a tiptronic také... (stačí si přečíst tovární údaje) takže jste rázem o 2 litry výše, a to nepočítám že je to avant... a ještě berte v úvahu že pohon zadních kol má celkově vyšší účinnost než pohon předních kol... celkově tedy ale smykám před motorem bmw klobouk, ta spotřeba kterou píšete je krásná...mám a4 avant 2,5tdi quattro zatím krátce(předtím jsem měl a4 avant 1,9tdi) a moje zkušenosti s motorem a trakcí jsou zatím skvělé. sport. sedačky si také nemohu vynachválit (a to mám starý model ) quattro je opravdu znát i na asfaltu (záď vozu je umírněná, nedotáčivost při průjezdu zatáčkou s plynem ta-tam.) nejsem příznivcem automatu tak jsem volil 6tikvalt.. a když porovnám cenu za kterou jsem tento ojetý vůz pořídil s cenou škody oct.4x4... skoro mě to nutí k smíchu... škodovky jsou u nás opravdu předražené... Auto využívám nejčastěji na přepravu Pc, monitorů atdatd... a nedokážu si představit, že bych měl svou audi vyměnit za něco jiného...chci ze optat uživatelů bmw320d na mou zkušenost s tímto vozem: když na dálnici předjíždíte kamion, a fouká vítr, při předjetí jsem pocitoval ve vozu nejistotu (nedrží stopu-vítr s vozem cloumá)- stává se vám to také ? je to asi i o hmotnosti vozu, ale já jsem toto v a4avant nikdy nepocítil... (nebo měl majitel vymleté tlumiče?)
Diky za postrehy. K libi/nelibi - test napsany jednim covekem neni a nemuze byt objektivni, ani si neco podobneho nekladu za cili. Jde vzdy o me subjektivni postrehy, v redakcnim testu se pouze snazim prihlednout k ruznym vyuzitim vozu, jezdim s nim tedy rychle, pomalu, "normalne", s vice lidmi, s nakladem apod. a toto vse se v testu snazim popsat, aby mel co nejvetsi vypovidaci hodnotu nejen pro ridice meho typu, ale i pro jine. V tomto smeru se tedy da hovorit o jakesi objektivite, ale vhodnost pro to ktere vyuziti je stejne vzdy posuzovana mnou, a to zkratka bude subjektivni.Co se tyce Vasi koupe - je to jedna z veci, ktera me na Audi trochu odrazuje, rychlejsi ztrata hodnoty nez u BMW ci MB. Pro Vas jakozto druheho majitele samozrejme vyhoda, ale ja bych si auto koupil radeji nove, pro me tedy nevyhoda. Presto bych si A4 Avant klidne poridil, bohuzel, bez odpoctu DPH to pro me nema smysl. S odpoctem lze poridit jen ctyrvalcove verze nebo sestivalce bez quattra. Ctyrvalec do auta stredni tridy si nedovedu predstavit a Audi bez quattra, to je jako auto bez kol Cekam tak ted, co se vyvali z noveho 3er Touring, ale na fotkach se mi moc nelibi... Tak si asi pockam, az pujde odecist DPH u sedanu (cili dalsi auto koupim tak v r. 2030 )
Nevím čím to je, ale i 330D(E46) a 530D(E39) jsou dost citlive na bocni vitr, ale kdyz si an to clovek zvykne tak to pak ani nevnima...
Coz je zajimave, zatim jsem nepoznal auto mene citlive na bocni vitr nez 325i (E46). Ani kombinace silny narazovy vitr a velmi vysoka rychlost neni problem. Asi to kazi vice hmotnosti na predni naprave, ale tam by rozdil nemel byt tak velky...
pokud to nerobijes a nikdo to to neukradne a nebudes pocitat 50000 rocni pojisteni ta za tri ctyri roky to prodas mozna tak za 600000, to je rocni propodak tak pul mega ,mesicni tak padesat tisic a denni tak kolem dvojky...no coment
Mám 330d 150kw 24000km do 20000km spotřeba cca 8,7 l nyní 8,1 a to ji honím jak zdutou kozu.
jojo 330D zere neuveritelne malo i kdyz s tim jezdis jako dobytek. Já měl tak do 50 000 spotřebu okolo 8, ale teď ať dělám co dělám, pořád tam mám 6,8 - 6,9 a to to rozhodně nešetřím...Akorát pneu mi vydrží míň a míň...
Je to docela zvláštní. S BMW 330d jsem po týdenním testu měl spotřebu pod 7 l, s BMW 530d (Touring) 9,5 l... (pravda, bylo to v zimě). Přitom hmotnost pětky není o tolik vyšší, aby vznikl takový rozdíl.
Tak mam dojem, ze p. Janda ve skutecnosti z te A4rky byl hodne zklaman, ale na konci to muselo vyznit optimisticky aby Audi jeste nekdy Autorevue nejake auto pujcilo. Kdyz si to shrneme:- neuveritelne drahe auto- ziznivy diesel, ktery nijak zvlast nejede, ale zato zere jako benzin- mizerny automat jak je u VW Group tradici- nedostatek mista- hlucny v nekterych jizdnich rezimech... a po tomhle prijde optimisticky zaver o tom jaka je to vsestranna super kara.
Tak to urcite neni, A4 jsem byl prijemne prekvapen a je to po delsi dobe opet nejake testovaci auto, ktere bych si klidne koupil. Problem je trochu v tom, ze dana specifikace (diesel plus automat) neni zrovna muj salek kavy, takze nelze ocekavat bezbrehe nadseni, ale jako celek se mi auto opravdu libi. Jak jste prisel na hlucnost nevim, krom motoru ve vysokych otackach bylo uvnitr ticho po pesine. Objektivnim minus je pouze prostor, cenu at posoudi kazdy. Kazdopadne nejvetsi prednosti vozu je opravdu vsestrannost, jak pisi v clanku, v jednotlivostech vynika malo, jako celek je presvedcive...
Co se tyce hluku, tak prave ten hluk ve vysokych otackach by mi docela vadil zejmena za predpokladu, ze diky automatu neni uplne jednoduche otacky ve kterych se bude motor nachazet ovlivnovat.
To výš že jo. Běř si raději do garáže oprášit svuj 20 let starej MB
haha tos shrnul docela pekne!horsi uz je ze na tom neco bude.je fakt trapny ze to stoji takovej balík a ještě to nic moc nejede...bramboracke 3,0d jezdi bezne od 7mi do 9ti litru kdo jezdi rychle ma prumer pres 9 ale napriklad pres 15l/100km se lze dostat jen jizdou neustalých 250km/h...to se zas f ingolštátu vyznamenali inženýři.musim rict ze by me docela vytočilo kdyby me v aute za 1,8mega s 3litrovou ropou sebral nejakej blbec f čiplým tdý nebo brambor naftou 2,0.....
Myslím že BMW motory jsou skutečně o něco lepší, spotřeba nižší - ALE bez automatu a 4 kol. Všimněte si, že (papírově) je nárust spotřeby u automatu oproti manuálu např. AUDI A6 3.0 TDI o 0,4 l, kdežto u BMW 5 (3,0d) o litr. A k tomu to samé 4kolka, takže jsme na tom úplně stejně. I když 535d (standard v automatu, ale ne 4 kolka), je na tom se spotřebou dobře, a to má 200 kW !!!.
Plácáte doromady hrusky s jabkama. 3,0TDI V6 je common-rail s piezzovstrikovaci. Má velmi kultivovaný chod ale holt horsi ekonomiku provozu nez PD. Tak to jeste nejakou dobu zustane. 14l je ale abnormalne moc, otazkou je byl-li motor nebo prevodovka uplne OK. 3,0 V6TDI v A6Avant Q take neni zazrak v uspornosti ale vic nez 11l do nej ani pri ostre jizde nedostanu. Ja bych hledal problem v konkretnim kuse auta. Ani s Touaregem V6 TDI jsem za vic nez 13l nejel, jeho spotreba ale byla stejna nebo spis vetsi nez u V10.Mrzi me ze Audi preslo s navigaci od Teleatlasu k Navtechu. Chapu ze vyvoj vede od CD map k DVD coz Teleatlas zatim ignoruje, ale na druhou stranu jsme tim od dobre mapy CR s ulicemi uz i okresnich mest a pomalu kazdou polni cestou spadli zase z5 do navigacniho praveku a na DVD jsou jen dalnice a hlavni tahy.Televizi lze snadno pomoci CAN-Bus filtru za 200 EUR odblokovat a pak hraje i za jizdy. Potrebujete k tomu DIETZ 1280 modul a 15 minut prace autoelektrikare. Stejny modul pouzijete i u Octavie II, Golfu V, Touaregu, Phaetonu, Multivanu atd. Modul nelze pouzit u A6MMI a A8MMI.
x12345678: Kdy se dockame slibovaneho dlouhodobeho testu V10 TDI?
No to já nevím, je asi 3 týdny v redakci. Zeptejte se tam.
To si snad robia chlapi srandu...Za 1.8 mega sa da uz poskladat temer identicky A6kovy Avant, co je sice lod, ale aspon sa v nej odvezu 4 ludia. Vyhadzujem A4ku zo zoznamu kandidatov a cakam na toho 9-3koveho kombika od Saabu
A ber to uvahy, ze je to 1.8 mega CZK, nie SKK
skoro 2,4 miliona sk za tak male auto
oprava...do uvahy
Sem si furt rikal, proc tehle novych A4rek pres jejich atraktivitu jezdi tak malo a uz je mi to jasne. Pokud si Audi mysli, ze je schopno prodavat auta draze nez konkurence od BMW nebo Mercedesu, tak je to samozrejme rozhodnuti na ktere ma pravo, ovsem myslim ze se trosku precenuje. Srovnatelna trojka (ovsem kratka a v benzinu jina zatim neni) zacina o 250.000Kc mene a konci o sto tisic mene a to ma lepsi vybavu (aktivni tempomat). Mam dojem, ze soudruzi z Inglostadtu nekde udelali chybu. Myslim, ze to bude tim, ze jsou tak na vetvi z toho ze po letech udelali slusny diesel, ze znacne precenuji ten 3.0TDI.
p. Jando, kludne sa pod Vas clanok podpisem. Mal som moznost skusat tuto Audinku a mal som uplne podobne pocity, jazdil som priemerne za 14l a to som tomu ani prilis nestupal na "krk". Citlivost riadenia sa zlepsila, ale stale je taky zvlastny pocit prilisnej centracie strednej polohy. Brzdy su uplne bez citu, ale videl ste uz cilive brzdy na aute z koncernu VW? Este taka drobnost ktoru som od 6. valca necakal je nepriemny pocit pri starte a vypnuti motora sa cele auto zatarasie ako "mokry pes".
Mate pravdu, pomerne velky "otres" nasledoval po startu a vypnuti motoru i u testovaneho auta. Nevenoval jsem tomu vetsi pozornost, u dieselu je to normalni, ale fakt je, ze u sestivalcu toto byva vyreseno lepe.
No, srovnani Audi vs Renault nevidim jako zadnou tragedii (nejsem "Renaultista"), hlavni je nebyt zbytecne priposr. z toho, ze se pise o bozskem Audi...Nemecka predrazena kraksna a plechovka, jako vsechny ostatni. Pokud si nekdo kupuje auto, aby se ukazal, tak se mu ta Audina bude hodit a ma v tom pripade, co chtel. Pokud chce nekdo dobre auto, 100x spolehlivejsi nez plechovky z Nemecka a jeste chce byt pritom originalni, sahne treba po Lexus a ma klid.
proboha hlavne nesrovnavat audi a renault.tohle a4 se mi opravdu dost líbí jen je škoda, že trpí všelijakými neduhy jako je občasné praštěné chování tiptronicu a lenost auta i přes slušný motor,vždyť skoro přesně takhle tohle zvládá o litr menší bmw 320d.....cena je úděsná ovšem jako jinde...(u bmw a mb) ale kdo chce kvalitní auto jistý jízdní vlastnosti a spoustu jiného nelituje...
Lisi se od sebe tyhle 2 trilitry? Hlavne to s tou dramatickou spotrebou? A ten novy BMW ma mit 160KW??
On tem třílitr od Audi má původně 165Kw, ale do A4 je přiškrcen na 150Kw
Stejně jako ve starém BMW 330d, tam má také 150 kW, zatímco v pětce má výkon vyšší.
Ale u BMW je to přece naopak. Nejdříve byl ten motor v 330d (150kW) a až poté vyšla nová pětka 530d se 160kW... U Audi je ten výkon pro A4 snížen uměle.
jezdím s BMW 530dA a je to trochu jinak než u Audi. není šance jet za 5 litrů, po pravdě řečeno jsem se nikdy nedostal ani pod 7,5 l/100km (při skutečně opatrné jízdě). spotřeba se dá držet tak okolo 8-9,5 l/100 km na okreskách nebo s tempomatem na 150 na dálnici. ve městě není šance pod 10 l, reálně tak 11-12 na 100 km. charakteristika motoru mi ale přijde ve srování s popisem 3,0V6 od audi výrazně lepší - hlavně zátak z nízkých otáček (osobní zkušenost nemám).
Já mám A6 Avant s tím samým motorem. Mohu potvrdit, co je v článku. Při poklidné jízě mimo město jedu občas pod 8 l,ale když na to dupnu, tak se to šplhá mezi 9-10 l. Ale to je totéž, co jsi psal o BMW. To jsou prostě silná a těžká auta a to hold člověk nemůže hledět na nějaký ten litr.PS: Taky jsem zvažoval BMW,ale ve prospěch Audi rozhodl pohon 4 kol, jinak bych bral BMW.
Právě jsem se vrátil z první dálkovky s A6,3,0 TDI Avant. Cesta po dálnici, rychlost v rámci limitu do 130 km/hod., žádné závodění. Spotřeba tam - ca. 350 km 7,4 l (myslím vynikající nízká!), cesta zpět 8 l/100 km. Tam sám, zpět 2 osoby. V těch 8 litrech zpět je i závěrečných ca. 100 km ve sportovním režimu s vytáčením motoru a rychlostech do ca. 160-180 km/hod. Myslím, že tak špatné to zase není.
Ke srovnani BMW 325d E90 nacipovane na vykon 330d (oba maji stejny motor) - 235 koni. Vzadu mimochodem 255 pneumatiky. Zadokolka, manualni prevodovka.Cesta do Alp - 6.1l/100km, cesta zpet 6.0l/100km. Byla to klidna jizda, na dalnici tachometrovych 145km/h.Po D1 pri 150 tachometrovych pod 7l/100km.Srovnavejme ale jen s A4, A6 je vyssi trida, tedy vetsi a tezsi.
ta tvoje 530D je z kteryho roku? mame doma 530D z 2003 a v pohode se s ni da jezdit za 7 litru pri bezne jizde...Jinak ta cena za tohle auto je vic nez zavratna. Kdyz to vezmu z jine strany, tak se za tuhle cenu da poridit bmw 535d touring se stejnou vybavou a s odpočtem DPH...
rok 2005. ale svoji roli taky hraje
rok 2005. ale svoji roli taky hraje automat...
rok 2005. ale svoji roli taky
rok 2005. ale svoji roli
rok 2005. ale svoji
rok 2005. ale
rok 2005. al e
rok 2005. al
rok 2005.
rok
ona ta spotreba bude u dieselu a benzinu dost podobna v urcitych jizdnich rezimech....novy 3,0 bmw ma mit 190kw....160kw ma 2,5kase spotrebou je na tom bmw vzdy o kousek lip(stejnej obsah a vykon zere zhruba tak o 1-2litry min)ovladatelnosti a jizdnima vlastnostma ho prej 3ka předčí o hodně???!!!mno je to pěkný ale 2mega za A4ku....to je stejne masakr-u nas 90-100 prumernejch vejplat v nemecku 20....
Kdyz budu mluvit o vzhledu (jediny hledisko, kde si muzu dovolit trochu hodnotit), tak tohle je od prvni A8 nejpovedenejsi Audi.
no ja neviem, ale od prvej a8 najpodarenejsie auto je podla mna druhe a8 :)) a od druheho a8 je to a8 w12, teda s aktualnou ovalnou mriezkou, a potom aktualne a6 (toto a4 sa mi samozrejme tiez paci) ale to asi bude tym, ze kazdemu sa paci nieco ine a nejake vseobecne platne kriteria vzhladu aut neexistuju a je to asi dobre. ved povedzte, kto vypada lepsie, rembrandt alebo picasso? co mi ale trochu (/celkom) vadi je, ked v clankoch citam subjektivne hodnotenie dizajnu, to je nieco o co zaujem nemam, mam na to svoj vlastny nazor a casto nesuhlasim, zvlast ked to nepise renomovany dizajner, alebo clovek znaly procesu vyvoja dizajnu od skice po ackovy model, obmedzeni, technickej legislativy a celkoveho pozadia, skor ma zaujimaju objektivne veci (tie tu aj nachadzam) ako napr vysledky testov, pozorovania, prakticke rady atd..
no, neviem neviem...v tejto cene renault laguna kombi ponukne viac priestoru a vybavy. motor je iba 2.2 dci alebo benzin 3.0 v6 a usetrite par sto tisic na palivo
neviem ako laguna, som v jednej z roku 2001 iba raz sedel (má kamoš) v tej sa mi zdá sa sedí príliš nízko, ale priestor tam je. Najdu sa aj takí, ktorí však tvrdia že v A4ke je viac priestoru ako v Dvojke Oktavii.Tvrdia to najmä tí, ktorí majú meter sedemdesiat alebo takí, ktorí predávajú v Audi shope.Sadnuť,vyskúšať, urobiť si nazor potom.
A ve všem kromě ceny je Laguna jednoznačně horší. O tom prostoru se dá polemizovat, když do ní posadíte dvě dvoumetrové osoby, tak na tom bude hůř než A4
Clovece nechci te urazit, ale srovnavat Audi s Renaultem? Fuj, neblazni.
Ja bych rekl, ze Laguny si koupite hned dve a jeste usetrite parset tisic na palivo Ale prece jen to nejsou zcela srovnatelna auta. Muzeme se prit o kvalitach vozu, ale image Audi je u verejnosti nesrovnatelne lepsi nez Renaultu...
hmmm....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.