Audi A4 allroad se již testuje (spy photos)

Zhruba před měsícem jsme vás informovali o plánech Audi postavit model A4 allroad a světě div se, první špionážní fotografie z testů jsou zde. Ne, nedočkali jsme se klasického kombi, to Audi prozatím tají. Jako mulu použili pro testování klasický sedan, ale zároveň se k nám dostaly první podstatné informace.

Jak již správně tušíte, půjde o verzi Avant s menším oplastováním a zvýšenou světlou výškou, tedy podobnou koncepcí jako u většího brášky, modelu A6 Allroad. Pohon všech čtyř kol bude zabezpečovat mezinápravový diferenciál Torsen.

Pod kapotou se objeví dvoulitrová „tédéíčka“ common-rail s výkony 105 a 125 kW (143 a 175 k). Benzíny bude zastupovat čtyřválec 2,0 TFSI s výkonem kolem 155 kW/210 koní, o šestiválcové verzi zatím informace nemáme. U nafty však je vrchol nabídky jasný – třílitrový turbodiesel s výkonem 176 kW/240 k a točivým momentem 500 Nm. Agregáty budou kombinovány jak s manuálními šestikvalty, tak dvouspojkovými převodovkami DSG. Nejsilnější nafťák pak zřejmě dostane automat se šesti stupni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi A4 allroad při testech v karoserii sedanu

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků