Audi A4 Allroad má české ceny. Zatím má dva motory, základ atakuje 1,3 milionu Kč

Robustnější a odolnější verze kombi střední třídy je u nás k mání se dvěma motory. Ten první bude spíše pro fajnšmekry, druhý pak volbou rozumu.

Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí 1.307.900 Kč, nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za 1.271.900 Kč

Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve standardní A4 očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii.

Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola. 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).

Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na 122.800 Kč.

Audi A4 Allroad quattro po faceliftu: Technická data a ceny
Motor 45 TFSI quattro 40 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1984 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 180/5000-6500 140/3800-4200
Točivý moment [N.m/min] 370/1600-4300 400/1750-3000
Převodovka 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 247 220
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,1 7,9
Hmotnost [kg] 1690 1720
Spotřeba WLTP [l/100 km] 6,6-6,8 5,0-5,2
Základní cena [Kč] 1.307.900 1.271.900 
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek