Audi A4 Allroad má české ceny. Zatím má dva motory, základ atakuje 1,3 milionu Kč

Robustnější a odolnější verze kombi střední třídy je u nás k mání se dvěma motory. Ten první bude spíše pro fajnšmekry, druhý pak volbou rozumu.

Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí 1.307.900 Kč, nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za 1.271.900 Kč

Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve standardní A4 očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii.

Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola. 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).

Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na 122.800 Kč.

Audi A4 Allroad quattro po faceliftu: Technická data a ceny
Motor 45 TFSI quattro 40 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1984 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 180/5000-6500 140/3800-4200
Točivý moment [N.m/min] 370/1600-4300 400/1750-3000
Převodovka 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 247 220
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,1 7,9
Hmotnost [kg] 1690 1720
Spotřeba WLTP [l/100 km] 6,6-6,8 5,0-5,2
Základní cena [Kč] 1.307.900 1.271.900 
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 137 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků