Robustnější a odolnější verze kombi střední třídy je u nás k mání se dvěma motory. Ten první bude spíše pro fajnšmekry, druhý pak volbou rozumu.
Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí 1.307.900 Kč, nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za 1.271.900 Kč.
Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve standardní A4 očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii.
Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola.
Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).
Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na 122.800 Kč.
Audi A4 Allroad quattro po faceliftu: Technická data a ceny |
Motor |
45 TFSI quattro |
40 TDI quattro |
Zdvihový objem [cm3] |
1984 |
1968 |
Válce/ventily |
4/4 |
4/4 |
Největší výkon [kW/min] |
180/5000-6500 |
140/3800-4200 |
Točivý moment [N.m/min] |
370/1600-4300 |
400/1750-3000 |
Převodovka |
7A |
7A |
Max. rychlost [km/h] |
247 |
220 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
6,1 |
7,9 |
Hmotnost [kg] |
1690 |
1720 |
Spotřeba WLTP [l/100 km] |
6,6-6,8 |
5,0-5,2 |
Základní cena [Kč] |
1.307.900 |
1.271.900 |