Audi A4, A5 a Q5 s motory 2,0 TFSI posílenými na 290 koní

Ladičská společnost ABT Sportsline připravila ladičskou kúru pro zážehové čtyřválce 2,0 TFSI usazené ve vozech Audi.

Pravda, 700 koní to tentokrát není, vždyť dále posílené provedení „superkombi“ Audi RS6 Avant ABT Sportsline si může dovolit málokdo. Nyní ale firma ABT Sportsline přichází s laděním zážehových motorů 2,0 TFSI v podobě, v níž se nachází v zejména modelových řadách Audi A4, A5 a Q5. Díky sadě úprav ABT Sportsline tato pohonná jednotka posílí ze standardních 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlácet lze u ABT dále také za aerodynamické doplňky, tužší podvozek a další prvky

Jádrem této přestavby je nový program řídicí jednotky, ovšem pokud chcete opravdu rychle jezdící auto, jistě si u ABT Sportsline rádi připlatíte také třeba za větší kola, tužší pérování, laděný výfuk a sadu aerodynamických doplňků.

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků