Audi A4, A5 a Q5 s motory 2,0 TFSI posílenými na 290 koní

Ladičská společnost ABT Sportsline připravila ladičskou kúru pro zážehové čtyřválce 2,0 TFSI usazené ve vozech Audi.

Pravda, 700 koní to tentokrát není, vždyť dále posílené provedení „superkombi“ Audi RS6 Avant ABT Sportsline si může dovolit málokdo. Nyní ale firma ABT Sportsline přichází s laděním zážehových motorů 2,0 TFSI v podobě, v níž se nachází v zejména modelových řadách Audi A4, A5 a Q5. Díky sadě úprav ABT Sportsline tato pohonná jednotka posílí ze standardních 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlácet lze u ABT dále také za aerodynamické doplňky, tužší podvozek a další prvky

Jádrem této přestavby je nový program řídicí jednotky, ovšem pokud chcete opravdu rychle jezdící auto, jistě si u ABT Sportsline rádi připlatíte také třeba za větší kola, tužší pérování, laděný výfuk a sadu aerodynamických doplňků.

 

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků