Audi A4, A5 a Q5 s motory 2,0 TFSI posílenými na 290 koní

Ladičská společnost ABT Sportsline připravila ladičskou kúru pro zážehové čtyřválce 2,0 TFSI usazené ve vozech Audi.

Pravda, 700 koní to tentokrát není, vždyť dále posílené provedení „superkombi“ Audi RS6 Avant ABT Sportsline si může dovolit málokdo. Nyní ale firma ABT Sportsline přichází s laděním zážehových motorů 2,0 TFSI v podobě, v níž se nachází v zejména modelových řadách Audi A4, A5 a Q5. Díky sadě úprav ABT Sportsline tato pohonná jednotka posílí ze standardních 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlácet lze u ABT dále také za aerodynamické doplňky, tužší podvozek a další prvky

Jádrem této přestavby je nový program řídicí jednotky, ovšem pokud chcete opravdu rychle jezdící auto, jistě si u ABT Sportsline rádi připlatíte také třeba za větší kola, tužší pérování, laděný výfuk a sadu aerodynamických doplňků.

 

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků