Audi A4, A5 a Q5 s motory 2,0 TFSI posílenými na 290 koní

Ladičská společnost ABT Sportsline připravila ladičskou kúru pro zážehové čtyřválce 2,0 TFSI usazené ve vozech Audi.

Pravda, 700 koní to tentokrát není, vždyť dále posílené provedení „superkombi“ Audi RS6 Avant ABT Sportsline si může dovolit málokdo. Nyní ale firma ABT Sportsline přichází s laděním zážehových motorů 2,0 TFSI v podobě, v níž se nachází v zejména modelových řadách Audi A4, A5 a Q5. Díky sadě úprav ABT Sportsline tato pohonná jednotka posílí ze standardních 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlácet lze u ABT dále také za aerodynamické doplňky, tužší podvozek a další prvky

Jádrem této přestavby je nový program řídicí jednotky, ovšem pokud chcete opravdu rychle jezdící auto, jistě si u ABT Sportsline rádi připlatíte také třeba za větší kola, tužší pérování, laděný výfuk a sadu aerodynamických doplňků.

 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků