Audi A4 a A5 s novými motory

Automobilka Audi zavádí do výroby nové motory pro modely A4 a A5. Nejedná se o zcela novou zprávu, jelikož dané agregáty byly avizovány již v minulosti, ale čekalo se na okamžik, kdy se motor dostane pod kapotu.

Pod kapotou Audi A4 se objevuje nový čtyřválec 1,8 TFSI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 230 Nm. Stovku zvládne tento model za 10,5 s, dosáhne maximální rychlosti 208 km/h a vystačí si v kombinaci se 7,1 litry naturalu na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictvím manuální šestistupňové převodovky. Základní cena modelu je stanovena na 25 900 eur.

Model Audi A5 dostává stejný motor, ovšem o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 250 Nm. Stovku zvládne tato verze za 8,5 s a dosáhne rychlosti 218 km/h. Kombinovaná spotřeba má být 7,4 l na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictví bezestupňové převodovky Multitronic. Základní cena tohoto modelu byla stanovena na 34 900 eur.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků