Audi A4 a A5 s novými motory

Automobilka Audi zavádí do výroby nové motory pro modely A4 a A5. Nejedná se o zcela novou zprávu, jelikož dané agregáty byly avizovány již v minulosti, ale čekalo se na okamžik, kdy se motor dostane pod kapotu.

Pod kapotou Audi A4 se objevuje nový čtyřválec 1,8 TFSI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 230 Nm. Stovku zvládne tento model za 10,5 s, dosáhne maximální rychlosti 208 km/h a vystačí si v kombinaci se 7,1 litry naturalu na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictvím manuální šestistupňové převodovky. Základní cena modelu je stanovena na 25 900 eur.

Model Audi A5 dostává stejný motor, ovšem o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 250 Nm. Stovku zvládne tato verze za 8,5 s a dosáhne rychlosti 218 km/h. Kombinovaná spotřeba má být 7,4 l na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictví bezestupňové převodovky Multitronic. Základní cena tohoto modelu byla stanovena na 34 900 eur.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků