Audi A4 a A5 s novými motory

Automobilka Audi zavádí do výroby nové motory pro modely A4 a A5. Nejedná se o zcela novou zprávu, jelikož dané agregáty byly avizovány již v minulosti, ale čekalo se na okamžik, kdy se motor dostane pod kapotu.

Pod kapotou Audi A4 se objevuje nový čtyřválec 1,8 TFSI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 230 Nm. Stovku zvládne tento model za 10,5 s, dosáhne maximální rychlosti 208 km/h a vystačí si v kombinaci se 7,1 litry naturalu na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictvím manuální šestistupňové převodovky. Základní cena modelu je stanovena na 25 900 eur.

Model Audi A5 dostává stejný motor, ovšem o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 250 Nm. Stovku zvládne tato verze za 8,5 s a dosáhne rychlosti 218 km/h. Kombinovaná spotřeba má být 7,4 l na 100 km. Výkon je pak přenášen prostřednictví bezestupňové převodovky Multitronic. Základní cena tohoto modelu byla stanovena na 34 900 eur.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků