Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

21 komentářů

Audis
11. září • 13:46

Zapomněli na benzínový šesti válec. Popř. Osmi válec.

Honzaš
9. září • 17:53

Audi jako obvykle úlet s cenama, pak se nemůžou divit, že v prodejích tolik ztrácí na své německé kolegy. Když si navíc uvědomím, že má Audi z D3 asi nejdražší příplatky, kdy aby to auto vypadalo lépe než VW, musíte vysolit ještě hodně navíc, no nevim nevim. Audi srdcem nekoupíš a rozumem už taky moc ne.

Kumt
9. září • 19:06

Jenže Audi má dnes zdaleka největší zisky z D3, BMW se potácí a Mergl je v hluboké ztrátě i když prodává z D3 nejvíc.

Venca
9. září • 19:12

Tak to je jasny, když masovou koncernovou platformu …. !! A platit za něco mnohem víc, když to má třeba seat za polovinu je podle mě blbost … Tím neříkám, že audi je špatné ….

Pavel88
9. září • 20:33

A který Seat má stejnou podvozkovou platformou jako Audi A4? Nebo ještě obecněji, jaké auto z koncernu VW má shodnou platformu jako modely Audi od A4 výše?

Venca
10. září • 8:50

Ok v tomhle mas pravdu, ale já se nebavil jen o A4, ale obecně o tom, ze audi sdílí platformy a obecně techniku a elektroniku z VW group. Třeba A3,golf, leon....atd. jsou na MQB. Celkové objemy prodeje různých sdílených dílu jsou ve VW Group mnohem větší než třeba v MB nebo BMW.

.
9. září • 20:43

Třeba Porsche nebo Lamborghini. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel88
9. září • 20:55

Porsche používá svoji platformu MSB a je pro vozy s původně pohonem zadních kol. Co se týče automobilky ze Sant’Agaty, tak tam kromě Uruse, který vznikl z nouze jako derivát Q7, tak ani tam nic není.

.
9. září • 21:05

Ó nikoliv, je toho více
Macan je postaven na platformě Q5
Cayenne je postaven platformě Q7/Q8
Huracán je postaven na platformě R8
Urus je postaven na platformě Q7/Q8Jinak řečeno, drtivá většina produkce Porsche i Lamba běhá na platformách Audi.

Pavel88
9. září • 21:12

Ano, mas pravdu. Beru zpět. Nicméně v rámci mainstreamu, který používá varianty MQB, není nic, co by mělo s Audi společnou platformu. To je to, co sem chtěl říct.

.
9. září • 21:17

To souhlas. Konec konců i v nižších modelech jako je A3/Q3, kde je MQB dělá BMW i Mercedes to stejné, oba mají předohraby, sdílí platformu s jinými značkami (Mini, Infiniti) sdílí motory (třeba s Dacií) etc.

Honzaš
9. září • 19:09

Tak když sdílíme půl auta s 4 automobilkama, tak se to samozřejmě táhne snaze... ale nemám pocit, ze bych jako kupec vnímal Audi jako něco víc než mercedes, bmw, jag apod. , abych za To musel tahat o 100 tisíc víc z kapsy. Takže samozřejmě, čím min prodam, tím dražší to musí byt.

Kumt
9. září • 20:25

Nikde netvrdím, že Audi je něco víc než Mercedes, ale tvrdím, že jeho politika (cena vs objem prodejů) je evidentně nastavena lépe, protože výsledkem jsou šťavnaté zisky a tudíž i možnost dalšího rozvoje, kdežto Mercedes je sice levnější a prodá tudíž více aut, ale výsledkem je prodělek, jinak řečeno u Mercedesu je současné nastavení cen a objemu produkce zcela špatně. Jako zákazník chci samozřejmě co nejnižší ceny, ale kdybych byl akcionář Mercedesu, tak ztropím bugr (což akcionáři Mercedesu i BMW v současné době tropí), protože firma musí vydělávat, vyrábět 5 mil. aut když nastavím nízkou cenu není v podstatě žádné umění, problém je, že při takové strategii zákonitě skončím ve ztrátách (právě to se stalo Mercedesu). Umění je prodávat klidně jenom 1 mil. aut a vydělávat na tom.

Honzaš
9. září • 23:24

Jestli sis to ale trochu nepribarvil. Mercedes sice vykázal ztrátu, ale první od roku 2009, a to zejména kvůli žalobám na podvody s diesely a airbagy Takata, nikde jsem se nedočetl, ze by smad kvůli maržím. Ve stejném kvartálu loni měl verši tisk než Audi...

Zodpovědný mileniál
9. září • 18:29

Vůz máš buď drahý nebo levný a nekvalitní. U BMW je šetření vidět znatelně. Vysoká poruchovost a nízká životnost motorů, super levné řešení motorů 16 a 18. Šetření na všech místech- viditelné čepy u blatníků, parkovací kamerka v podobě "přilepeného" černého hranolku a mnoho jiného. Bmw nedosahuje kvality audi.

Venca
9. září • 19:07

A kolik jsi těch BMW měl?? Já měl jak audi tak BMW a obě auta v pohodě. Audi najeto 205tis. km a celkem bez poruch. BMW najeto 350tis. km a naprosto bez problémů. Myslím, že je to otázka vkusu, ale momentálně za mě BMW lepší jízdně a kvalitou srovnatelné s Audi.... Motor jsou teď bezproblémové. V minulosti byl problém s motorem N47 (2,0d) a benzínem 1,6. Mylím, ze audi mělo větší problémy se všemy mtory TFSI do ca. r. 2013... To je moje zkušenost.

Honzaš
9. září • 19:06

Jenže jak ukazuji prodeje, lidem jsou hranolky u blatníků u pr... popravdě neznám nikoho, kdo by něco takového řešil

Q
9. září • 17:28

Velké překvapení. Audi jako jediné z "velké trojky" umožňuje kombinaci benzínového dvoulitru a manuální převodovky. Mercedes odpovídá šestnáctistovkou s podobným výkonem a prakticky stejnou cenou. A BMW může jen smutně závidět.

Vanessa
9. září • 17:34

No hlavně je sympatické, že nejdou pod 4 válce a pod 2 litry objemu a i nízký výkon 150hp řeší podladěným dvoulitrem.

ACE
10. září • 11:21

Otázkou zůstává proč kupovat auto na nesmysl, bez solidní výbavy s komplikovaným turbo motorem o výkonu podladěné atmosféry stejného o.

Michal
9. září • 17:03

Manuál jen u základního benzínu se 150oři.Flotilové auto možná ale ne v Cz.

Doporučujeme

Články odjinud