Zapomněli na benzínový šesti válec. Popř. Osmi válec.
Audi jako obvykle úlet s cenama, pak se nemůžou divit, že v prodejích tolik ztrácí na své německé kolegy. Když si navíc uvědomím, že má Audi z D3 asi nejdražší příplatky, kdy aby to auto vypadalo lépe než VW, musíte vysolit ještě hodně navíc, no nevim nevim. Audi srdcem nekoupíš a rozumem už taky moc ne.
Jenže Audi má dnes zdaleka největší zisky z D3, BMW se potácí a Mergl je v hluboké ztrátě i když prodává z D3 nejvíc.
Tak to je jasny, když masovou koncernovou platformu …. !! A platit za něco mnohem víc, když to má třeba seat za polovinu je podle mě blbost … Tím neříkám, že audi je špatné ….
A který Seat má stejnou podvozkovou platformou jako Audi A4? Nebo ještě obecněji, jaké auto z koncernu VW má shodnou platformu jako modely Audi od A4 výše?
Ok v tomhle mas pravdu, ale já se nebavil jen o A4, ale obecně o tom, ze audi sdílí platformy a obecně techniku a elektroniku z VW group. Třeba A3,golf, leon....atd. jsou na MQB. Celkové objemy prodeje různých sdílených dílu jsou ve VW Group mnohem větší než třeba v MB nebo BMW.
Třeba Porsche nebo Lamborghini. :-D
Porsche používá svoji platformu MSB a je pro vozy s původně pohonem zadních kol. Co se týče automobilky ze Sant’Agaty, tak tam kromě Uruse, který vznikl z nouze jako derivát Q7, tak ani tam nic není.
Ó nikoliv, je toho víceMacan je postaven na platformě Q5Cayenne je postaven platformě Q7/Q8Huracán je postaven na platformě R8Urus je postaven na platformě Q7/Q8Jinak řečeno, drtivá většina produkce Porsche i Lamba běhá na platformách Audi.
Ano, mas pravdu. Beru zpět. Nicméně v rámci mainstreamu, který používá varianty MQB, není nic, co by mělo s Audi společnou platformu. To je to, co sem chtěl říct.
To souhlas. Konec konců i v nižších modelech jako je A3/Q3, kde je MQB dělá BMW i Mercedes to stejné, oba mají předohraby, sdílí platformu s jinými značkami (Mini, Infiniti) sdílí motory (třeba s Dacií) etc.
Tak když sdílíme půl auta s 4 automobilkama, tak se to samozřejmě táhne snaze... ale nemám pocit, ze bych jako kupec vnímal Audi jako něco víc než mercedes, bmw, jag apod. , abych za To musel tahat o 100 tisíc víc z kapsy. Takže samozřejmě, čím min prodam, tím dražší to musí byt.
Nikde netvrdím, že Audi je něco víc než Mercedes, ale tvrdím, že jeho politika (cena vs objem prodejů) je evidentně nastavena lépe, protože výsledkem jsou šťavnaté zisky a tudíž i možnost dalšího rozvoje, kdežto Mercedes je sice levnější a prodá tudíž více aut, ale výsledkem je prodělek, jinak řečeno u Mercedesu je současné nastavení cen a objemu produkce zcela špatně. Jako zákazník chci samozřejmě co nejnižší ceny, ale kdybych byl akcionář Mercedesu, tak ztropím bugr (což akcionáři Mercedesu i BMW v současné době tropí), protože firma musí vydělávat, vyrábět 5 mil. aut když nastavím nízkou cenu není v podstatě žádné umění, problém je, že při takové strategii zákonitě skončím ve ztrátách (právě to se stalo Mercedesu). Umění je prodávat klidně jenom 1 mil. aut a vydělávat na tom.
Jestli sis to ale trochu nepribarvil. Mercedes sice vykázal ztrátu, ale první od roku 2009, a to zejména kvůli žalobám na podvody s diesely a airbagy Takata, nikde jsem se nedočetl, ze by smad kvůli maržím. Ve stejném kvartálu loni měl verši tisk než Audi...
Vůz máš buď drahý nebo levný a nekvalitní. U BMW je šetření vidět znatelně. Vysoká poruchovost a nízká životnost motorů, super levné řešení motorů 16 a 18. Šetření na všech místech- viditelné čepy u blatníků, parkovací kamerka v podobě "přilepeného" černého hranolku a mnoho jiného. Bmw nedosahuje kvality audi.
A kolik jsi těch BMW měl?? Já měl jak audi tak BMW a obě auta v pohodě. Audi najeto 205tis. km a celkem bez poruch. BMW najeto 350tis. km a naprosto bez problémů. Myslím, že je to otázka vkusu, ale momentálně za mě BMW lepší jízdně a kvalitou srovnatelné s Audi.... Motor jsou teď bezproblémové. V minulosti byl problém s motorem N47 (2,0d) a benzínem 1,6. Mylím, ze audi mělo větší problémy se všemy mtory TFSI do ca. r. 2013... To je moje zkušenost.
Jenže jak ukazuji prodeje, lidem jsou hranolky u blatníků u pr... popravdě neznám nikoho, kdo by něco takového řešil
Velké překvapení. Audi jako jediné z "velké trojky" umožňuje kombinaci benzínového dvoulitru a manuální převodovky. Mercedes odpovídá šestnáctistovkou s podobným výkonem a prakticky stejnou cenou. A BMW může jen smutně závidět.
No hlavně je sympatické, že nejdou pod 4 válce a pod 2 litry objemu a i nízký výkon 150hp řeší podladěným dvoulitrem.
Otázkou zůstává proč kupovat auto na nesmysl, bez solidní výbavy s komplikovaným turbo motorem o výkonu podladěné atmosféry stejného o.
Manuál jen u základního benzínu se 150oři.Flotilové auto možná ale ne v Cz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.