Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Michal  |  09. 09. 2019 17:03

Manuál jen u základního benzínu se 150oři.Flotilové auto možná ale ne v Cz.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 09. 2019 17:28

Velké překvapení. Audi jako jediné z "velké trojky" umožňuje kombinaci benzínového dvoulitru a manuální převodovky. Mercedes odpovídá šestnáctistovkou s podobným výkonem a prakticky stejnou cenou. A BMW může jen smutně závidět.

Odpovědět  |   | 
Vanessa  |  09. 09. 2019 17:34

No hlavně je sympatické, že nejdou pod 4 válce a pod 2 litry objemu a i nízký výkon 150hp řeší podladěným dvoulitrem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 09. 2019 11:21

Otázkou zůstává proč kupovat auto na nesmysl, bez solidní výbavy s komplikovaným turbo motorem o výkonu podladěné atmosféry stejného o.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 17:53

Audi jako obvykle úlet s cenama, pak se nemůžou divit, že v prodejích tolik ztrácí na své německé kolegy. Když si navíc uvědomím, že má Audi z D3 asi nejdražší příplatky, kdy aby to auto vypadalo lépe než VW, musíte vysolit ještě hodně navíc, no nevim nevim. Audi srdcem nekoupíš a rozumem už taky moc ne.

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 18:29

Vůz máš buď drahý nebo levný a nekvalitní. U BMW je šetření vidět znatelně. Vysoká poruchovost a nízká životnost motorů, super levné řešení motorů 16 a 18. Šetření na všech místech- viditelné čepy u blatníků, parkovací kamerka v podobě "přilepeného" černého hranolku a mnoho jiného. Bmw nedosahuje kvality audi.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 19:06

Jenže jak ukazuji prodeje, lidem jsou hranolky u blatníků u pr... popravdě neznám nikoho, kdo by něco takového řešil

Odpovědět  |   | 
Venca  |  09. 09. 2019 19:07

A kolik jsi těch BMW měl?? Já měl jak audi tak BMW a obě auta v pohodě. Audi najeto 205tis. km a celkem bez poruch. BMW najeto 350tis. km a naprosto bez problémů. Myslím, že je to otázka vkusu, ale momentálně za mě BMW lepší jízdně a kvalitou srovnatelné s Audi.... Motor jsou teď bezproblémové. V minulosti byl problém s motorem N47 (2,0d) a benzínem 1,6. Mylím, ze audi mělo větší problémy se všemy mtory TFSI do ca. r. 2013... To je moje zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Kumt  |  09. 09. 2019 19:06

Jenže Audi má dnes zdaleka největší zisky z D3, BMW se potácí a Mergl je v hluboké ztrátě i když prodává z D3 nejvíc.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 19:09

Tak když sdílíme půl auta s 4 automobilkama, tak se to samozřejmě táhne snaze... ale nemám pocit, ze bych jako kupec vnímal Audi jako něco víc než mercedes, bmw, jag apod. , abych za To musel tahat o 100 tisíc víc z kapsy. Takže samozřejmě, čím min prodam, tím dražší to musí byt.

Odpovědět  |   | 
Kumt  |  09. 09. 2019 20:25

Nikde netvrdím, že Audi je něco víc než Mercedes, ale tvrdím, že jeho politika (cena vs objem prodejů) je evidentně nastavena lépe, protože výsledkem jsou šťavnaté zisky a tudíž i možnost dalšího rozvoje, kdežto Mercedes je sice levnější a prodá tudíž více aut, ale výsledkem je prodělek, jinak řečeno u Mercedesu je současné nastavení cen a objemu produkce zcela špatně. Jako zákazník chci samozřejmě co nejnižší ceny, ale kdybych byl akcionář Mercedesu, tak ztropím bugr (což akcionáři Mercedesu i BMW v současné době tropí), protože firma musí vydělávat, vyrábět 5 mil. aut když nastavím nízkou cenu není v podstatě žádné umění, problém je, že při takové strategii zákonitě skončím ve ztrátách (právě to se stalo Mercedesu). Umění je prodávat klidně jenom 1 mil. aut a vydělávat na tom.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 23:24

Jestli sis to ale trochu nepribarvil. Mercedes sice vykázal ztrátu, ale první od roku 2009, a to zejména kvůli žalobám na podvody s diesely a airbagy Takata, nikde jsem se nedočetl, ze by smad kvůli maržím. Ve stejném kvartálu loni měl verši tisk než Audi...

Odpovědět  |   | 
Venca  |  09. 09. 2019 19:12

Tak to je jasny, když masovou koncernovou platformu …. !! A platit za něco mnohem víc, když to má třeba seat za polovinu je podle mě blbost … Tím neříkám, že audi je špatné ….

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 20:33

A který Seat má stejnou podvozkovou platformou jako Audi A4? Nebo ještě obecněji, jaké auto z koncernu VW má shodnou platformu jako modely Audi od A4 výše?

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 20:43

Třeba Porsche nebo Lamborghini.

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 20:55

Porsche používá svoji platformu MSB a je pro vozy s původně pohonem zadních kol. Co se týče automobilky ze Sant’Agaty, tak tam kromě Uruse, který vznikl z nouze jako derivát Q7, tak ani tam nic není.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 21:05

Ó nikoliv, je toho více
Macan je postaven na platformě Q5
Cayenne je postaven platformě Q7/Q8
Huracán je postaven na platformě R8
Urus je postaven na platformě Q7/Q8

Jinak řečeno, drtivá většina produkce Porsche i Lamba běhá na platformách Audi.

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 21:12

Ano, mas pravdu. Beru zpět. Nicméně v rámci mainstreamu, který používá varianty MQB, není nic, co by mělo s Audi společnou platformu. To je to, co sem chtěl říct.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 21:17

To souhlas. Konec konců i v nižších modelech jako je A3/Q3, kde je MQB dělá BMW i Mercedes to stejné, oba mají předohraby, sdílí platformu s jinými značkami (Mini, Infiniti) sdílí motory (třeba s Dacií) etc.

Odpovědět  |   | 
Venca  |  10. 09. 2019 08:50

Ok v tomhle mas pravdu, ale já se nebavil jen o A4, ale obecně o tom, ze audi sdílí platformy a obecně techniku a elektroniku z VW group. Třeba A3,golf, leon....atd. jsou na MQB. Celkové objemy prodeje různých sdílených dílu jsou ve VW Group mnohem větší než třeba v MB nebo BMW.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  11. 09. 2019 13:46

Zapomněli na benzínový šesti válec. Popř. Osmi válec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A