Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Michal  |  09. 09. 2019 17:03

Manuál jen u základního benzínu se 150oři.Flotilové auto možná ale ne v Cz.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 09. 2019 17:28

Velké překvapení. Audi jako jediné z "velké trojky" umožňuje kombinaci benzínového dvoulitru a manuální převodovky. Mercedes odpovídá šestnáctistovkou s podobným výkonem a prakticky stejnou cenou. A BMW může jen smutně závidět.

Odpovědět  |   | 
Vanessa  |  09. 09. 2019 17:34

No hlavně je sympatické, že nejdou pod 4 válce a pod 2 litry objemu a i nízký výkon 150hp řeší podladěným dvoulitrem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 09. 2019 11:21

Otázkou zůstává proč kupovat auto na nesmysl, bez solidní výbavy s komplikovaným turbo motorem o výkonu podladěné atmosféry stejného o.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 17:53

Audi jako obvykle úlet s cenama, pak se nemůžou divit, že v prodejích tolik ztrácí na své německé kolegy. Když si navíc uvědomím, že má Audi z D3 asi nejdražší příplatky, kdy aby to auto vypadalo lépe než VW, musíte vysolit ještě hodně navíc, no nevim nevim. Audi srdcem nekoupíš a rozumem už taky moc ne.

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 18:29

Vůz máš buď drahý nebo levný a nekvalitní. U BMW je šetření vidět znatelně. Vysoká poruchovost a nízká životnost motorů, super levné řešení motorů 16 a 18. Šetření na všech místech- viditelné čepy u blatníků, parkovací kamerka v podobě "přilepeného" černého hranolku a mnoho jiného. Bmw nedosahuje kvality audi.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 19:06

Jenže jak ukazuji prodeje, lidem jsou hranolky u blatníků u pr... popravdě neznám nikoho, kdo by něco takového řešil

Odpovědět  |   | 
Venca  |  09. 09. 2019 19:07

A kolik jsi těch BMW měl?? Já měl jak audi tak BMW a obě auta v pohodě. Audi najeto 205tis. km a celkem bez poruch. BMW najeto 350tis. km a naprosto bez problémů. Myslím, že je to otázka vkusu, ale momentálně za mě BMW lepší jízdně a kvalitou srovnatelné s Audi.... Motor jsou teď bezproblémové. V minulosti byl problém s motorem N47 (2,0d) a benzínem 1,6. Mylím, ze audi mělo větší problémy se všemy mtory TFSI do ca. r. 2013... To je moje zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Kumt  |  09. 09. 2019 19:06

Jenže Audi má dnes zdaleka největší zisky z D3, BMW se potácí a Mergl je v hluboké ztrátě i když prodává z D3 nejvíc.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 19:09

Tak když sdílíme půl auta s 4 automobilkama, tak se to samozřejmě táhne snaze... ale nemám pocit, ze bych jako kupec vnímal Audi jako něco víc než mercedes, bmw, jag apod. , abych za To musel tahat o 100 tisíc víc z kapsy. Takže samozřejmě, čím min prodam, tím dražší to musí byt.

Odpovědět  |   | 
Kumt  |  09. 09. 2019 20:25

Nikde netvrdím, že Audi je něco víc než Mercedes, ale tvrdím, že jeho politika (cena vs objem prodejů) je evidentně nastavena lépe, protože výsledkem jsou šťavnaté zisky a tudíž i možnost dalšího rozvoje, kdežto Mercedes je sice levnější a prodá tudíž více aut, ale výsledkem je prodělek, jinak řečeno u Mercedesu je současné nastavení cen a objemu produkce zcela špatně. Jako zákazník chci samozřejmě co nejnižší ceny, ale kdybych byl akcionář Mercedesu, tak ztropím bugr (což akcionáři Mercedesu i BMW v současné době tropí), protože firma musí vydělávat, vyrábět 5 mil. aut když nastavím nízkou cenu není v podstatě žádné umění, problém je, že při takové strategii zákonitě skončím ve ztrátách (právě to se stalo Mercedesu). Umění je prodávat klidně jenom 1 mil. aut a vydělávat na tom.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  09. 09. 2019 23:24

Jestli sis to ale trochu nepribarvil. Mercedes sice vykázal ztrátu, ale první od roku 2009, a to zejména kvůli žalobám na podvody s diesely a airbagy Takata, nikde jsem se nedočetl, ze by smad kvůli maržím. Ve stejném kvartálu loni měl verši tisk než Audi...

Odpovědět  |   | 
Venca  |  09. 09. 2019 19:12

Tak to je jasny, když masovou koncernovou platformu …. !! A platit za něco mnohem víc, když to má třeba seat za polovinu je podle mě blbost … Tím neříkám, že audi je špatné ….

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 20:33

A který Seat má stejnou podvozkovou platformou jako Audi A4? Nebo ještě obecněji, jaké auto z koncernu VW má shodnou platformu jako modely Audi od A4 výše?

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 20:43

Třeba Porsche nebo Lamborghini.

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 20:55

Porsche používá svoji platformu MSB a je pro vozy s původně pohonem zadních kol. Co se týče automobilky ze Sant’Agaty, tak tam kromě Uruse, který vznikl z nouze jako derivát Q7, tak ani tam nic není.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 21:05

Ó nikoliv, je toho více
Macan je postaven na platformě Q5
Cayenne je postaven platformě Q7/Q8
Huracán je postaven na platformě R8
Urus je postaven na platformě Q7/Q8

Jinak řečeno, drtivá většina produkce Porsche i Lamba běhá na platformách Audi.

Odpovědět  |   | 
Pavel88  |  09. 09. 2019 21:12

Ano, mas pravdu. Beru zpět. Nicméně v rámci mainstreamu, který používá varianty MQB, není nic, co by mělo s Audi společnou platformu. To je to, co sem chtěl říct.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 21:17

To souhlas. Konec konců i v nižších modelech jako je A3/Q3, kde je MQB dělá BMW i Mercedes to stejné, oba mají předohraby, sdílí platformu s jinými značkami (Mini, Infiniti) sdílí motory (třeba s Dacií) etc.

Odpovědět  |   | 
Venca  |  10. 09. 2019 08:50

Ok v tomhle mas pravdu, ale já se nebavil jen o A4, ale obecně o tom, ze audi sdílí platformy a obecně techniku a elektroniku z VW group. Třeba A3,golf, leon....atd. jsou na MQB. Celkové objemy prodeje různých sdílených dílu jsou ve VW Group mnohem větší než třeba v MB nebo BMW.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  11. 09. 2019 13:46

Zapomněli na benzínový šesti válec. Popř. Osmi válec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Citigoe iV: Konečně levný elektromobil pro každou českou rodinu?

Škoda Citigoe iV

Elektromobily se už konečně stávají cenově dostupné. Za méně než půl milionu u nás sice koupíte nanejvýš městská miniauta, právě v těch však dává elektrický pohon v současnosti největší smysl. Jak se vstup do tohoto segmentu podařil Škodovce, jsme zjišťovali v redakčním testu.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokrát s dvířky v předním blatníku

Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokr…

Nová generace Octavie RS bude jednou z velkých novinek Škodovky na autosalonu v Ženevě. Vůz byl dnes poprvé zachycen v běžném provozu bez maskování.

15.  2.  2020 | | 108 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

včera | | 27 N/A