Audi A4 po faceliftu má české ceny. Jako miláček firemních flotil stojí přes milion

Přepracovaný model A4 dorazil rovnou i jako kombi Avant, robustnější Allroad s sportovně střižené verze S4 a S4 Avant. České zastoupení Audi odhaluje ceník verzí A4 a A4 Avant.

Paletu benzinových motorů Audi A4 po faceliftu otevírá dvoulitr 35 TFSI s výkonem 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Za 884.900 Kč ve standardu počítejte s 16palcovými litými koly, automatickou klimatizací, LED světlomety a vzadními svítilnami, multifunkčním volantem nebo světelným a dešťový senzorem. Příplatek za převodovku DSG činí 61.000 Kč. Všechny ostatní motory ji mají ve standardu.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Vyšší výbava Advanced vyjde řádově o 33.000 Kč dráž a přidává 17palcová kola s designem Dynamik nebo Advanced doplňky exteriéru. Dynamicky laděná výbava S line s 18palcovými koly, sportovním podvozkem a dravě vypadajícím zevnějškem vyjde ještě o 49.000 Kč dráž. Za praktičtější kombi Avant připlatíte vždy nejméně 51.000 Kč.

Audi chtělo na nové generaci A4 ušetřit. Sedan mohl využít platformu VW Golf

Audi chtělo na nové generaci A4 ušetřit. Sedan mohl využít platformu VW Golf

Očekávaný oblíbenec firemních flotil s novým motorem 2.0 TDI Evo (35 TDI) o výkonu 120 kW (163 koní), převodovkou S Tronic a pohonem předních kol vyjde na 1.051.900 Kč jako sedan, za kombi dáte přinejmenším 1.102.900 Kč. Hýčkat se můžete volitelnou výbavou, jejíž výčet téměř nezná mezí.

Audi A5 má po faceliftu. Odkazuje na legendu, i když je nejsilnější motor naftový

Audi A5 má po faceliftu. Odkazuje na legendu, i když je nejsilnější motor naftový

Pokud pomineme výběr laků a různé kombinace čalounění interiéru, můžete si připlatit za LED Matrix světlomety (od 17.000 Kč), podvozek s nastavitelnou charakteristikou tlumičů (28.100 Kč), digitální přístrojový štít (od 7100 Kč), head-up displej (28.100 Kč) nebo parkovací asistent pro automatické zaparkování vozu za 30.100 Kč.

Audi A4 sedan po faceliftu: Technická data a ceny
Motor 35 TFSI 40 TFSI 45 TFSI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1984 1984 1984
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3900 140/4200 180/5000
Točivý moment [N.m/min] 270/1350 320/1450 370/1600
Převodovka 6M 7A 7A
Max. rychlost [km/h] - 241 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 7,3 5,8
Spotřeba WLTP [l/100 km] 5,7-6,5 5,8-6,0 6,5-6,8
Cena standard [Kč] 884.900* 1.080.900 1.202.900
Cena Advanced [Kč] 917.900* 1.113.900 1.235.900
Cena S-line [Kč] 966.900* 1.162.900 1.284.900
*příplatek za automatickou převodovku 61.000 Kč. Technické údaje platí pro karoserii sedan
Audi A4 sedan po faceliftu: Technická data a ceny
Motor 30 TDI 35 TDI 40 TDI 40 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1968 1968 1968 1968
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 100/3000 120/3250 140/3800 140/3800
Točivý moment [N.m/min] 320/1500 380/1500 400/1750 400/1750
Převodovka 7A 7A 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 214 228 - 235
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,5 8,2 - 7,4
Spotřeba WLTP [l/100 km] 3,9-4,3 3,8-4,1 4,2-4,6 4,9-5,3
Cena standard [Kč] 995.900 1.051.900 1.101.900 1.166.900
Cena Advanced [Kč] 1.028.900 1.084.900 1.134.900 1.199.900
Cena S-line [Kč] 1.077.900 1.133.900 1.189.300 1.248.900
Technické údaje platí pro karoserii sedan
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků