Audi A3/S3: Více muziky za méně peněz

Audi rozšiřuje standardní výbavu u modelu A3/S3 a snižuje ceny, což činní tyto automobily nižší střední třídy přístupnější.
Audi A3/S3: Více muziky za méně peněz

Automobily se obvykle rozdělují na třídy. První je třída malých vozů, následuje nižší střední třída, střední třída, vyšší střední třída a luxusní vozy. Audi A3/S3 patří do nižší střední třídy.

Pokud auta v této třídě seřadíme podle prestiže, bude Audi stát na jednom z předních míst. Zákazník to pocítí nejen na zpracování a vybavení automobilu, ale také na své peněžence. Právě proto, aby při pořízení Audi A3/S3 nebyl dopad na peněženku zákazníka tak velký, přistoupilo Audi k rozšíření základní výbavy a ke snížení cen.

Výbava všech modelů byla rozšířena o mlhové světlomety a dálkově ovládané centrální zamykání. Ceny byly sníženy o 5 % až 10 % . Uveďme si nyní příklad, jak se tyto změny projeví konkrétně na ceně. Pro výpočet nám poslouží Audi A3 s třídveřovou karoserií a poháněné čtyrválcovou 1.6 o výkonu 102 ks. Ve standardní výbavě má tyto prvky:

  • přední mlhové světlomety
  • dálkově ovládané centrální zamykání
  • dvojice airbagů
  • protiblokovací systém brzd ABS
  • elektricky stahovaná přední okna
  • hliníková kola
  • autorádio

Za takto vybavený vůz zaplatí zákazník Kč 549 000,-, což je o 61 000 méně než dosud. Tyto podmínky platí pro všechna motorická provedení řady A3. Abychom nezapomněli na Audi S3, tak tento sportovní model je možné koupit o Kč 64 000 levněji.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků