To je posledni pokus, jak pod plastikem ekologie a uspornosti prodat vybehovou technologii . 1.9TDi konci s nastupem noveho Golfu, nastupuje 1.6TDi a to jako byvaly hlavni hrdina jenom na kratkou epizodu, protoze od 2010 nastava nastava rychly start plug-in hybridu a elektromobilu. Je na case kondolovat koncernu k umrti jejich smradlaveho milovaneho ditka a pripravit se konecne na novou eru automobilizmu - cistou a uspornou.
Já znám favorita 135Le, to byl Favorit s katalyzátorem, co byla 120LE? Taky s katalyzátorem?
Ne 120LE byla normální stodvacítka s čtyřkvaltem, která místo stálého převodu 4,22 dostala delší, jen už si nepamatuji, jestli to bylo 3,9 nebo 3,7. Socialismus tím dal jednu z posledních drtivých ran americkému imperialismu, neboť zatímco Ford a VW se pachtili s pětikvaltem, RVHP jim to natřelo tímhle fikaným způsobem. Rozjet se s tím do kopce ovšem byl zážitek pro náročné .
kolik se dneska plati za takovouto reklamu?
diesel a ekologie??? :-O
No pořád lepší, než hybrid. Nevím, kdo přišel na to, že výroba a likvidace baterií může mít něco společného s ekologií.
skoda ze nikto nikde neuvadza vplyv vyfukovych plynov z dieselov na cloveka.To ze vyprodukuju o par gramov CO2 menej ako benzinove neznamena ze su ekoloickejsie.Diesle budu vzdy vypustat z vyfukov ovela vacsie svinstvo ako benziny.A vsetky hodnoty co uvadzaju platia iba pre nove auta, po troch rokoch pouzivania uz ani zdaleka niesu take nizke.
mnohem větší svinstvo je z benzínových motorů. Z Dieslu jsou jenom saze (uhlík - mimochodem 50% hmotnosti rostlin) a síra (obsažená i v benzínu)v benzínu je plno karcinogenních aditiv, která katalyzátory nezachytíjenže když to lidé nevidí, tak je to netrápí, že.bohužel lidská hloupost je nekonečná, ale patří nám to.
To jsou teda moudra. Diesel ma krome CO2 vsechny emise vyssi nez benzin a to zejmena vyssi produkci karcinogennich NOx. Aditivum pro zvyseni oktanoveho cisla benzinu je dnes MTBE, vyrabene vetsinou z lihu. Olovnate pridavky uz jsou minulosti. Cili nic co by emitovalo nejake jine svinstvo nez co uz v benzinu je. Ale stejne tak ani bionafta nema zadne extra skodlive emise. Pri spravnem serizeni motoru jsou emise srovnatelne s beznym naftakem, neceho je trochu min, neceho trochu vic. Ale vicemene srovnatelne. Clovek az zasne jake myty mezi lidmi koluji.
Právě naopak. Popilek je pevná částice, která se usadí v plících a je karcinogenní, stejně jako popílek z uhlí, způsobuje astma a další nemoci dýchání. Pomalu člověka zabíjí a většinou si to ani neuvědomuje. To je právě ten paradox - lidem vadí hlavně to, co jim vadí teď, ale co je zabíjí dlouhodobě, na to kašlou, protože co bude za dvacet let a co bude s našimi dětmi, je nám jedno, to se pak "ňák udělá". Jenže pak zjistíme, že už s tím nejde dělat nic.Bohužel lidská hloupost je nekonečná, ale patří nám to.
Máš v tom torchu guláš. Ty saze kracinogenní samy o sobě nešjsou, kracinogenní je ten balast, co se na ně nabalí (a můžou to být i škodliviny z benzínových motorů).
paradox je, ze nafta je toxickejsia tym, ze do nej leju biorepku. Spalovanim repky vznikaju omnoho toxickejsie latky, ako spalovanim cistej nafty. Len som zvedavy, dokedy bude EU zivit dotacie a cirkus, ktory okolo repky je, resp. ci zacne postupne tie dotacie znizovat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.