Audi A3 Sportback v prodeji; 2.0T FSI dostává DSG

V Německu se začne prodávat v září Audi A3 Sportback, pětidveřová varianta modelu A3. Má větší zavazadlový prostor, je nepatrně delší, má jinou přední masku a pozměněné zadní dveře včetně koncových svítilen. Na německém trhu se bude prodávat ve stejných výbavách jako A3, tedy Attraction, Ambition a Ambiente. Oproti A3 přibude ve výbavě Ambition (sportovní verze) motor 2.0T včetně verze se sekvenční převodovkou DSG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Cena je o 650 eur vyšší než stejná motorizace v A3, což činí něco málo přes dvacet tisíc. Verze 2.0T se bude nabízena s šetistupňovým manuálem ve verzi quattro (29 050 eur) nebo s pohonem předních kol s převodovkou DSG (29 000 eur). 2.0T FSi quattro stojí přesně o tři tisíce eur méně než 3.2 V6 (32 050 eur), tedy nějakých sto tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Benzínové motory Attraction Ambition Ambiente

1,6 102 PS

19.700 €

21.350 €

21.200 €

1,6 FSI 115 PS

20.950 €

22.600 €

22.450 €

2,0 FSI 150 PS

22.950 €

24.600 €

24.450 €

2,0 TFSI 200 PS (DSG)

-

29.000 €

-

2,0 TFSI Quattro 200 PS

-

29.050 €

-

3,2 Quattro 250 PS

-

32.050 €

-

Naftové motory Attraction Ambition Ambiente

1,9 TDI 105 PS

21.650 €

23.300 €

23.150 €

2,0 TDI 140 PS

23.450 €

25.100 €

24.950 €

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků