Audi A3 Sportback: na českém trhu od února 2013

Automobilka Audi představila na jarním autosalonu v Ženevě novou generaci modelu A3. V Paříži přichází s pětidveřovou variantou Sportback, která přidává oproti základnímu třídveřovému hatchbacku na rozvoru náprav 35 mm. Zavazadelník pojme v základním uspořádání 380 litrů, po sklopení zadních sedadel je k dispozici objem 1200 litrů.

Audi A3 Sportback: pět dveří oficiálně

Audi A3 Sportback: pět dveří oficiálně

Vše podstatné o této novince již bylo napsáno. Pro začátek bude Audi nabízet Sportback s jedním naftovým motorem a dvěma motory TFSI, přičemž nabídka by se měla podle tiskové zprávy velmi rychle rozrůstat. Na český trh dorazí pětidveřová novinka v únoru příštího roku. Nejdostupnějším modelem bude verze osazené jedna-dvojkou TFSI o výkonu 77 kW. Za tuto verzi zaplatíte 550 000 Kč. Nutno ale dodat, že tento motor patří mezi ty, které dorazí později. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků