Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Tohle auto je hodně Audi. Znalci německé prémiové značky vědí, co tím myslím. No a pro ty ostatní mám toto sdělení: nový Sportback je lehký, výkonný, přitom osekaný až na dřeň. A také úhledný, elegantní, kvalitně postavený…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový vůz nezapře sportovní charakter. Za povšimnutí stojí třeba podběhy kol, decentní střešní spoiler, výrazná maska chladiče...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Středová konzole je natočena mírně k řidiči.
Klepněte pro větší obrázek
Ovládací panel systému MMI je umístěn na konzole středového tunelu.

Lehčí, čipernější...

Klepněte pro větší obrázek
Na voze byla 17" kola z lehké slitiny se skvělými pneumatiky Sport Winter Dunlop.

Zatím jen čtyři motorizace

Klepněte pro větší obrázek
V nabídce jsou zatím čtyři základní motorizace: 1,4 TFSI (na snímku), 1,8 TFSI, 1,6 TDI a 2,0 TDI.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Sportback má větší objem zavazadlového prostoru než jeho předchůdce: v základní konfiguraci 380 litrů, po sklopení opěradel zadních sedadel 1220 litrů.

Pro široké publikum?  

První cena vozu s motorem 1,4 l začíná s výbavou Attraction na 584 900 korunách, testovaný vůz s výbavou Ambition přišel na 628 400 korun.

(Aktualizováno: dnes, tedy 27.2., byla oznámena nová cena Audi A3 Sportback 1,4 TFSI v akční edici START, stojí 499 900 korun.)

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků