Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Tohle auto je hodně Audi. Znalci německé prémiové značky vědí, co tím myslím. No a pro ty ostatní mám toto sdělení: nový Sportback je lehký, výkonný, přitom osekaný až na dřeň. A také úhledný, elegantní, kvalitně postavený…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový vůz nezapře sportovní charakter. Za povšimnutí stojí třeba podběhy kol, decentní střešní spoiler, výrazná maska chladiče...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Středová konzole je natočena mírně k řidiči.
Klepněte pro větší obrázek
Ovládací panel systému MMI je umístěn na konzole středového tunelu.

Lehčí, čipernější...

Klepněte pro větší obrázek
Na voze byla 17" kola z lehké slitiny se skvělými pneumatiky Sport Winter Dunlop.

Zatím jen čtyři motorizace

Klepněte pro větší obrázek
V nabídce jsou zatím čtyři základní motorizace: 1,4 TFSI (na snímku), 1,8 TFSI, 1,6 TDI a 2,0 TDI.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Sportback má větší objem zavazadlového prostoru než jeho předchůdce: v základní konfiguraci 380 litrů, po sklopení opěradel zadních sedadel 1220 litrů.

Pro široké publikum?  

První cena vozu s motorem 1,4 l začíná s výbavou Attraction na 584 900 korunách, testovaný vůz s výbavou Ambition přišel na 628 400 korun.

(Aktualizováno: dnes, tedy 27.2., byla oznámena nová cena Audi A3 Sportback 1,4 TFSI v akční edici START, stojí 499 900 korun.)

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků