Audi A3 s prvními úpravami od ABT Sportsline

Jeden z bezmála dvorních ladičů značek VW a Audi představuje sadu modifikací připravenou pro novou generaci Audi A3.
Audi A3 s prvními úpravami od ABT Sportsline

Těsně poté, co se na uplynulém autosalonu v Ženevě představila nová generace kompaktního modelu Audi A3, připravila společnost ABT Sportsline právě pro něj první ladičské provedení. V porovnání s nedávno představenou modifikací Audi A4 ABT si všimneme především velmi podobně pojatých nárazníků, prahových obkladů i masky chladiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A3 v prvním ladění ABT Sportsline

Díky novým programům řídicích jednotek posílí vznětová jednotka 2,0 TDI CR z výchozích 170 koní na 200 koní (125 – 147 kW) a zážehový motor 2,0 TFSI z 200 na 250 koní (147 – 184 kW). Abt Sportsline pro nové Audi A3 připravila také sportovní pérování se sníženou světlou výškou a posílenou brzdovou soustavu vpředu s kotouči o průměru 345 mm.

K mání jsou také různé lité ráfky DR s průměrem 18 a 19 palců.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků