Audi A3 Cabrio se oficiálně představuje

Nejmenší cabrio z Ingolstadtu je tu. Mnozí jej mají za zbytečné, jiní se ho nemohou dočkat. Jaké bude a co všechno nabídne?

Audi překvapilo motoristickou veřejnost, když představilo nový model A3 Cabrio ještě před autoshow v Bologni. Model bude podle očekávání k dispozici pouze pro Evropu, nikde jinde se prozatím prodávat nebude.

Na výběr budou zpočátku čtyři motorizace. Základní jednotkou bude nafťák 1,9 TDI o výkonu 77 kW/105 k následovaný silnějším bráchou 2,0 TDI s výkonem 103 kW/140 k. Do cabria se ovšem mnohem víc hodí benzínové jednotky a ty jsou obě solidní – tou slabší z nich je agregát 1,8 TSI o výkonu 118 kW/160 k a vrcholem pak dvoulitr TFSI s maximálním výkonem 147 kW/200 k. S ním dokáže A3 zrychlit na stovku za 7,3 sekundy a uhánět rychlostí 231 km/h. Oba benzínové agregáty a dvoulitrový nafťák budou k dispozici také s dvouspojkovou převodovkou DSG a vůz se bude dodávat výhradně s pohonem předních kol.

Audi vsadilo na u A3 na lehčí plátěnou střechu. Ta bude nabízená v automatické nebo poloautomatické verzi. V první jmenované ji stačí k otevření nebo zavření pouze devět vteřin a lze s ní manipulovat až do rychlosti 30 km/h. Cabria nejsou stvořena pro přepravu mnoha zavazadel, v případě potřeby můžete ovšem počítat s 260 litry i při sklopené střeše. Ta se bude nabízet ve třech barevných odstínech – jako černá, červená a modrá. Zákazník ji tak může skombinovat dle vlastních představ až s 15 laky karoserie.

Dle slov automobilky se hodně pracovalo hlavně na izolaci od aerodynamického hluku. Za příplatek se bude dodávat větrný deflektor umístěný za předními sedadly, který v případě obsazení pouze dvěma osobami výrazně snižuje nepříjemný průvan v kabině.

Vůz měří na délku 4238 mm, na šířku 1765 mm a na výšku pak 1424 mm. A3 Cabrio je určeno pro čtveřici cestujících, na zadních sedadlech ovšem s velkým prostorem počítat nelze. Zpočátku budou k dispozici dvě výbavy – Attraction a dražší Ambition. Pro zákazníky toužící po tvrdší jízdě bude k dispozici také S-line paket, který přinese také nové doplňky karoserie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A3 Cabrio

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 211 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků