Audi A3 45 TFSI e má české ceny. 30 kW navíc dá levně, začíná na 1.140.900 Kč

sorpersa  |  13. 01. 2021 08:00

Ach AUDI --- silueta... no mne to pripomína nový Focus, zadok stále to isté a vpredu, akoby im došla inšpirácia... možno naživo fajn ale toto ako konkurent Mercedesu.. neviem...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 01. 2021 08:05

Parádní nabídka a hlavně je fakt levná stačí doplatit už jen nějakou tu bankovku a bude tam i průměrná výbava. To se jen tak nevidi....

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 01. 2021 14:33

Bohužel, za posledních 20let jsem si všiml pouze toho, že když nějaký výrobce vyjel s neobvykle předraženým modelem, nebo modelem, kde se na něčem nevídaně šetřilo, byla to první vlašťovka, kterou následovaly ostatní výrobci. Obávám se, že se ostatní cenově velmi rychle srovnají.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 01. 2021 08:06

To bude krásný den, začal skvělým vtipem od Audi. Blázni

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  13. 01. 2021 08:49

Za 1.140 mil. najdeme v PŘÍPLATKOVÉ výbavě například pokročilé systémy jako:

Zadní parkovací čidla
(obyčejný) Tempomat
Zaclonitelné vnitřní zpětné zrcátko
Vyhřívání sedadel vpředu

Náskok díky technice!

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 09:06

Tak na to nemas no. Jsou horsi veci vis.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  13. 01. 2021 09:21

To je pravda, abych kupoval auto za 1,2 mil bez zadních čidel, na to nemám. Cash teda jo, ale žaludek ne.:)

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 11:00

nemas na to ani cash, tak si tu jen namlouvas jak je to blbe, aby sis obhajil, ze skoncis mozna u auta za pulku. Na tom neni nic spatneho, jen neni duvod hejtit na co nemas.

Odpovědět  |   | 

A víš, že to auto za půlku udělá člověka štastnějšího, třeba toyota má safety sense a jak couváš tak před děckem auto zahamuje. Kdybys hejtil aji ty, tak by si nedovolili tak šponovat ceny.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 09:25

Prostě Audi,BMW,Mercedes i v základu s tříválcem a holobytu za 700plus a plugin za 1,1mio takže cena je cajk-běžná v této prémii.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  13. 01. 2021 09:43

Cena je cajk a běžná?
No, já vidím Mercedes A 250e s podobným motorem 160 k + 102 PS, s mírně lepší akcelerací, a to od 995.830 Kč. V základní výbavě má tempomat, sadu pro parkování se zpětnou kamerou pro couvání, vnitřní a vnější zrcátko řidiče s automatickou funkcí proti oslnění a další.
Tzn. u Mercedesu stejný pohon, mírně lepší výkonové parametry, výrazně lepší základní výbava znamená cenu o 150.000 nižší a lidi, kteří kupují takové vozy (pořád to není S-Class) už teda 150 tisíc řeší.. Audi je tabulkově úplně mimo a řeči, že dostaneš 20% při pozdravu platí stejně pro všechnu prémii.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  13. 01. 2021 10:59

Na druhou stranu mercedes není audi a naopak. Ty auta jsou dost odlišný, kdo reálně uvažuje o jednom, neuvažuje o druhém. To je asi jako civic a golf v mainstreamu. Za mne je A3 daleko hezčí, aktuálně nejhezčí hatch na trhu. A když ho vidím v S-line tak slintám.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 11:01

Tak si jdi koupit vysneny mercedes a mas klid. Jenze ty nemas ani na nej co...

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  13. 01. 2021 12:06

Klídek, kdybys sem nebo ke konkurenci chodil častěji, tak bys jistě věděl, jakými vozy v současnosti jezdím a pak by sis oprávněně připadal hloupě:)

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 12:42

Takze krom toho, ze na to nemas tak jsi i vestec, ktery vi, kde kdo a jak chodi a co vi a nevi? Vyborne... tusim, ze Cimrman tomu rikal "krok stranou". Nic si z toho nedelej, jsou horsi veci.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 01. 2021 14:15

Ti co nejvíc kecají o tom, že na to někdo nemá, na to sami nemají. Jelikož si zjevně pomalejší, tak ti to vysvětlím, ta vysoká cena je špatná i pro tebe. Až si budeš za 5 let projíždět klasicky "audinky" na sauto s filtrem nájezd od 100.000km, tak si to nebudeš moct dovolit a budeš muset zvednout filtr na 125.000 km. Možná ti ale ani tak provident nepůjčí, vzhledem k tomu, že ses zpozdil už s těma půjčkama co máš na teď na použitou sekačku a Iphone 5.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 01. 2021 14:30

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 15:24

Honzíku, změnou přezdívky na věci nic nezměníš. Prostě na to nemáš no.

Odpovědět  |   | 

Nevím, ale připomínáš mě nějakýho nagelovanýho, co si pujčí peníze, ale splácet neví jak.

Odpovědět  |   | 
bw  |  13. 01. 2021 16:38

ad cena: v lete jsem vybiral (ne bycharil, realne vybiral). audi: 26% dolu pro cloveka z ulice proti webovemu konfiguratoru. mercedes: 5%, vic ne, nejde to, omlouvame se. tolik realna zkusenost k tomu '20% pri pozdravu'. nebo u MB neumim pozdravit se spravnym prizvukem.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 17:18

TiaS jo MB jsem neskoukl čekal jsem podobnou cenu.Audi je peknejsi a v Cz bez dotací nemá smysl ani jedno pokud majitel nenajede jen těch 50km co zvládne baterka.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 01. 2021 11:20

Pokud porovnám jízdně, novou jedničku od BMW, Áčko od MB a A3 od Audi jízdně nejlepší. Designově to už v základní výbavě žádná sláva není, tady vítězí MB, kvalitou interiéru zase překvapivě vítězí nad dvěma zmíněnými vozy jednička od BMW, která je zase jízdně bohužel nejhorší, především díky nervózní jízdním vlastnostem a nepříliš dobrému podvozku. Audi umí postavit auto, nová A3 není špatná, je vlastně lepší než oba němečtí konkurenti, ale cenově nemá šanci. BMW i MB umějí zákazníky lépe hýčkat a dají cenově vždy lepší nabídku než Audi.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 01. 2021 11:24

Fluktuantu mezi temi znackami moc nebude, ne pro marginalni cenove rozdily. Ja roky kupuji Audi a neumim si predstavit s cim by muselo BMW nebo MB prijit, abych tu znacku zmenil. Zda mne to auto pak stoji 2 nebo 2,1 je uplne jedno, ale pri adekvatnich specifikacich ty rozdily moc velke nejsou, byt ano, Audi je dost casto cenikove vyse klidne i o 10-20 % dle modelu apod. Na druhou stranu tech 20 % na pozdrav daji vsichni a ke 30 se da taky dostat u vetsiny nabidek, takze pro cenu ty znacky nikdo nezmeni...

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  14. 01. 2021 22:32

Souhlasím, že Audi je komplexnější auto a prostě je jízdné lepší než BMW i MB ač si říká kdo chce co chce. Bohužel servis a celkové zázemí značky Audi v ČR za oběma konkurenty značně zaostává. Servis a služby, které nabízí BMW je to nejlepší na trhu ačkoliv vozy, které v současné době nabízí se mi vůbec nelíbí a nijak mne neoslovuje.

Odpovědět  |   | 

tak koncern má už elektro, plug in, mild hybrid a kdy se dočkáme plnýho hybrida. Toho milda si mohli odpustit.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  15. 01. 2021 15:12

Mildhybrid by měl být u manuálu taky když u amatu je zadara.Plný hybrid netřeba když i mild je efektivnější než u Toyoty hybrid.Jen normovaná spotřeba vypadá líp a realita je úplně jiná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat