tak koncern má už elektro, plug in, mild hybrid a kdy se dočkáme plnýho hybrida. Toho milda si mohli odpustit.
Mildhybrid by měl být u manuálu taky když u amatu je zadara.Plný hybrid netřeba když i mild je efektivnější než u Toyoty hybrid.Jen normovaná spotřeba vypadá líp a realita je úplně jiná.
Pokud porovnám jízdně, novou jedničku od BMW, Áčko od MB a A3 od Audi jízdně nejlepší. Designově to už v základní výbavě žádná sláva není, tady vítězí MB, kvalitou interiéru zase překvapivě vítězí nad dvěma zmíněnými vozy jednička od BMW, která je zase jízdně bohužel nejhorší, především díky nervózní jízdním vlastnostem a nepříliš dobrému podvozku. Audi umí postavit auto, nová A3 není špatná, je vlastně lepší než oba němečtí konkurenti, ale cenově nemá šanci. BMW i MB umějí zákazníky lépe hýčkat a dají cenově vždy lepší nabídku než Audi.
Fluktuantu mezi temi znackami moc nebude, ne pro marginalni cenove rozdily. Ja roky kupuji Audi a neumim si predstavit s cim by muselo BMW nebo MB prijit, abych tu znacku zmenil. Zda mne to auto pak stoji 2 nebo 2,1 je uplne jedno, ale pri adekvatnich specifikacich ty rozdily moc velke nejsou, byt ano, Audi je dost casto cenikove vyse klidne i o 10-20 % dle modelu apod. Na druhou stranu tech 20 % na pozdrav daji vsichni a ke 30 se da taky dostat u vetsiny nabidek, takze pro cenu ty znacky nikdo nezmeni...
Souhlasím, že Audi je komplexnější auto a prostě je jízdné lepší než BMW i MB ač si říká kdo chce co chce. Bohužel servis a celkové zázemí značky Audi v ČR za oběma konkurenty značně zaostává. Servis a služby, které nabízí BMW je to nejlepší na trhu ačkoliv vozy, které v současné době nabízí se mi vůbec nelíbí a nijak mne neoslovuje.
Prostě Audi,BMW,Mercedes i v základu s tříválcem a holobytu za 700plus a plugin za 1,1mio takže cena je cajk-běžná v této prémii.
Cena je cajk a běžná? No, já vidím Mercedes A 250e s podobným motorem 160 k + 102 PS, s mírně lepší akcelerací, a to od 995.830 Kč. V základní výbavě má tempomat, sadu pro parkování se zpětnou kamerou pro couvání, vnitřní a vnější zrcátko řidiče s automatickou funkcí proti oslnění a další. Tzn. u Mercedesu stejný pohon, mírně lepší výkonové parametry, výrazně lepší základní výbava znamená cenu o 150.000 nižší a lidi, kteří kupují takové vozy (pořád to není S-Class) už teda 150 tisíc řeší.. Audi je tabulkově úplně mimo a řeči, že dostaneš 20% při pozdravu platí stejně pro všechnu prémii.
TiaS jo MB jsem neskoukl čekal jsem podobnou cenu.Audi je peknejsi a v Cz bez dotací nemá smysl ani jedno pokud majitel nenajede jen těch 50km co zvládne baterka.
ad cena: v lete jsem vybiral (ne bycharil, realne vybiral). audi: 26% dolu pro cloveka z ulice proti webovemu konfiguratoru. mercedes: 5%, vic ne, nejde to, omlouvame se. tolik realna zkusenost k tomu '20% pri pozdravu'. nebo u MB neumim pozdravit se spravnym prizvukem. B-]
Tak si jdi koupit vysneny mercedes a mas klid. Jenze ty nemas ani na nej co...
Klídek, kdybys sem nebo ke konkurenci chodil častěji, tak bys jistě věděl, jakými vozy v současnosti jezdím a pak by sis oprávněně připadal hloupě:)
Takze krom toho, ze na to nemas tak jsi i vestec, ktery vi, kde kdo a jak chodi a co vi a nevi? Vyborne... tusim, ze Cimrman tomu rikal "krok stranou". Nic si z toho nedelej, jsou horsi veci.
Ti co nejvíc kecají o tom, že na to někdo nemá, na to sami nemají. Jelikož si zjevně pomalejší, tak ti to vysvětlím, ta vysoká cena je špatná i pro tebe. Až si budeš za 5 let projíždět klasicky "audinky" na sauto s filtrem nájezd od 100.000km, tak si to nebudeš moct dovolit a budeš muset zvednout filtr na 125.000 km. Možná ti ale ani tak provident nepůjčí, vzhledem k tomu, že ses zpozdil už s těma půjčkama co máš na teď na použitou sekačku a Iphone 5.
Honzíku, změnou přezdívky na věci nic nezměníš. Prostě na to nemáš no.
Nevím, ale připomínáš mě nějakýho nagelovanýho, co si pujčí peníze, ale splácet neví jak.
:-D
Na druhou stranu mercedes není audi a naopak. Ty auta jsou dost odlišný, kdo reálně uvažuje o jednom, neuvažuje o druhém. To je asi jako civic a golf v mainstreamu. Za mne je A3 daleko hezčí, aktuálně nejhezčí hatch na trhu. A když ho vidím v S-line tak slintám.:-D
Za 1.140 mil. najdeme v PŘÍPLATKOVÉ výbavě například pokročilé systémy jako:Zadní parkovací čidla(obyčejný) TempomatZaclonitelné vnitřní zpětné zrcátkoVyhřívání sedadel vpředu Náskok díky technice!
Tak na to nemas no. Jsou horsi veci vis.
To je pravda, abych kupoval auto za 1,2 mil bez zadních čidel, na to nemám. Cash teda jo, ale žaludek ne.:)
nemas na to ani cash, tak si tu jen namlouvas jak je to blbe, aby sis obhajil, ze skoncis mozna u auta za pulku. Na tom neni nic spatneho, jen neni duvod hejtit na co nemas.
A víš, že to auto za půlku udělá člověka štastnějšího, třeba toyota má safety sense a jak couváš tak před děckem auto zahamuje. Kdybys hejtil aji ty, tak by si nedovolili tak šponovat ceny.
To bude krásný den, začal skvělým vtipem od Audi. Blázni
Parádní nabídka a hlavně je fakt levná stačí doplatit už jen nějakou tu bankovku a bude tam i průměrná výbava. To se jen tak nevidi....
Bohužel, za posledních 20let jsem si všiml pouze toho, že když nějaký výrobce vyjel s neobvykle předraženým modelem, nebo modelem, kde se na něčem nevídaně šetřilo, byla to první vlašťovka, kterou následovaly ostatní výrobci. Obávám se, že se ostatní cenově velmi rychle srovnají.
Ach AUDI --- silueta... no mne to pripomína nový Focus, zadok stále to isté a vpredu, akoby im došla inšpirácia... možno naživo fajn ale toto ako konkurent Mercedesu.. neviem...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.