Vracíme se do doby Škody MB 1000 a MB 100. Pokračování bude k dvouválci trabant a konec jednoválcový italský výtvor pro děti (jeden jezdí po Praze 5). Je mi líto těch mladších, já se toho už nedožiji.
princip jak to fungujehttp://www.youtube.com/watch...
Takže dle toho videa budou ventily sací i výfukový stále zavřené.A co píst?Ten bude v neaktivním válci neustále stlačovat vzduch.Tam vzniká dost velký odpor,ztráta,nebo ne?
řekl bych, že zavřeny budou pouze sací. Výfukové jsou na druhé straně hlavy a ty se budou normálně otevírat, aby ty dva neaktivní válce nebrzdili zbytek motoru.
to by bylo jeste horsi na ztraty, protoze by probehl vyfuk, ale vzduch na sani se do valce nikudy nedostane..to se zavrou asi i vyfukove ventily..nejlepsi by bylo vypnout na tech 2 valcich vstriky, sel by tam aspon natlakovanej vzduch z turba
som zvedavy ako to bude jazdit na 700 kubikoch a dvoch valcoch, to uz moj Bandit bol na tom lepsie....
To ani nespoznas, lebo 2 valce budu len pri jazde z kopca alebo dochadzani k semaforom... ;-)
To je hlupost pri jazde z kopca pri zaradenej rychlosti alebo pri brzdeni motorom je spotreba nulova - aspon pri benzinovych motoroch, jednoducho sa vypne vstrek paliva.
nehovorim o brzdeni motorom, ale len o mierne zvlnenom terene, kde staci steklit plyn...
.. jj .. kdykoli když brzdíš motorem .... u nafty je to stejné ...
co na to říct? Snad jen - za chvíli přijde doba, kdy si my všichni eurosoudruzi budeme konečně rovni. Všichni budeme mít auta s motorem o maximálním objemu 1 L, který bude poháněn dvěma písty a v autě udržován soustavou antivibračních nesmyslů, jako jsou vyvažovací hřídele a zavěšení na soustavě gum z trenclí nějakého EUrosuperúředníka. Je mi z toho blivno 3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.