Audi A3 2012 s motorem 1,4i a deaktivací válců

Máme pro vás nové informace k připravované nové generaci modelu Audi A3, jež by se měla představit již na začátku příštího roku.
Seznam kapitol
  1. Audi A3 2012 prew
  2. Fotogalerie

Podle magazínu Auto, Motor und Sport bude nová generace Audi A3 dostupná ve čtyřech verzích rozdělených do dvou skupin lišících se rozvorem náprav i vnějšími rozměry. Třídveřový hatchback a otevřený kabriolet mají být dlouhé 4 260 mm a stát na podvozku s rozvorem náprav 2 595 mm, zatímco pětidveřový hatchback a sedan mají mít rozvor 2 630 mm a karoserii dlouhou 4 440 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A3 Sedan e-tron z jarního šanghajského autosalonu

Zřejmě nejbližší náhled do vzhledu nové generace Audi A3 nám nabídla studie Audi A3 Sedan e-tron z letošního autosalonu v Šanghaji. Podle Stefana Sielaffa, šéfdesignéra značky Audi, tak bude stavba řady A3 kopírovat strukturu zažitou u větších modelů A4 a A5. Vzhled interiéru pak má do značné míry vycházet z již zmíněného konceptu A3 Sedan e-tron.

Volkswagen připravila deaktivaci dvou válců u jednotek 1,4 TSI

Volkswagen připravila deaktivaci dvou válců u jednotek 1,4 TSI

Zároveň se potvrdilo, že koncern Volkswagen Group pracuje na novém zážehovém motoru 1,4 TSI s poněkud diskutabilní deaktivací dvou ze čtyř válců v případě malého nebo částečného zatížení. Dosahovat by měl výkonu 140 koní (103 kW) a oproti stávajícím jednotkám 1,4 TSI snížit průměrnou spotřebu až o 1,0 l/100 km. Pro nové Audi A3 se prý počítá také se vznětovým tříválcem a verzemi schopnými spalovat zemní plyn.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A3 2012 prew
  2. Fotogalerie
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků