Audi A3 2012 s motorem 1,4i a deaktivací válců

Máme pro vás nové informace k připravované nové generaci modelu Audi A3, jež by se měla představit již na začátku příštího roku.
Seznam kapitol
  1. Audi A3 2012 prew
  2. Fotogalerie

Podle magazínu Auto, Motor und Sport bude nová generace Audi A3 dostupná ve čtyřech verzích rozdělených do dvou skupin lišících se rozvorem náprav i vnějšími rozměry. Třídveřový hatchback a otevřený kabriolet mají být dlouhé 4 260 mm a stát na podvozku s rozvorem náprav 2 595 mm, zatímco pětidveřový hatchback a sedan mají mít rozvor 2 630 mm a karoserii dlouhou 4 440 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A3 Sedan e-tron z jarního šanghajského autosalonu

Zřejmě nejbližší náhled do vzhledu nové generace Audi A3 nám nabídla studie Audi A3 Sedan e-tron z letošního autosalonu v Šanghaji. Podle Stefana Sielaffa, šéfdesignéra značky Audi, tak bude stavba řady A3 kopírovat strukturu zažitou u větších modelů A4 a A5. Vzhled interiéru pak má do značné míry vycházet z již zmíněného konceptu A3 Sedan e-tron.

Volkswagen připravila deaktivaci dvou válců u jednotek 1,4 TSI

Volkswagen připravila deaktivaci dvou válců u jednotek 1,4 TSI

Zároveň se potvrdilo, že koncern Volkswagen Group pracuje na novém zážehovém motoru 1,4 TSI s poněkud diskutabilní deaktivací dvou ze čtyř válců v případě malého nebo částečného zatížení. Dosahovat by měl výkonu 140 koní (103 kW) a oproti stávajícím jednotkám 1,4 TSI snížit průměrnou spotřebu až o 1,0 l/100 km. Pro nové Audi A3 se prý počítá také se vznětovým tříválcem a verzemi schopnými spalovat zemní plyn.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A3 2012 prew
  2. Fotogalerie
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků