Audi A3 2.0 TDI: auto, které má náboj (megatest)

150 komentářů

Lukas
19. února • 12:55

Prostě super auto!! ve skutečnosti vypadá ještě líp a ta jízda v něm :)) hmmm....

Alessio
16. října • 22:36

Prosím vás, co byste mi doporučili :
tuto A3 za cca 1 mil. kč , nebo Subaru Legacy 2,5 komfort, též za 1 mil? Mě příjde subaru jako o třídu lepší auto....co myslíte?
PS: dejme si strop milion, jaké auto (reprezentativní limuzínu) zakoupit? Děkuji moc
 

Mirek Mora
18. května • 15:33

Arnie
15. dubna • 22:09

Bylo by take zajimave uvadet zrychleni 60-100 na III a 80-120 na IV. Napr. 1.9 TDI (96kW nebo 110kW) bude mit daleko horsi 80-120 na V (a hlavne na VI),protoze ma delsi prevody a diru pod 2000 ot.

KillFabiaJunior
1. března • 16:54

Vloni jsem se rozhodl koupit vůz - měl to být TD,kompakt,sportovní až dravý vzhled,počet dveří ani objem kufru nerozhodují,ale nižší střední třída (tedy tam kam spadá i Golf či A3).V té době samozřejmě tyto dva vozy k dispozici nebyly,nicméně pokud bych se rozhodoval nyní,vybral bych si naprosto stejně.Takže mám nakonec 3-dvéř.Stilo 1.9 JTD 115 koní,špičkově vybavené (až na to dřevo stejně nebo i lépe než zde testovaná A3) a vyšla mě o 300 litrů méně.Za rok jsem nalítal 50 tis.km a naprostá pohoda (to jen pro neustálé pochybovače),designově nádherný vůz jak zvenku,tak hlavně zevnitř,což A3 rozhodně není (pokud to všechno nesvítí jak v letadle,je to nuda).Abych dal ještě o třetinu více peněz za stejně vybavený a koncipovaný vůz,tak zřejmě jen v případě rodinné vazby na zakladatele této značky  Za těch 300 ušetřených litrů mám u nás ve městě hezký byt 2+1....

TRULY
2. března • 19:39

To Stilo 3D je mazel, škoda jenm že se tak nepovedlo i 5D.  

Stilo
4. března • 0:23
anonym
29. února • 11:38

Trochu nechapu, proc delate takovou vedu z toho, ze tento jinak skvely motor je trochu hlucnejci nez ostatni. Vzdyt to je to nejmensi, na co bych se pri vyberu zameril. Samozrejme pokud by to nebylo tak hrozny, ze by z toho bolela hlava.

anonym2
1. března • 19:03

to Anonym: například u mě je hlučnost v autě dost důležitá. Ale jestli jezdíš jen 20 km denně do práce, tak věřím, že se to dá vydržet.

XP
28. února • 20:13

Kam z A2 zmizel motor 1.2 TDI? Ted jsem zjistil že už ho tam nedávají, ale před časem tomu tak nebylo. Měl nádhernou spotřebu 2.9l mimo město.

Niemand
29. února • 10:49

Je to mimo clanek, ale myslim ze dve verze 1.4 TDI 55 a 66 kW (spolu s 1.4 a 1.6 FSI) do tohoto vozu bohate staci. A2 je auto, ktere mam moc rad, jenomze za ty penize...

Navic to ma hlinikovou kariserii, takze pokud Vam to nekdo ve meste promackne, tak cekate na opravu dost dlouho. Ale jinak super auticko. 

Niemand
29. února • 10:50

Pardon, samozrejme karoserii.

ace3
28. února • 23:36

K cemu to bylo kdyz stal 700 kilo? 

lexus
28. února • 10:05

Pánové, jen tak čistě ze zvědavosti...mužu vědět jakým fotoaparátem nebo fotoaparáty fotíte testované automobily??...děkuji za odpověd.

Petr Broža
28. února • 10:26

Zdají se vám špatné? Je to Canon Ixus 400, 4mp.

XP
27. února • 22:35

Koukněte se na tuhle stránku. Jestli máte rychlejší net, tak se podívejte na nějaké záznamy. Jsou tam téměř všechny značky. S těma autama se tam nemazlej

video

 

Neuvažujete na Autorevue o tom, že by u testu auta byl spolu s foto natočenej záznam? Třeba něco jako jste měly u Golga V.

Petr Broža
28. února • 7:37

Uvažujeme a už to začínáme realizovat. Test Audi A3 však vznikla v době, kdy ještě nebyla k dispozici redakční kamera.

TRULY
27. února • 21:20

Jsem dost zklamanej z toho novýho 2,0 TDI 16v - prakticky žádný navýšení výkonu ani krouťáku proti TDI-PD klasice, pořád stejně nekultivovanej chod a spotřeba taky žádnej zázrak. Myslím, že koncern udělal velkou chybu, když šel proti proudu do PD místo CR.  

Petr Broža
27. února • 21:25

To není tak úplně pravda. Max. krouťák je dostupný v daleko širším rozsahu otáček, což je podstatně důležitější než jeho absolutní maximum. S klidem chodu je to horší, to je bohužel pravda.

PS. Za chvíli se objeví výkonnější verze, bude mít 132 či 136 kW (v tomto se zdroje zatím liší), možná se objeví i něco mezi 103 a 136 kW. Berte to tak, že 103 kW je základ (u 1.9 TDI je to 74 kW).

XP
27. února • 22:22

Není u 1.9 základní verze 66Kw PD?

Petr Broža
27. února • 22:32

Co vím, tak nejslabší verze s PD se prodává se 74 kW. Ale mohu se mýlit.

XP
27. února • 22:45

Motor 1.9 TDI 66Kw 240Nm se dáná do VW Sharana, řekl bych že je to PD, jelikož je TDI 66KW s rotačnim v.č. má pouze 210Nm. Úplně jist jsi nejsem, ale domnívám se tak..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Šumík
27. února • 23:00

Ano, TDI PD 66kW se skutečně dává do Sharana.....radši nedoporučuji....

Petr Broža
28. února • 7:39

Díky za rozšíření obzorů, předpokládal jsem, že tam je verze nePD (dle výkonu).

Niemand
29. února • 10:43

Ano 66 kW neni PD, stejne jako 81 kW. "PDcko" ma nejslabsi motor 74kW, i kdyz neni 1.4 TDI taky PD? 

Peter L
1. března • 9:28

aktualizuj si údaje. TDI PD 66 kW sa dodáva do Sharana. Klasika v octávkach (a iných koncernových vozoch) 66 kW samozrejme nie je PD.

XP
29. února • 17:53

1.4 i 1.2 jsou tež PD. Mimochodem 1.9 TDI  66kw z VW Sharana má narozdíl třeba od Octávie má PD 

TT
27. února • 21:00

to, ze nekdo projevi nazor, neznamena, ze to musi byt hned chudak, ktery nema ani na auto. Na rovinu priznavam, ze na tuhle Audinu bych tedy nemel, ale ani bych ty prachy za to nedal, byt si porad myslim, ze to je skvele auto (...vic jsem k tomu napsal uz nahore).

Zaroven to neznamena, ze jsem zakonite strejda, co cte jen Svet Motoru, takze ... pisalku "arbachere", doufam, ze nemluvis jen tak do vetru a nemecka vydani tebou zminenych periodik si uz alespon mel v ruce nebo si je videl alespon za vylohou;) Docela bych chtel vedet, kolik si toho za svuj zivot precet a najezdil, kdyz te to tak nazdvihlo;))) A kdyz tak, proc to sem tahas. No, zij si blaze, obzvlaste, jestli do sveho ctiva davas na prvni misto Speed. Je to docela pekne cteni pro zeny;) Hochu, hochu ....

arbacher
27. února • 22:12

Nadzdvihlo mě tvý znalectví těch německých periodikžil jsi v Německu experte??To byl výčet pro ilustraci,takže mi řekni,jaký třeba čteš ty expíku německých periodik...Vyprosil bych si toho hocha,taky ti neříkám cucáku.

Shrek
1. března • 18:05

Co naplat, spoza klávesnice je každej velkej king...  (obecná úvaha)

TT
27. února • 20:59

Ja to taky beru;) Priznam se, ze v tomto pripade prozatim ustoupim a uverim, ze na kazdem sprochu, muze neco byt. Auto si schvalne pujdu vyzkouset, protoze tohle mi nejde do hlavy. Rovnez doufam, ze jste hlucnost neporovnaval s avizovanym "benzinakem", protoze to by pak bylo opravdu nefer;)

Me se jednoduse nezda, ze by ve srovnani se starou A3 byl v tomto smeru doslo ke zmene k horsimu. (tu starou A3 jsem uz mel tu cest). Je to fakt zajimave hlavne, kdyz jsem to zatim v zadne recenzi neobjevil).

Takze zatim zdravim, po "testu" se ozvu. TT

Petr Broža
27. února • 21:17

Stará A3 hlavně neměla nový dvoulitr PD-16V. Uznávám ale, že míra hluku je čistě subjektivní údaj, nicméně tady to bylo naprosto evidentní. Více než vyšší hluk mi vadil samotný zvuk motoru, byl tvrdý a hluboký, v nízkých otáčkach nepříjemně duněl. Pokud jsem jezdil mezi 2000-2500, bylo to docela v pohodě.

Porovnával jsem s motory 1.9 TDI-PD, dCi a HDI, s nimiž mám bohaté zkušenosti a zatím žádné z testovaných aut nemělo zvuk nafťáku tak výrazný. Proto jsem to v článku zmínil.

Nechci ale tvrdit, že uvnitř je hluk jako v letadle, jen je zkrátka výraznější než jinde. To je celé. Netušil jsem, že se tady kvůli tomu strhne taková ostrá debata.

XP
27. února • 22:16

Všichni jsme od toho motoru čekali kultovovanější chod než mají 1.9. Pro mnohé je to zklamání. Mno počkejme si jak se projeví v dalších autech....

Touareg
27. února • 20:52

K*rva (odpusťte, ale jinak to vyjádřit nelze) hoši na totok se mrkněte.
Je to mnohem lepší než nějaká A3. Hlavně ten interiér!!
Tak co na to říkáte??

Z
27. února • 22:47

Na to měli na Times Square nepřehlídnutelnou reklamu v podobě 3-násobně zvětšenýho čumáku auta naraženýho na baráku - úžasnej pohled. Jiná třída to je ale určitě, protože to je vlastně luxusní varianta Nissanu 350Z.

Touareg
28. února • 9:26

To ale není luxusnější 350Z, ale Skyline Coupé!

Z
28. února • 13:33

V tom si nejsu jistej. 350Z a G35 Coupé totiž mají určitě stejný motor (3.5 V6) oproti Skylinu (2.5 I6 T), zase na druhou stranu je rozdíl v rozvoru 350Z a G35 je asi 20 cm - asi má platformu Skylinu a motor 350Z.

Touareg
28. února • 14:16

No asi máš pravdu. Jen se podívej na vzhled... Ale nemůžeš to přece brát podle motoru. Ten můžou narvat do nějaké dodávky stejně jako do sporťáku. Toto Infinity je prostě luxusní Skyline.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Snehulda
28. února • 19:08

Pokud vim, tak ten 3.5 litr Nissan cpe uplne vsude. Najit lze krome 350Z taky v Maxime (minimalne v te pro americky trh), mozna take ve vyssi verzi Altimy (nevim to jiste), a pak jeste v nejakych SUV. Infiniti ho dava taky do vseho, takze krome G35 je taky v SUV FX35 a i dalsich autech (proste vsech co konci 35 . Nakonec proc by ne, kdyz ten motor vyhral nekolikrat oceneni nejlepsi motor roku a od sveho uvedeni se neustale pohybuje mezi 10ti nejlepsimi motory roku.

Touareg
28. února • 19:26

No však sem to říkal! Skyline coupé=G35! 350Z je jiné auto (až na motor).

Z
28. února • 20:39

Už je to jasný.

Petr Broža
27. února • 21:19

Hezké, ale zcela jiná třída než A3

Dusan
27. února • 18:37

Nova A3jka je skutecne suprova kara. Na dnesni divnou dobu ma az neuveritelne dobry design, skvele zpracovany interier na auto teto tridy a dobre jizdni vlastnosti. Je to jedine male auto, kterym bych byl ochoten jezdit a netrpet u toho. Otazkou samozrejme je, zdali milion korunek je dobra cena za maly vuz. Osobne si myslim, ze nikoliv a ze to auto je tak o 200k mimo rozumnou cenovou uroven.

Šumík
27. února • 19:24

.....a proto je lepší si koupit Golfa, který sice nemá čtyři kruhy, ale zato o dost nižší pořizovací cenu....

Dusan
28. února • 11:58

Golfa nikdy, to je proste tuctova masovka pro socialne slabsi vrstvy. Porovnejte si ten interier, u Golfa vidite tu laci na prvni pohled, kdezto A3 se snazi i u tak maleho auta o zdani kvality, to ocenuji.

asimov
1. března • 11:03

Pokud je Golf pro sociálně slabé, tak já jsem bezdomovec......... Jste se vrátil právě z emigrace ve Švýcarsku ???? Občas si přečtěte noviny ať víte kde žijete nebo otevřete oči na nějakým parkovišti  Někdy si říkám za co mě bůh trestá..... ( tak to jsem přehnal, jsem ateista )

Funcarver
28. února • 16:43

Pro sociálně slabší vrstvy - s takovýma cenama, kolik G V stojí ????  Dobré ráno.

Dusan
28. února • 23:21

No nevim jestli cenove, ale podle urovne interieru zcela jednoznacne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
29. února • 10:33

To je ovsem videt, ze jste s Golfem nejel. V realu to neni tak zle. Co je ale dulezitejsi, jsou jizdni vlastnosti, motor, brzdy, sedacky, pasivni bezpecnost, aktivni bezpecnost atd. atd. atd.

Dusan
29. února • 12:55

Neni! Nejdulezitejsi je jaky to ma pokojicek. Motor potesi, brzdy jsou dulezite, sedacky mile, pasivni + aktivni bezpecnost nezbytna, ale pokud musim sedet v osklivem sedivem interieru z lacineho plastu, tak pro mne to auto skoncilo. Problem je, ze VW neumi delat lacine interiery socialnich vozu. Strohy design VW vypada totiz dobre jen kdyz je vyroben ze spickovych materialu (napr. Phaeton), v lacinem provedeni sediveho plastu vypada mizerne az odpudive. Napriklad ten volant z Golfa je desivy, takovy vam nedaji ani Korejci.

Niemand
1. března • 14:08

No tak to nema cenu komentovat, pokud je pro Vas nejdulezitejsim atributem auta jaky ma interier. Jdete si do toho vozu sednout.

Šumík
29. února • 17:54

Na fotkách může vypadat trochu lacině, protože je v šedé barvě, ale v reálu je to o něčem jiném. Když chceš srovnání, tak můžu říct, že interiér mé Octávky Elegance vypadá laciněji a hůře zpracovaný než u G V. Audina stojí o dost víc. tak pochopitelně musí mít ještě lepší materiály, ale jinak Golf se opravdu nemusí stydět za svůj vnitřek. Fakt se s ním nejdřív projeď a pak posuzuj....

Petr Broža
27. února • 21:26

To je pravda. Nicméně A3 je A3

XP
27. února • 19:31

A s lepší výbavou....

Petr Broža
27. února • 19:16

S tím mohu jen souhlasit. Mám sice několik výhrad, ale ostatně o nich píšu v článku.

Dandik
27. února • 18:31

Bohužel 2.0 TDI není nový motor. Je to pouze zvětšená 1.9 s šesnáctiventilovou hlavou a vyvažovacími hřídelemi............Velice mě tento motor zklamal. Doufám že v Octávii a Golfu bude DOBŘE odhlučněn...

Petr Broža
27. února • 18:35

V diskusi u Golfu psal Šumík, že v Golfu se mu zdál odhlučněn lépe; nemohu soudit a věřím, že tomu tak skutečně je.

Jinak motor jede skutečně skvěle, jen ten zvuk mne trochu zklamal.

Šumík
27. února • 19:18

Ano, v porovnání s mojí Octávií mi připadalo odhlučnění lepší v Golfu než v ní. A to přesto, že TDI 66kW sysém PD nemá...Nevím, jak je to v Audině, pro změnu nemám zkušenost já s ní. Mě překvapuje spíš to, že v Audi by měl být odhlučněn lépe, je to přece nóbl značka....

Nakonec, já osobně nepreferuji co nejlepší odhlučnění(tedy pokud to není jak Avie), jelikož neslyším zrovna nejlépe a rozdíl v hlučnosti mezi PD a dCi se mi nezdá dramatický....ale spotřebu a razantní zátah ocením více...

Petr Broža
27. února • 19:31

"ale spotřebu a razantní zátah ocením více..."

Toho zátahu má 2.0 TDI dostatek.

XP
27. února • 19:08

Mno snad tomu tak bude. Čekal jsem že 2.0 TDI bude strovnatený s motory co mají common rail. Škoda. Jsem opravdu dost sklamaný, ale snad s tim něco udělají. Je výhoda že má krátké kvalty? To se čkověl musí nařadit jako blázen? Už aby tu byla DSG....

Petr Broža
27. února • 19:15

Ony ty kvalty nejsou extrémně krátké, jen kratší než u Octavie/Fabie s motory 1.9 TDI 96 kW. Šestku bych si dokázal představit delší.

Karizma
27. února • 19:40

"Ony ty kvalty nejsou extrémně krátké, jen kratší než u Octavie/Fabie s motory 1.9 TDI 96 kW." Pane Brožo, pokud je to skutečně tak, jak píšete, že trojka stačí pouze na 70ti km rychlost a čtyřka je na 110ti km rychlost, tak to jsou ty kvalty hodně do pomala. Jak jsem už psal, to řidiči nestojí ani za to, aby sundával ruku z řadící páky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
27. února • 19:48

To jste ten text špatně pochopil: "Kvůli krátkým převodům musíte při akceleraci řadit rychle za sebou, např. trojku v sedmdesáti, čtyřku ve sto deseti."

Jinak: dvojka stačí do 70 km/h, trojka do 110 km/h.

arbacher
27. února • 17:52

Tak jestli je 2,0TDI konkurence pro 320d,tak to jsi urazil celé BMW,TT!!!!Myslím,že naopak pan Broža má celkem ucházející reportáže,čet si někdy Speed,Auto-motot-sport,Autohit,Autotip,německej automotorsport a další něměcký periodika,když se tu s tím tak oháníš???Asi ne když tu povídáš takový žblechty.V 99,9% testů je subjektivní názor nějak vnesenej,a ty to ani nepoznáš,to víš,chce to pořádně číst.(testy čtu dost dlouho a ani jeden skutečně obkjektivní jsem ještě neviděl.Jak tu někdo řek,to asi tak dobře nejde,že...A ta cena??A3 je sice moc pěkný auto,v reálu je fakt krásný,ale ta cena je fakt úplně mimo mísu,za cca 1mil.Kč lze pořídit Mazdu 6 2,3,Hondu Accord 2,4(140KW)2,2i CTD-i,BMW 320D,BMW 3 Compact v plný palbě,Alfu Romeo 147 GTA,Alfu 156 2,4JTD druhé generace,Jaguar X-Type 2,0D,Lexus IS 200,C 200CDI,Saab 9-3,Volvo S60-D5.atd atd...Zdá se mi že VW to žene až do absurdna..no ale zase na druhou stranu,výběr má každej z nás a tak to může ignorovat.Auta jsou to skvělá,a kdo na ně má,rád si připlatí i za to,že jsou tak nesmyslně drahá...

anonym
29. února • 12:24

Podivej se na tu stranku s tema videama, jak tady nekdo psal. Uvidis, ze A3 celkove hodnotili (i motor) LEPE nez bmw compact.

Jara
27. února • 18:33

TT je vážně mimo, vypadá to, že buď A3 má a někdo mu ho zkritizoval  nebo na něho nemá, ale chtěl by ho za každou cenu

TT
27. února • 16:53

navic koukam, ze mi tam Word "udelal pravopis", takze opravdu sorry za chyby ...zatim;)

TT
27. února • 16:52

1. „Nemohu se ale ubránit pocitu, že A3 trochu kanibalizuje na koncernovém sourozenci Seatu Ibize, kterou mi A3 připomíná.“
= nemohu souhlasit, podle toho myslim, ze „personifikace“ v koncernu zacina v koncernu VW zaplat pánbůh fungovat a jedinym. Kdo nejdele tapal byl prave Seat, který se snazi, co nejvice vyhranit
= AUDI ma v koncernu zcela vysadni postaveni, které nepotrebuje cokoli od kohokoli opisovat = toto je nutne brat jako fakt
= AUDI je neci jako slechta, která se jen tak s nekym nebavi a tohle jednoduše není jejich styl

2. „Nemohou si pomoci, ale zatímco v takové Ibize nebo Alfě vypadají dobře, tady mne spíše rušily.“
= napr. v tomto se naprosto neshodneme, navíc me v mem nazoru upevnuji další a další recenze na toto auto, které snad v jedinem, co na tomto aute odsoudili, byla cena
= PROTO: ma-li redaktor, v tomto pripade Vy, osobní nazor, „musí“ ho potlačit, max. muze vznest domenku, ale „nemuze“ primo v recenzi srovnávat s konkurenci = toto je ta nesnadnejsi cesta k neobjektivite = obzvlaste design je věci vice nez osobní a co se libi me, muze druhého naprosto iritovat = proto shledávám neobjektivinim, obzvlaste prectu-li si ostatní recenze, které design vyzdvihuji (…. navic jsem-li v osobne designem primo nadsen = pozn. to pridavam pouze k vysvetleni, ale nestavim na tom sve celkove hodnoceni, jen dodavam argumenty, proc pote coby ctenar jsem „popuzen“; ostatní recenze me v tom navíc zcela utvrzuji …)


3. „Je umístěna nad středovým tunelem, přičemž pokud je úplně nejníže, v podstatě se jí dotýká. Zatímco u mnohých aut si stěžuji, že loketní opěrka je krátká a nízko (Mégane, Touran…)“
= opet mam trochu podezreni. Ze zahrnujete propis osobní pohled „na věc“ navíc okorenenym dojmem z toho, ze autor tak trochu nevi, co chce
= navíc mam-li z osobní zkusenosti opet jako ctenar pocit, ze v interieru A3ky je vse v naprostem poradku (…také aby za tu cenu nebylo, ze)

4. „Zvuk motoru není ani kultivovaný, ani tichý; to je doména motorů HDI a dCi. Vzhledem k tomu, že jsem měl před A3 Mégana, vnímal jsem „traktorový“ zvuk ještě více, než kdybych předtím měl jiného nafťáka.“
5. „Navíc se po překročení 2800 ot. hodně zvýší hluk motoru, a to nad snesitelnou hranici“

= co se tyce motoru, zde naprosty nesouhlas = motor který je mnohými prirovnavan k nejvetsi konkurenci BMW 320d ….. !?!?! (a to me v tom neutrzuji jen recenze německých „odbornych“ casopisu)
= spatne odhlučněni a AUDI = tomtu uz z principu nemuzu verit, je mi lito …. ;(((

= toto je z meho pohledu ona NEOBJEKTIVNOST
v podstate mam-li to definovat, vadi porovnavani s konkurenci primo v clanku (na poli reklamy je to dokonce zakonem povoleno, ale v clancích zamerenych na test jednotlivého kusu automobilu, proste NE)
(navíc je-li to MEGATEST ;)))
chapu, ze se to nekomu nebo primo Vam muze zdat MALO, ale jsem zvykly na pohled „mimo vse“ a tento clanek ve me osobne nebudi tykoveto pocity. Jako ale ve vsem ostatnim, pripoustim, ze mylit se muze ten druhy, tedy v tomto pripade ja .
proto mate-li takovy, takovy nazor, respektuji, ale to neznamena, ze s nim musim souhlasit. V tomto pripade v některých vetach zcela zasadne.

Preji „dobře recenze“ a dobry vikend. Mejte se. TT

PS. je to psano ve spechu, aby jste nerekl, ze jsem neodepsal, takze jestli jsou tam chyby, tak predem omluva;))

Pavel
27. února • 17:27

A hele, autor ti šlápl do kuřího oka a napsal, že tvoje drahá audinka má hlučnej motůrek  Stejně na to nemáš, tak co řešíš.

Ace2
27. února • 17:47

Jednoho času tu byl sem tam fundovaný článek zaměřený na hlučnost při použití rozdílných typů paliv a maziv. Hlučnost v autě byla měřená profesionálně za pomocí nějakého hi-endového přístroje jehož jméno záváně dánštinou, že si to nepamatuji. Každpodáně byl schopen objetivně změřit změnu hlučnosti při použitá jiných olejů či poliva. Možná by nebylo na škodu majitele toho přístroje kontaktovat a provést měření a pak objektivně zhodnotit zda je na tom AUDI skutečně tak tragicky.

Libor Zezulka
27. února • 18:33

Ten článek je ZDE. Autorem je X12345678.

Petr Broža
27. února • 17:20

Projevil jste svůj názor, to beru. Já bych zase o vás mohl napsat, že jste neobjektivní, protože já to vidím jinak. Berte to tak, že test bude vždy poznamenám osobností autora, zcela objektivní nemůže být už z principu nikdo - každý z nás je jinak vysoký, má jiné tělesné proporce, jiný vkus, jiné cítění, jiný "zadek". Pokud by článek psal člověk, který by nikdy v žádném jiném autě neseděl a měl např. 200 cm, popsal by na mnoha místech odlišné zkušenosti.

K tomu zvuku: není nad to se v autě svézt. Pak můžete říct, že nemám pravdu a že motor je tichý jako benzíňák. Dokud to ale neuděláte, nemůžete se mnou polemizovat

Skutečně považuji odhlučnější tohoto konkrétního motoru v tomto konkrétním autě za nedostatečné. Je to první věc, které jsem si všiml okamžitě po startu. Myslím, že mám dost zkušeností na to, abych mohl porovnat s jinými motory a jinými auty. Právě toto srovnání je hlavní výhodou recenzenta, který "hodně zkusil". Kdybych nemohl srovnávat, článek by byl informačně poloviční.

asimov
1. března • 10:56

Ten test je podle mě výbornej. Jak chce někdo udělat test auta a nepoužít srovnání s něčím jiným??? Jak chce někdo vyjádřit například onu míru hluku? Třeba: Zvuk motoru je hlučnejší než hlučný, ale tišší než tichý ???  Prostě napíše: V Alfě 156 2,4 JTD je daleko větší zvuková pohoda  například

Karizma
27. února • 16:09

Pane Brožo, opravdu jsou převody natolik krátké, že na trojku lze jet jen sedmdesát a na čtyřku jen sto deset? Nespletl jste se? Vždyť s takovou řidič ani nesundá ruku z řadící páky.

Z Vašeho písemného projevu vypadá zvuková stránka motoru velmi dramatická, že po určité době jízdy ve vyšších otáčkách (dálniční jízda) musí cestující bolet hlava jak je motor nepříjemně hlučný a dunivý. 

TT
27. února • 14:33

panove, jen se mi chce jeste doplnit: setrete silami, tento automobil neni urcen pro "nas" trh:)
myslim, ze cena je nastavena tak, aby si nasla toho spravneho a ja o tom ani v nejmensim nepochybuji, ze by si toto auto toho sveho NENASLA ....

bohatych panicek u nas rovnez pribyva, takze ...

myslim, ze toto je obrovska vyhoda dnesni doby, ze vas nikdo toto auto kupovat NENUTÍ ... berte to mene emocne;))) nekdo rad holky, jiny vdolky, jiny zase Hondu, jiny Audi, takze ...

ja myslim, ze auto je to moc pekne a priznam se, ze kdybych nemusel koukat na korunu, tak bych si ho klidne koupil ... mrzi me jen ta MALA OBJEKTIVNOST autorova, po dlouhe dobe jsem si precetl recenzi na netu a musim uznat, ze zase delsi dobu neudelam, protoze nic ve zlem, ale tahle recenze skutecne neni objektivni ...
ale uznavam, ze delame, co umime nebo co musime delat, takze i tak to beru;))
mejte se

Petr Broža
27. února • 14:52

Zkuste být konkrétnější a napište, v čem je ta "malá objektivnost". Takovéto plácnutí do vody nemá smysl, jen zabírá místo v diskusi.

Standa
27. února • 16:11

to Petr Broža: nevšiml jste si náhodou, jaké AUDIna měla zámky? Včera jsem obhlížel rádoby pečlivě GOLF a zámky vypadaly stejně jako u předchozí generace. (jak zámek vypadá uvnitř dveří nikdo z techniků ještě nevěděl) Jde mi o to, že jestli se u koncernových zámků nic nezměnilo, tak do toho zloději opět polezou bez problémů kdy se jim zachce..... :(((

Niemand
29. února • 10:18

Tak na toto jsem se take pri testu Golfu ptal. Bohuzel se stran bezpecnosti (proti kradezi) nezlepsilo nic. Predpokladam, ze u Audi to bude podobne. Tedy koncernovy alarm je na nic, rekl bych ze dokonce zlodejum pomaha (o el. imobilizeru ani nemluvim). Zamykani zpatecky je proti odtahu bezmocne, dokonce jsem se bavil s policisty (po kradezi meho vozu) a ti mi rekli, ze odstranit tento prvek je pro profika otazka cca 3 minut (je to skutecne jednoduche). Takze k takto drahemu vozu jeste garaz, par psu a spacak.  

dmx
27. února • 15:44

no pan Broža vy neviete v čom je vaša neobjektivnost?!?
ved ste urazili opsvatne TDI, dokonca jeho najnovsiu verziu! to normalny clovek nemoze urobit. ved kazdy spravny frajer vie ze TDI je naj,hlavne vo vytunejej Skode alebo VW a vasa kritika ze je nekultivovany? co sa nerozumiete do aut?

no proste to niektorym nevysvetlite ze su aj lepsie motori ako TDI, lebo ich majitelia by potom mali este vacsie komplexi...
mne sa nahodou vase recenzie pacia, su komplexne, prehladne a myslim ze aj objektivne. v porovnani s niektorimi tlacenymi casopismi sa nebojite povedat v com je auto zle, a to si vazim. len tak dalej, vasou pracou ma predsa byt urcenie co je na aute dobre a co zle..nie ako v niektorych casopisoch kde pri teste opisu technicke udaje, vypisu vybavu a na kazdom aute nic zle nevidia...asi sa boja ze ked auto skritizuju, tak ze im importer neposkytne dalsie na testy.
vela stastia pri pisani dalsich testov

Leonardo Cupranek
27. února • 13:55

Fuuuuuj, koncernova sracka, navic s uhlakem, stydte se!

Šumík
27. února • 19:20

To si děláš jen srandu nebo to myslíš tak jak píšeš???:!!! Ty který jezdíš v koncernovým voze...

Pavel
27. února • 19:32

To byla asi ironie

EL
27. února • 13:12

Bohužel, zdá se mi, že s cenami automobilů koncernu VW není v poslední době všechno OK. Prodávat auto nižší střední třídy s dvoulitrovým motorem bez klimatizace za milion -- to už je síla. Pro srovnání -- zkuste si tipnout, kolik stojí nový Ford Mustang (IMHO vzhledově lepší, než tato (hezká) Audina)... Ano, neuvěřitelných 20.000 $, tj. necelých 600.000 Kč.

Ace2
27. února • 13:18

v ČR se všema poplatkama 791 tis přesně.

XP
27. února • 16:10

Čus

KCC
27. února • 14:03

To je zajimave, da se o tom nekde dozvedet vice? Diky.

Ace2
27. února • 14:15

jasně na www.impexta.cz je ceník, mají tam i nová US auta skladem, podle toho co mají ted skladem, tak jim asi přišla akorát dodávka.

Snehulda
27. února • 16:06

Ty jo, maji Infiniti FX - jdu do toho - pekne s 8mi valcem a maximalni vybavou. Kdo mi da 2.5M? Pak bych napsal opravdu grand-mega-super-giga-nejvetsi-nejdelsi auto test vsech dob .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
27. února • 16:25

s dílama není vůbec žádný problém, to jsou jen fámy pramenící z neznalosti, též ty ceny ND jsou  v porovnání s EU průměrné až směšné. Ať ze zdejší redakce někdo zavolá do Impexty a zaptá se zda nemají zájem nějaké auto zrecenzovat na nejdnom z nejčtenějších serverů o autech. Testy Eu zdechlin jsou sice fine, ale si nepamatuju, že bych to četl nějakou recenzi kde bylo pořádný auto s V8, což je nepoměrně pro redakci zajímavější než popisovat chování motoru 1.4.....

anonym
29. února • 11:39

Co treba test A8 4.2?

Ace2
29. února • 17:01

ten tu byl nedávno.

Dusan
27. února • 18:35

Dily mozna problem nejsou, ale stejne bych se bal koupit jako funglovku auto od znacky, ktera tu nema oficialni servis.

Snehulda
27. února • 16:42

Jojojojo - ja chci taky nejakej test 8mivalce a v pripade ze to budete testovat v PRG, tak bych se prijdel i podivat .

Petr Broža
27. února • 17:22

No, za pokus nic nedám; můžu to zkusit, až se vrátím z Ženevy.

PSE
27. února • 14:14

Mustang se mi taky líbí, těch 20 tis USD je ale počáteční cena. K tomu je nutné připočítat taky ten benzín  a pak problémy se servisem, konkrétně dovoz ND z USA. Už to vidím....

TT
27. února • 12:36

pan je asi opravdu na Francouze, ze ...
priznam se, ze obdivuji Vasi odvahu tvrdit o Audi, ze nedokazala dobre odhlucnit motor, ale ...... mozne to je

PS. priste zkuste motor nevytacet motor tak vysoko, preci jenom 25000 ot/min je i u takto dobre dimenzovaneho motoru opravdu mnoho;))) mozna Vam to potom nebude tolik "drncet" ...

Petr Broža
27. února • 14:57

"priznam se, ze obdivuji Vasi odvahu tvrdit o Audi, ze nedokazala dobre odhlucnit motor, ale ...... mozne to je"

Ano, máte pravdu, motor byl tak tichý, že jsem ho vůbec neslyšel

Vážně: 2.0 TDI pod kapotou A3 byl jeden z nejtvrdších a nejméně kultivovaných nafťáků, s jakými jsem jezdil. Dynamika výborná, hlučnost vysoká. To jsou moje dojmy.

asimov
1. března • 10:39

No jo, pokročilá technika Audi...... ještě, že v mé staré italské potvoře  jsou slyšet pouze pneumatiky a svist vzduchu při rychlé jízdě

Shrek
27. února • 12:57

No, jsou diesely co mají max. výkon na 4000 a jsou diesely, které mají max. výkon na 4800. A pokud k tomu mají i šest válců v řadě, jdou dokonce dobře vytáčet. Každý jistě ví, o jaké značce mluvím.

Ale k článku: celkem přehledně zpracovaný test, ale dovolte mi malou otázečku, milá redakce:

Kdy se dočkáme GIGAtestů? Když máme minitesty, testy, MEGAtesty, tak bychom si alespoň jednou za rok mohli dovolit GIGAtest, ne?

...pánové, to, co děláte, děláte dobře, ale chytněte se za nos a buďte trochu soudní při vymýšlení těch bomb.

A prosím vás, vlevo je textová inzerce "Hyperlink.cz šokuje". Pomyslel jsem si, jestli jsem náhodou nezabrowsil na stránky Blesku, případně, jestli jste nenajali redaktora Tunu z Novy, který je svým "šokováním" celkem vyhlášený...

šok

[angličtina], celková reakce organismu na náhlé, silné nefyziologické podněty z vnějšího nebo vnitřního prostředí. Projevuje se snížením krevního tlaku, jehož příčinou je nejčastěji nepoměr mezi objemem cévního řečiště a množstvím cirkulující krve. Postižený šokem je schvácený, bledý, má studenou, vlhkou kůži a zrychlený, mělký až nehmatný tep. Podle příčin se šok dělí na traumatický, hemoragický, anafylaktický, srdeční a septický.

Shrek
27. února • 13:01

Pardon, pro upřesnění, ta inzerce je vpravo (ale o to nejde).

JOE
27. února • 12:33

Tak Vám nevim, kdybych si mohl vybrat mezi A3 2.0 TDi za 774 tis. a Accordem 2.2 i-CTDi za 824 tis. Je to skutečně velice těžká volba!!!  (Doufám, že chápete, že je to ironie a že volba je víc než jasná!!!)

Funcarver
27. února • 12:46

za luxus se vždy platilo.. Mícháte luxusní značku s "obyčejnou". Za jedno triko od Gucciho si taky koupíte oblek třeba od OP (mozna i 2).

KCC
27. února • 14:01

Audi je myslim stejne luxusni znacka jako Honda, lehky nadprumer, ale nic mimoradneho. Audi se tezko muze prestizi rovnat s BMW, M-B apod., je nekde mezi, a to v podstate jen diky cene, technicky rozdil mezi Golf V a A3 je prece nulovy...

Touareg
27. února • 20:53

A jinak si úplně normální?

Funcarver
27. února • 14:29

Na papíře to je tak jednoduché, že? Sedněte si do těch aut a sám poznáte....

BTW: Většinové stanovisko je, že Audi, BMW a MB jsou silná trojka

dmx
27. února • 15:52

no na Zapade je fakt uznavanejsie BMW a MB ako Audi, je to dane historiou,lebo Audi este nieje celkom vyprofilovana luxusna znacka opriti BMW a MB ktore su na trhu uz dlho etablovane ako najluxusnejsie znacky (s vynimkou RR a podobnych kuskov). u nas sa medzi nich pocita aj Audi, lebo po revolucii uz Audi vyrabalo luxusne auta, takze nasa verejnost nevidela tu snahu o prerod Audi do vyssich sfer.

Snehulda
27. února • 15:24

Ale no tak, BMW a MB je silna 2ka, Audi tam rozhodne nepatri (maximalne tak v prani nektreych jedincu). Audi je tak na urovni (co se tyce luxusu a prestize) tak Lancie nebo Alfy Romeo, mozna Saab a Volvo.

Na druhou stranu Honda je spis neco jako VW - na luxus maji znacku Acura (jako nakonec skoro vsichni japonci, Toyota Lexus a Nissan Infiniti), takze IMHO Honda je opravdu min prestizni nez Audi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
29. února • 10:05

Ale no tak, BMW, MB a Audi jsou silna trojka, Audi tam rozhodne patri (neradi ji tam maximalne nekteri jedinci). Audi je na urovni ostatnich konkurentu. Otazkou je cena.

Snehulda
29. února • 13:30

Podle me (a mnoha jinych) tam opravdu Audi nepatri. Na vyspelych trzich kde se luxusnich aut proda relativne hodne (zapadni evropa, USA), je Audi opravdu az v druhe lize a je co se tyce prestize na urovni Lancie, Alfy Romeo, Volva a dalsich (i kdyz je nutnto priznat ze se snazi sec mu sily staci dostat do prvni ligy ...)

asimov
1. března • 10:33

V cenách Audi hraje ligu ještě před BMW a MB koukám.......

Boris Fedorov
27. února • 14:42

To si myslí opravdu jen ti, co sledují vozový park pouze posledních 10 let. Osobně si myslím, že dokonce Audi nemá ani na tu Hondu. Honda má "náskok díky technice" mnohem větší, jak Audi. A svezte se jednou z Accordem a A4, Civicem 3D a A3 a uvidíte, kdy "budete auto řídit". 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
21. května • 13:02

Rád by som sa spýtal, aké máte auto Vy. V podstate tu zakopávate značku Audi pod zem, porovnávate ju so všetkým možným a hovoríte, že je to drahý prepadák. Myslím, že by ste ale len chcel jednu audinku, no nie sú na to prostriedky tak sa snažíte seba a všetkých okolo presvedčiť, že je to šitovina. Nie je. Z vlastnej skúsenosti viem, že Audi A3 je skvelé, svižné a spolahlivé auto. Za 9 rokov absolutne bezproblémové, šetrné a elegantné. Preto si za to auto pýtajú viac penazí a právom! Porovnávať to s Golfom je smiešne... alebo ste nikdy v A3 nesedel, a neviete o čom hovoríte.

revo
2. března • 9:52

Aha. Asi proto udělala Honda diesel o 15 let později, než Audi. Asi proto nemá Honda pořádnej pohon 4x4. Asi proto si ani do Accorda nekoupíš kůži, kdežto i do A2 jo . Máš dost.

vita
27. února • 23:15

Jde o značku "AUDI" a"HONDA" = 1. a 2.Kup si Accorda a utěšuj se pocitem ,že je žádoucí,ale skutečnost je jiná.Porovnej MB C , BMW 3 ,AUDI 4 a MUNDU {hondu}. Máš na to co si koupíš???

Funcarver
27. února • 15:16

Svezl a viděl

Boris Fedorov
29. února • 14:21

a já doufám, že jste také pochopil...

Standa
27. února • 10:22

Dát za Audi A3 2.0 TDI, 3 dveře - cca. 940.000,-Kč považuji za úchylku roku.....

Včera jsem byl u Auto Exner na prezentaci Golfa. Za 420t. bezesporu dobrý auto, ale dát za to přes 500t. je už taky mimo mísu.....

(pro porovnání BMW 320d, 150 koní, ALU kola, klima, kůže, metla, atp. za 895t.)

PS. fandím lingvistům, kteří se strefují do autora za to, že mu něco uteče - byl bych zvědavej na vás..... u podobných článků mě zajímají především fakta

vita
27. února • 23:07

Bmw 320d za 895k nebo A3 2.0TDI za 940k nejde srovnávat,jasná volba.

Kubas
27. února • 10:17

Na adrese www.motorvision.de si můžete tuhle malou audinu prohlídnout v "tracktestu". Kliknete na odkaz video, potom motorvision a potom tracktest a jste tam. Pro ty, co neumí německy - tomu autu nevýtýkají vůbec nic a moc ho chválí....

XP
27. února • 16:52

Zkuste se na tehlě stránce podívat třeba na Porsche. Dávaj tam všem autum dost na prdel.

Láda
27. února • 16:40

Dopotučuji se na to video podívat. Fakt si tam fak Audinu dos dávaj. Nemohl jsem věřit svím očím, jak to sedí.

LK
27. února • 9:01

Docela mně pobavilo, že se Audi nechala inspirovat řešením od Citroënu a udělala ovládání cruise stejně, jako to mám já v mé 10 let staré Xantii, tj. extra páčkou pod blinkrama. Tomu říkám inovace

mates
27. února • 9:00

za milion mam uz Imprezu WRX a to je nesrovnatelne lepsi a prestiznejsi auto nez tahle predrazena plechovka, nechapu jak nekdo muze do A3 jit, je to zarucene nejhorsi pomer cena/vykon

LK
27. února • 9:02

A máš na grilu čtyři kruhy?!

Werni
27. února • 14:25

Aby kazdy na prvni pohled videl, ze jsi totalni loser?

Funcarver
27. února • 14:41

TOtalni loser, ktery ma penize na auto za mio?? V tom pripade chci byt totalni loser hned nekolikrat 

Werni
27. února • 22:44

Ano, jen naprosty loser si mysli, ze image je o vysoke cene. Audi je auto pro losery, lide s urovni se vozi v jinych autech...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
méďa
2. března • 9:17

Vážně jsem nepochopil Váš příspěvek. Zkuste mi to nějak vysvětlit. Prosím.

Funcarver
29. února • 16:56

Ono to je spíš o tom, že nejsem takový loser, abych si musel zvedal image autem Ale tohle je přesně trefený hřebíček na hlavičku. Kdo si chce posilovat image, ten se bude rvát za MB a BMW, protože ti mají image vyšší než Audi.

prostě blbec potřebuje auto s velkou image a myslí si, že image auta dá zapomenout na to, že majitel je blbec. A v tomto ti Audi opravdu nepomůže.

Jinak za losera považuju člověka, který vše prohrál a tedy asi nemá peníze na auto za mio. 

PS. Sprav si 3.vlas u ucha - kazí tvou image

Funcarver
29. února • 17:01

Tím jsem se nechtěl dotknout majitelů MB a BMW, kterým ta auta prostě vyhovují. Nicméně je mezi nimi i mnoho, kteří ta auta kupovali jen proto, že to je Mercedes  a BMW (kvůli image)

asimov
1. března • 10:26

Mně ta cena přijde nechutná. Za ty prachy koupím 147 GTA a budu se tlemit na celej svět  250 koní je 250 koní.

Viados
1. března • 10:23

Tož to jo, ale BMW má (mělo) opravdu styl. A určitě fandovi nabídne víc než Audina. Tahle A3 fakt ničím nevybočuje z průměru za velmi nadprůměrnou cenu. Audi jako značka má něco extra - quattro a velkoobjemové turbobenzíny. Tahle A3 nic z toho nemá. Je-li někdo "závodník", "spěchač" nebo třeba jen pirát silnic či libovej frajer, určitě mu objemově porovnatelné benzíny i diesely od BMW nabídnou víc.

Snehulda
1. března • 10:31

Hmm, to ma Subaru taky a rekl bych ze dotazeny k vetsi dokonalosti ... Navic se subaru nekradou ....

revo
1. března • 13:29

Jedinou vadou je to, že si Subaru "nikdo" nekupuje... Asi tak dokonalý nebude.... 

Snehulda
1. března • 13:53

No, v tomhle state a asi i v evrope si to fakt asi nekdo nekupuje. Kadopadne bych radsi jezdil s Imprezou WRX STi nez s A3 3.2 Quattro. A pro rodinu mi Subaru Legacy Outback s 3V6 by mi prislo uplne tak akorat (a ani bych se nemusel bat ze mi to auto nekdo ukradne).

A jeste jinak - to ze se toho proda nejvic nema zdaleka nic spolecneho s technickou dokonalosti - nejlepe je to videt na pocitacich .

revo
2. března • 9:46

Trošku pleteš jabka s hruškama. Třeba v hifi se taky nejvíc prodá spotřebního zboží... Ale tady jsme v situaci stejnýho zboží: pohon 4x4, auto střední třídy, cena cca 1 000 000. A v této kategorii je prostě Audi v prodejnosti nesrovnatelný. Navíc Subaru má dobrej akorát podvozem, pohon a motor. To Audi taky a navíc vypadá dobře, má perfektní interiér atd..... A na závěr - jezdím v Audi 3 roky a zatím ho nikdo neukrad.  Jinak ti neberu tvůj názor - někdo má rád holky.....

Niemand
29. února • 9:58

No, image je take o cene, ne ze ne. Takovy Mercedes je drahy a ma image. Takove BMW je drahe a ma image. Takove Volvo je drahe a ma image. Takze to spojeni ceny s image tu bezesporu je. Pro koho je znacka Audi urcena bych si netroufal tvrdit nic urciteho. Kazdopadne se ji mezi movitou klientelou docela dari (podivejte se napr. na prodeje nove A8). Jestli jsou vsichni moviti lide "loseri", jak pisete, tak to jich asi znate mnoho. Take jich par znam a mezi lidi, ktere ma toto slovo oznacovat, bych je tedy neradil.

Snehulda
28. února • 19:00

Jen tak mimochodem v jakych, mohu-li se ptat ...

Boris Fedorov
27. února • 14:43

to vám gratuluji

Paly
27. února • 8:53

Stale som mal zato, ze v aute za milion problemy s hlukom  v kabine neexistuju. A ono to tak nie je .

John
27. února • 1:37

Za milion? Trosku husty... To uz bych sel asi do jineho vozu, treba Saab 9-3

Petr
27. února • 7:42

S tako dobrým nafťákem? Nevěřím.

John
27. února • 8:43

S lepsim. Ty hruzy od VW se snad ani nedaji nazvat motory.

PSE
27. února • 14:10

Proto se těch SAABů tolik prodává!

kolo
27. února • 16:02

Pokud mám správné informace, ak Saab je rád že je.

Jirka
27. února • 1:31

Petr Broža je dobrá recenzent  Stejně tak jako po sklopení sedaček vznikně malá schod.

Dobrá recenze na skvělé auto, jen jsem si nemohl odpustit malé rýpnutí.

Petr Broža
27. února • 7:18

Opraveno.

Jay
27. února • 10:00

Taky si přihodím:

Pod kapotou A3 se v současné době může ukrývat pětice motorů, od 1.6 75 kW do 3.2 V6. Zatímco benzínové motory jsou čtyři, nafťáky pouze dva;

Asi jste se špatně vyspal . Ale jinak výborná recenze!

Petr Broža
27. února • 14:54

U takto dlouhých článků občas něco uteče. Teď před Ženevou máme v redakci napilno...

Martin
27. února • 9:52

No - když už jsme u toho: rozsah otáček 2000-25000 je taky poměrně dost. A přesmyčku na ženský rod jsem zahlídnul i někde na začátku. Jinak test taky moc chválím. Prostě v něm bylo to, co by si člověk o autu řekl u piva v hospodě

Doporučujeme

Články odjinud