Audi A2 Concept: první snímky elektromobilu

Ingolstadtští uvolnili sérii oficiálních snímků a informací k nové studii předznamenávající zrod Audi A2 druhé generace.

O připravovaném konceptu Audi A2 jsme vás informovali již dříve, kdy jsme přinesli také první počítačové nákresy, nyní ale již můžeme být konkrétnější a nabídnout vám sadu reálných fotografií. Připomeňme, že první generace Audi A2 z roku 1999 žádnou díru do světa neudělala, a to ani přes řadu inovativních prvků včetně v sériové výrobě unikátního prostorového hliníkového rámu ASF odvozeného z velkých sedanů Audi A8 a prostornou karoserii. Důvod? Cena vysoká neúměrně nabízeným vlastnostem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu však značka Audi představí zcela novou generaci řady A2, respektive její studii, jejíž sériové provedení se do výroby dostane během následujících dvou let. Stane se tak plných šest let poté, co původní Audi A2 ukončilo svoji pozemskou pouť. Novinka již od pohledu vychází z menšího modelu Audi A1 představeného vloni v Ženevě, ale má se vyznačovat pětidveřovou karoserií a elektrickým pohonem. Podrobností máme zatím jen málo, ale zdá se, že kromě elektromotoru bude možno volit také konvenční spalovací pohonné jednotky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V porovnání s již zmíněným modelem Audi A1 je studie Audi A2 Concept o 70 mm vyšší, s šířkou 3 800 mm o 18 mm kratší a s šířkou 1 690 mm o 50 mm užší. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „spoustu místa čtyřem lidem“, a to hlavně díky ploché podlaze, mimořádně tenkým opěradlům a praktické absenci spodní části palubní desky a středové konzole. Studie se vyznačuje také pozoruhodnými, tenkými světelnými pásy na bocích karoserie, jež v rovné linii na každé straně propojují přední a zadní svítilny a pracují také jako boční blikače.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky