Audi A2 Concept: první snímky elektromobilu

Ingolstadtští uvolnili sérii oficiálních snímků a informací k nové studii předznamenávající zrod Audi A2 druhé generace.

O připravovaném konceptu Audi A2 jsme vás informovali již dříve, kdy jsme přinesli také první počítačové nákresy, nyní ale již můžeme být konkrétnější a nabídnout vám sadu reálných fotografií. Připomeňme, že první generace Audi A2 z roku 1999 žádnou díru do světa neudělala, a to ani přes řadu inovativních prvků včetně v sériové výrobě unikátního prostorového hliníkového rámu ASF odvozeného z velkých sedanů Audi A8 a prostornou karoserii. Důvod? Cena vysoká neúměrně nabízeným vlastnostem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu však značka Audi představí zcela novou generaci řady A2, respektive její studii, jejíž sériové provedení se do výroby dostane během následujících dvou let. Stane se tak plných šest let poté, co původní Audi A2 ukončilo svoji pozemskou pouť. Novinka již od pohledu vychází z menšího modelu Audi A1 představeného vloni v Ženevě, ale má se vyznačovat pětidveřovou karoserií a elektrickým pohonem. Podrobností máme zatím jen málo, ale zdá se, že kromě elektromotoru bude možno volit také konvenční spalovací pohonné jednotky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V porovnání s již zmíněným modelem Audi A1 je studie Audi A2 Concept o 70 mm vyšší, s šířkou 3 800 mm o 18 mm kratší a s šířkou 1 690 mm o 50 mm užší. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „spoustu místa čtyřem lidem“, a to hlavně díky ploché podlaze, mimořádně tenkým opěradlům a praktické absenci spodní části palubní desky a středové konzole. Studie se vyznačuje také pozoruhodnými, tenkými světelnými pásy na bocích karoserie, jež v rovné linii na každé straně propojují přední a zadní svítilny a pracují také jako boční blikače.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků