Audi A1 Sportback: pět dveří pro prcka

Značka Audi připravila praktičtější, pětidveřové provedení své nejmenší řady. K mání bude také s paketem S Line.
Seznam kapitol
  1. Audi A1 Sportback
  2. Fotogalerie

Na začátku loňského roku představený hatchback Audi A1 s třídveřovou karoserií dlouhodobě neplní očekávání, jež do něj v Ingolstadtu vkládali, neboť jeho prodeje stále výrazně zaostávají za konkurenčním Mini od BMW. Tento trend by měla změnit premiéra praktičtější verze s pětidveřovou karoserií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A1 Sportback, pětidveřová alternativa třídveřovému základu
Test Audi A1 1.4 TFSI: Prima auto pro japíky

Test Audi A1 1.4 TFSI: Prima auto pro japíky

Audi A1 Sportback přichází s nepatrně jinými rozměry karoserie a specifickým odstínem laku Samoa Orange. Oproti třídveřovému základu je o zanedbatelných 6 mm širší a vyšší. Pro pohon novinky je určeno celkem šest dobře známých motorů, spravedlivě půl napůl zážehových a vznětových, ovšem vždy s přímým vstřikováním a přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základem se stává benzínová jednotka 1,2 TFSI s výkonem 86 koní (63 kW), pro náročnější uživatele je připraven čtyřválec 1,4 TFSI ve výkonových verzích 122 a 185 koní (90, resp. 136 kW). Zastánci vznětových jednotek mají k dispozici motor 1,6 TDI připravený ve variantách 90 koní (66 kW) a 105 koní (77 kW), později bude nabízen také čtyřválec 2,0 TDI s výkonem 143 koní (105 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Sedmistupňová převodovka S Tronic s automatizovaným řazením je standardní kombinací s nejvýkonnějším motorem TFSI a za příplatek se má dodávat i k dalším vybraným motorům. Kromě již zmíněného, specifického odstínu Samoa Orange je připraveno dalších 11 barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nové Audi A1 Sportback se v Evropě začne prodávat na počátku příštího roku. Ceny mají začínat v přepočtu na 432 000 Kč, nejlevnější „diesel“ vás přijde na 486 000 Kč.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A1 Sportback
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků