Audi A1 Sportback: ladění ABT Sportsline i pro „pětidvířko“

Německá tuningová společnost ABT Sportsline připravila sadu modifikací také pro pětidveřové provedení kompaktu z Ingolstadtu.

U ABT vozy značky Audi zkrátka mají rádi, z poslední doby si vzpomeneme hlavně na stavby Audi Q3 Abt, Audi A3 Abt nebo modernizované Audi A4 Abt, i když zapomenout bychom neměli ani na dodávku VW Transporter T5 Abt. Nyní se u ABT Sportsline vrátili k tématu ingolstadtského benjamínka: po „květinové“ přestavbě Audi A1 Abt nyní přichází řada také na pětidveřové provedení Audi A1 Sportback.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při ladění řady Audi A1 se nyní u Abtu dostalo i na pětidveřový Sportback

Pro model A1 Sportback připravili u ABT Sportsline kompletní sadu velmi decentních modifikací pro vylepšení vzhledu i jízdních vlastností a výkonů. Na první pohled si všimneme především ventilačních otvorů v předních blatnících, lišt vsazených do prahových obkladů, chromových koncovek výfuku ústících uprostřed nárazníku nebo specifických litých ráfků s průměrem 17 palců vpředu a 18 placů vzadu.

Abt Audi A1: květinový tuning pro malé Audi

Abt Audi A1: květinový tuning pro malé Audi

Za zmínku dále stojí také přední „lízátko“, větší spoiler nad zadním oknem nebo difuzor v zadním nárazníku. Díky novým programům řídicích jednotek posílily také některé motory, všechny opatřené přímým vstřikováním paliva a přeplňováním. Základní zážehový agregát 1,2 TFSI nyní dosahuje výkonu 110 koní (81 kW) místo standardních 86 koní (63 kW) a větší 1,4 TFSI pak vykazuje až 210 koní (155 kW), čímž vozu Audi A1 Sortback údajně umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,6 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy to jsou vesměs pouze minimální a sázejí na drobné retuše karoserie a nové programy řídicích jednotek

Úpravy se nevyhnuly ani dieselům. Základní 1,6 TDI CR dává namísto výchozích 105 koní (77 kW) až 125 koní (92 kW) a „dvoulitr“ vykáže rovných 170 koní (125 kW) místo původních 143 koní (105 kW).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků