Audi A1 Sportback: ladění ABT Sportsline i pro „pětidvířko“

Německá tuningová společnost ABT Sportsline připravila sadu modifikací také pro pětidveřové provedení kompaktu z Ingolstadtu.

U ABT vozy značky Audi zkrátka mají rádi, z poslední doby si vzpomeneme hlavně na stavby Audi Q3 Abt, Audi A3 Abt nebo modernizované Audi A4 Abt, i když zapomenout bychom neměli ani na dodávku VW Transporter T5 Abt. Nyní se u ABT Sportsline vrátili k tématu ingolstadtského benjamínka: po „květinové“ přestavbě Audi A1 Abt nyní přichází řada také na pětidveřové provedení Audi A1 Sportback.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při ladění řady Audi A1 se nyní u Abtu dostalo i na pětidveřový Sportback

Pro model A1 Sportback připravili u ABT Sportsline kompletní sadu velmi decentních modifikací pro vylepšení vzhledu i jízdních vlastností a výkonů. Na první pohled si všimneme především ventilačních otvorů v předních blatnících, lišt vsazených do prahových obkladů, chromových koncovek výfuku ústících uprostřed nárazníku nebo specifických litých ráfků s průměrem 17 palců vpředu a 18 placů vzadu.

Abt Audi A1: květinový tuning pro malé Audi

Abt Audi A1: květinový tuning pro malé Audi

Za zmínku dále stojí také přední „lízátko“, větší spoiler nad zadním oknem nebo difuzor v zadním nárazníku. Díky novým programům řídicích jednotek posílily také některé motory, všechny opatřené přímým vstřikováním paliva a přeplňováním. Základní zážehový agregát 1,2 TFSI nyní dosahuje výkonu 110 koní (81 kW) místo standardních 86 koní (63 kW) a větší 1,4 TFSI pak vykazuje až 210 koní (155 kW), čímž vozu Audi A1 Sortback údajně umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,6 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy to jsou vesměs pouze minimální a sázejí na drobné retuše karoserie a nové programy řídicích jednotek

Úpravy se nevyhnuly ani dieselům. Základní 1,6 TDI CR dává namísto výchozích 105 koní (77 kW) až 125 koní (92 kW) a „dvoulitr“ vykáže rovných 170 koní (125 kW) místo původních 143 koní (105 kW).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků