První jízda s Audi A1 Sportback a Q3: Čekejte velká překvapení

Hustodrak  |  13. 01. 2019 09:48

Myslím, že těch A1 moc na cestách u nás nepotkám..cena je tak nějak očekávaně vysoká a design mohl být u takového prcka odvážnější

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  13. 01. 2019 10:34

Cvičně sem si nakonfiguroval konkurenta pro Polo GTI a dostal sem se přes milión. Racionálně uvažující zájemce tohle nemůže akceptovat protože vyjma čtyř kroužků na kapotě a odlišného designu karosérie nedostane nic navíc.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  13. 01. 2019 17:35

Mě na tom štve, že je to, jak správně vypichuješ, mainstreamova technika v premikabátě. Prostě vidlák, co vyhrál v hospodě na matu, si koupí kabát burberry.. Na první pohled dobrý, ale začne mluvit a hned je to zase vidlák.. Takovej lidovej 🙂

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 01. 2019 09:55

A1 vypadá moc povedeně. Na malé auto perfektní interiér. Po rozměrovém nárustu současného Mini je Audi opět jediným malým luxusním vozítkem. Jsem zvědav, zda zamíří do těchto vod i konkurence.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 01. 2019 12:48

Jasně, není to ani mazda, ani toyota, nestojí 298tis a soused bude mít delší za méně peněz. Tak to není vončo. Tohle autíčko je úzce zaměřeno, stejně jako velký pick-up, není pro každého.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 01. 2019 13:11

ako keby z mačky chceli spraviť tigra, a nepodarilo sa.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 01. 2019 13:20

Takhle upravené se mi též nelíbí. Ale vhodná barva laku, hezká kola k dané barvě a bude to o něčem jiném.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 16:29

Inymi slovami, z hovna bic neupleties.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2019 13:58

Tak základní cena s litrovým tříválcem o výkonu 85 kW 555.900 Kč a po dovybavení za 1.042.700 Kč, s obyčejným klíčkem v zapalování a "bakelitem" ve výplních dveří, to je fakt kauf. Raději nebudu psát, co lze za tyto peníze mít u konkurence a je mi naprosto jedno, že je to prémiová značka a konkurence třeba nebude.

Odpovědět  |   | 
LK  |  13. 01. 2019 14:12

Tak příště napiš, že na to nemáš. Bude to stručnější a výstižnější.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2019 16:12

A nekritický obdivovatel. Teď můžeš pochválit tu techniku s jednolitrovým tříválcem za milión, nebo ti stačí jen čtyři kroužky a udělal ses z toho?

Odpovědět  |   | 
LK  |  13. 01. 2019 21:24

Jediný kdo se tu udělal nad cenou nové A1 jsi evidentně ty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2019 16:41

Vidím, že ses zaměřil na napadání, ale k technice raději nic nepíšeš. Tak jsem čekal pochvalné ódy na super jízdu, zátah motoru, nádherný zvuk.... Už sis byl A1 1.0 tsi objednat?

Odpovědět  |   | 
LK  |  15. 01. 2019 01:20

A co chceš slyšet na svůj brekot ohledně vysoké ceny? Aby sis šel koupit do hračkárny auto na dálkové ovládání co mají ve slevě? Samozřejmě, že je to na papíře drahé a samozřejmě, že si to svoje kupce najde a samozřejmě, že nikdo zásadně jinou či lepší techniku v dané třídě nenabízí. A samozřejmě, že si jej neobjednám, protože jej nepotřebuji vzhledem k tomu, že jezdím úplně jinými třídami aut. Ale dovedu si představit, že někdo, kdo jezdí třeba v A8 nebo Q7 a potřebuje auto pro dceru po maturitě si to s radostí koupí, protože si nebude kazit vlastní garáž tím, že si do ní vedle A8 postaví Fabii nebo Yaris. A samozřejmě, že nebude u mě vůbec za blbce co si kupuje předražené věci, protože takoví lidé tento typ auta dostanou za úplně jinou cenu než je ta ceníková a nad kterou se tady jako hlupák vymezuješ, protože to A3 dostanou k té A8 jako prezent za pár šupů.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2019 20:34

Já si to koupit nechci, tedy nepotřebuji brečet nad vysokou cenou. Jen jsem se skoro smíchy neudržel, jak jsou někteří fandové čtyř kroužků schopni vyhodit tolik peněz za techniku VW Polo s úplně jinou cenou, zkrátka za naleštěnou bídu. Proto jsem uvedl, že tyhle peníze jde utratit za něco mnohem smysluplnějšího. Ale jestli jsem se ti otřel o tvého miláčka, tak promiň, já nevěděl, že se nesmí poukazovat také na Audi, ale proč se divím, vždyť to patří do koncernu VW a tam se nesmí přece nic kritizovat.Já vždy dokážu ocenit snobské jednání, když někdo poukazuje na nějaké automobilky v kontextu svého lepšího postavení s vrcholem blbosti "nebude si kazit vlastni garáž". A na tom nezmění nic ani to, že to kdokoliv koupí za jakoukoliv jinou cenu, na to tady poukazuje u kdejaké automobilky kdekdo. Představovat si můžeš co chceš, je to však jen tvá bujná fantazie. Jen tak mimochodem, znám "pár" lidí, kteří jezdí v autech vyšších tříd, ale ani jejich děti nejezdí v takových šidítkách jako A1.

Odpovědět  |   | 
LK  |  15. 01. 2019 21:09

Jo, ty si to auto koupit nechceš a nepotřebuješ brečet nad cenou. A přesto tady nad tou cenou kvílíš už čtvrtý příspěvek.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  15. 01. 2019 22:04

Tiež si myslím, že je to až príliš spoločné s Polom,ľudia nie sú podľa mňa úplne blbí a mám pochybnosť či Audi vyjde plán na výrazné zvýšenie predaja A1. Uvidíme, trh ukáže.

Odpovědět  |   | 
LK  |  15. 01. 2019 22:58

Kde vidíš jaký plán na zvýšení prodejů A1? A1 je pro Audi doplněk portfolia, prostě hračka pro ty kdo chtějí prémii a v podstatě ve své třídě má jediného konkurenta a to je Mini. A Mini má samozřejmě ceny nastavené velmi podobně protože hraje podobnou roli u BMW. Ostatní konkurence v dané třídě už v podstatě dávno tře bídu s nouzí a v prodejích zaostává (DS3, Lancia Ypsilon, MiTo etc.).

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  16. 01. 2019 08:06

Slovenský Autožurnál píše:"Malé Audi A1 nemalo ľahký život. Dvojník modelu VW Polo prišiel na trh v roku 2010 s veľkými ambíciami. Tie sa však napĺňali veľmi pomaly a jeho produkcia zaznamenala voľný pád. Od roku 2011 klesla zo 117.000 na tohtoročných 7.000 ks. To sa má zmeniť, lebo s presťahovaním produkcie z Bruselu do závodu SEAT v Martorell majú z neho ročne trvale vyrábať vyše 100.000 áut."Už aj to že sa vyrába v Španielsku v SEATe môže prémiovej automobilke uškodiť, španieli sú dosť lajdáci.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2019 22:33

Vidím, že ses nějak zadrhnul v tom svém převykládávání toho, co kdo píše. Ignoruješ argumenty, k technice se raději nevyjadřuješ, a píšeš voloviny. Jak se projevuje kvílení nad cenou, když mám prču z takových jako ty, kteří slintají nad naleštěnou bídou.

Odpovědět  |   | 
LK  |  15. 01. 2019 23:03

Opakování skutečnosti, že je něco drahé nejsou argumenty na které je možné reagovat. Napsal jsem, samozřejmě, že je to na papíře drahé. Co chceš slyšet víc? Můžeš to tady zopakovat třeba stokrát, stejně si to ti co to chtějí prostě koupí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 01. 2019 10:03

Hned v prvním příspěvku jsem jasně napsal, proč je to i u prémie naprosto nesmyslná cena. Samozřejmě, že se někdo najde, kdo si to koupí, nebo máš pocit, že jsem někde napsal opak? Zvláštní na tom navíc je, že opravdu nevím, jestli jsem to vůbec někdy potkal na cestě. To však nic nemění na tom, že to je v podstatě naleštěné Polo. Znáš nějaký jiný způsob, jak vyjádřit nesmyslnost takového auta, než porovnáním techniky a ceny, za kterou se prodává? V žádném porovnání nenajdeš zdůvodnění prodeje typu, že to při prodeji někdo sleví o 30%, nebo dostane jako prezent k jinému autu za hubičku. Pokud se najde fanda, který si to půjde koupit, z řad "nemajetných", tak sklopí uši a půjde ke konkurenci, kde dostane opravdu docela ostré auto, po všech stránkách lepší a větší. A opravdu neznám žádného "majetného", který by do tohohle investoval, u nich jezdí opravdu jiná auta. Mám kamaráda a ten má doma například Mercedesy a ty obměňuje, drží se stále této specifikace:https://www.mercedes-benz.cz/passengercars/mercedes-be... ... https://www.mercedes-benz.cz/passengercars/mercedes-be... ... A vlastně kecám, jeho soused jezdí v Audi, přesně nevím typ, a manželka jezdí, světe div se, v Priusu, mají to jako druhé auto.

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 01. 2019 03:23

U malých aut se hledí spíš na styl a toho žádné Audi moc nemá, navíc Audi jako prémie je diskutabilní pojem. Mercedes i BMW mají charakter, ať už si o nich každý myslíme cokoli, ale Audi? Audi je prostě firemní ničím nezajímavý spotřebák tam, kde Passat už je "málo".

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 01. 2019 15:08

Není to spíš nový Hyundai i20?


Odpovědět  |   | 
k23  |  13. 01. 2019 17:53

i20 to bude až za nějaký čas, až to Korci okopčí.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  13. 01. 2019 21:26

Ale to bude chvíli trvat než vyhodí ten vyjetý olej co vzali od Audi a zase jim přetáhnou nějakého nového vysloužilce co právě dělal na nové A1.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 01. 2019 15:13

Nádherne mini za nesmyslne peníze, začít cena o 100 tisíc níže, mělo by šanci. Jizdne bude perfektní, ale za ty peníze si v podstatě můžete koupit predvadecku průměrně výbavene A4, které nejdou na odbyt vůbec přitom je to o třídu lepší auto než napr. minula generace trojky.

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 01. 2019 08:36

Jenže tohle si koupí zkrátka ten, co chce malé auto a už i kvůli ceně ne ten, kdo nemá na větší. Majitel by si větší mohl koupit, ale on chce právě to malé "drahé" auto.
A4 se prodává dobře, pokud se podíváš na prodeje v Evropě. U nás to je slabší.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 01. 2019 17:30

To je komedie, naleštěná bída, navrch premie uvnitř plebejec. Až zas budu číst názory jak Mazda, Suzuki nebo třeba Hyundai s cenou přestřelil, třebas je to i pravda o desetitisíce, ale tady to je ústřel o několik set t.

Odpovědět  |   | 
Vashoot  |  14. 01. 2019 13:50

Asi máš pravdu. Nedávno tu byl článek o Mazdě CX-3, která s benzínem 110 kW, automatem, 4x4 a parádní výbavou stojí necelých 600 tisíc a lidi psali, jak je to předražené auto. Ve srovnání s tímhle je to ještě volba rozumu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 01. 2019 16:32

cx-3 nic velkýho neni ale pod 600tis s touhle konfigurací je to slušná nabídka, otázka je financování tam jsou japonci dlouhodobě nekonkurenční

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 01. 2019 18:10

Takže už jenom 3 kroužky...

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  13. 01. 2019 21:59

ty kokot, pul mega za litr v zakladu / v holobytu to je dost neumerne velka cena za ten napis Audi a 4 krouzky. A ja cekal, ze aspon to Audi bude mit sebeuctu vejs nez ostatni a ke 3 hrnku se nesnizi... svět se v kravskou piču obrací...

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 01. 2019 08:24

Příplatky za výkonnější motor jsou teda vysoké.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  16. 01. 2019 15:39

Podle mě je A1 úplně v pohodě.Když si vezmu, že Fiat 500 stojí půl mega v naftě, nebo stál, nemá zadní dveře, kolik stojí v elektrice nebo Abarth, a je to pořád takový polskoitalský pološrot, (hlasové ovládání jen v Italštině, budík neumí česky, infotaiment škoda mluvit, telefonní seznam neumí českou diakritiku) který prostě na občasné přesuny po dálnici strašně trpí na to, že nemá šestku a má vysoké otáčky už při 130ti a je tam hluk, tak A1 za půl mega nebo S-line mega je úplně v pohodě, logicky. A kdo chce, koupí Ibizu nebo cokoliv jiného, nevidím žádný problém, naopak je bomba, připlatit a koupit něco pořádného!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 191 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A