Audi A1 Senner: zahrej to znovu Same…

Německá ladičská společnost Sanner se po necelém roce vrací k „prckovi z Ingolstadtu“. Tentokrát míří na komfort.

Firma Senner Tuning se soustředí převážně na více méně vkusné vylepšování relativně dostupných automobilů. Z loňského roku si pamatujeme například decentně upravené japonské sportovní kupé Nissan 370Z pojmenované Asphalt Surfer, ale jinak Senner zůstává věrný především výrobkům německé společnosti Audi. Za zmínku stojí zejména umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Nyní se Senner Tuning vrací k základnímu ingostadtskému modelu. Připomeňme, že původní stavba Audi A1 Senner představila zřejmě vůbec první komplexní přestavbu řady Audi A1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si náš redakční test vozu Audi A1 1,4 TFSI.

Senner prý představil ladičský program, který údajně uspokojí každého, kdo bude chtít svůj kompakt Audi A1 odlišit od davu. Začněme pohonnou jednotkou v podobě zážehového přímovstřikového čtyřválce 1,4 TFSI s přeplňováním, který dává v sériovém provedení výkon 122 koní (90 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 200 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a použití sportovního výfuku však výkon poskočil na 165 koní (121 kW) a točivý moment narostl na 265 Nm. Za zmínku také stojí, že ve Velké Británii se oficiálně prodává Audi A1 S-Line se stejným motorem, ale naladěním na plných 185 koní (136 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Posílení motoru může být doplněno stavitelným sportovním pérováním značky KW, ale u této stavby jde především na dojem. Pánové ze Senneru sáhli po tmavě hnědém lakování doplněném bílými detaily včetně krytů zrcátek, střešních oblouků, prahových obkladů a masivních devatenáctipalcových litých ráfků Barracuda Tzunamee ráfků kol obouvajících na obou nápravách pneumatiky o rozměru 225/35 R19. DO sady úprav patří také leskle černě lakovaná maska chladiče a nový difuzor v zadním nárazníku hostící pár kulatých koncovek výfuků.

Interiér byl vyzdoben dvoubarevným látkovým čalouněním, barevně sladěnými koberečky a vylepšeným palubním zábavním systémem. Společnost Senner Tuning vám celou sadu nainstaluje v přepočtu za 243 000 Kč a celý vyladěný vůz vás pak vyjde na 889 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků