Audi A1 Senner Tuning: první komplexní úprava

Na silnicích zatím k vidění není, ale německá ladičská společnost Senner Tuning je již připravena…

Řeč je samozřejmě o ingolstadtském benjamínkovi, tedy novém modelu Audi A1. A renomovaná firma Senner Tuning AG z Ingelheimu, jež o sobě bohužel v poslední době dává vědět stále méně často, pro něj připravila sadu decentních úprav karoserie a pohonných jednotek.

Je třeba dodat, že se kompaktní Audi již ve svém standardním odladění vyznačuje všemi stylistickými prvky, pro něž si někteří z motoristů soudobé automobily z Ingolstadtu oblíbili, včetně světlometů s prolamovaným okrajem tvořeným denními svítilnami z LED a jednodílné masky chladiče. U Senneru se proto nesoustředili pouze na zlepšování vzhledu tohoto vozu, ale také na jeho pohonnou jednotku.

Pro vyznavače dieselů Bohu díky (pro zastánce benzínu bohužel) sáhli po vznětovém čtyřválci 1,6 TDI CR, nicméně svého úkolu se zhostili s precizností. Za 899 eur z této jednotky se standardním odladěním 105 koní (77 kW) a 250 Nm vydolují skrze přeprogramování řídicí jednotky plných 140 koní (103 kw) a 310 Nm, což jsou parametry obvyklejší u naftových dvoulitrů. Pokud se s těmito parametry máte cítit jako závodník, přijdou vám vhod pružicí sady KW se stavitelnou tuhostí doplněné litými, osmnáctipalcovými ráfky Barracuda Voltec T6 o šířce 8 palců s dvoubarevným laděním a chromovaným povrchem a pneumatikami Hankook S1 Evo o rozměrech 225/35.

Jejich poněkud agresivní stavba má za úkol především efektivně odvádět teplo od brzd, ale též náležitě ukazovat samotné brzdy. Uvnitř karoserie si lze připlatit za specifické kožené čalounění a doplňky z uhlíkových kompozitů.

A teď k cenám: auto vás přijde v tovární verzi na 18 800 eur, cenu za ladění motoru znáte, kola s pneumatikami jsou dodávána 1 599 eur, specifické lakování stojí u Senneru 480 eur a celková cena sady Senner Tuning činí 4 990 eur. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A1 od Senner Tuning
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků