Audi A1 Quattro se prohání halou autobazaru v Mnichově

Za volant jednoho z 333 špičkových vozů Audi A1 Quattro usedl Timo Scheider a s tímto divokým kolibříkem si zadováděl v jedné mnichovské hale.
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie

Timo Scheider je dvojnásobným šampiónem seriálu DTM. Hala na záběrech bude patřit největšímu středisku s ojetými vozy na světě, které chce Audi v Mnichově otevřít již koncem letošního léta. Výsledkem této kombinace je pěkně divoká (a hlavně pěkně zrežírovaná, pěkně natočená a pěkně sestříhaná) jízda staveništěm, jejíž zhlédnutí určitě stojí za jeden a půl minuty vašeho života.

Audi A1 Quattro se stalo realitou. Vznikne jen 333 vozů

Audi A1 Quattro se stalo realitou. Vznikne jen 333 vozů

Připomeňme, že o pohon modelu Audi A1 Quattro se nestará žádná „nadopovaná“ čtrnáctistovka TFSI, ale čtyřválcový dvoulitr TFSI, který je opatřen proměnným časováním sacích ventilů a dvojicí vyvažovacích hřídelů. Dosahuje nejvyššího výkonu 256 koní (188 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 2 500 do 4 500 ot./min.

Audi A1 quattro dovádí na ledu

Audi A1 quattro dovádí na ledu

Tato síla se od motoru 2,0 TFSI přenáší přes šestistupňovou převodovku s manuálním řazením (!) na kola obou náprav soustavou Quattro. Funkci svorných diferenciálů v ní opět supluje elektronická soustava EDL brzdící protáčející se kolo. Audi A1 Quattro má z klidu na 100 km/h zrychlit za 5,7 s a dosáhnout rychlosti 245 km/h, to vše při průměrné spotřebě 8,5 l/100 km.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků