Audi A1 Quattro se prohání halou autobazaru v Mnichově

Za volant jednoho z 333 špičkových vozů Audi A1 Quattro usedl Timo Scheider a s tímto divokým kolibříkem si zadováděl v jedné mnichovské hale.
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie

Timo Scheider je dvojnásobným šampiónem seriálu DTM. Hala na záběrech bude patřit největšímu středisku s ojetými vozy na světě, které chce Audi v Mnichově otevřít již koncem letošního léta. Výsledkem této kombinace je pěkně divoká (a hlavně pěkně zrežírovaná, pěkně natočená a pěkně sestříhaná) jízda staveništěm, jejíž zhlédnutí určitě stojí za jeden a půl minuty vašeho života.

Audi A1 Quattro se stalo realitou. Vznikne jen 333 vozů

Audi A1 Quattro se stalo realitou. Vznikne jen 333 vozů

Připomeňme, že o pohon modelu Audi A1 Quattro se nestará žádná „nadopovaná“ čtrnáctistovka TFSI, ale čtyřválcový dvoulitr TFSI, který je opatřen proměnným časováním sacích ventilů a dvojicí vyvažovacích hřídelů. Dosahuje nejvyššího výkonu 256 koní (188 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 2 500 do 4 500 ot./min.

Audi A1 quattro dovádí na ledu

Audi A1 quattro dovádí na ledu

Tato síla se od motoru 2,0 TFSI přenáší přes šestistupňovou převodovku s manuálním řazením (!) na kola obou náprav soustavou Quattro. Funkci svorných diferenciálů v ní opět supluje elektronická soustava EDL brzdící protáčející se kolo. Audi A1 Quattro má z klidu na 100 km/h zrychlit za 5,7 s a dosáhnout rychlosti 245 km/h, to vše při průměrné spotřebě 8,5 l/100 km.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků