Audi A1: nejmenší hatchback z řady poprvé na videu

6 komentářů

Petanek
16. prosince • 12:22

Libi se mi jak ten clovicek porad ma PR zvasty o individualite ...s Audi? Prosim?:D ...

Honza
16. prosince • 21:35

A co podle Vás mají říkat?Třeba ....udělali sme pro Vás 75% průměrné auto... ...ale protože jste hloupý tak ještě jako stádo vesele zahýkáte, protože to má ve znaku čtyři koužky... to si ne co? Pokud nebude v několika detailech něčemu podobné tak lze o individualite hovořit.Věřím, že v dané třídě to bude dobré auto, nebude horší, nebude lepší, musí zapadat do koncernu.

TT
16. prosince • 23:50

to sou ale ubohy kecy co hosi predvadej, radsi at sou ticho a predstavi auto, pak muzou obhajovat co vyplodili....

Radek.
16. prosince • 8:19

Zbývá jen doufat že to ve finále nebude tak škaredé a ubohé jako originál, který se pro změnu zjevně nechal inspirovat tehdejší A3...

Egi
16. prosince • 8:52

Fabia byla inspirována tehdejší a3??? No dobrý, to by mě fakt asi nenapadlo už jen vzhledem ke třídě a velikosti vozu, počtu dveří a naprosto jiné stylizaci.......ale je to tvůj názor

Radek.
17. prosince • 2:30

Problém je, že němci pro schade opravdu vzali VNĚJŠÍ design TEHDEJŠÍ A3 a kastli pro už tak zcvrklý podvozek z Golfa zkomprimovali na ještě bídnější pidiplatformu původní Fóbie. Výsledek je bohužel takový jaký je - každopádně nebýt u Fábie ta debilní "nová tvář" na chladiči, logo schade a ze záhadného důvodu šikmo navazující nárazník (asi nejhnusnější prvek, přidaný nejspíš proto aby se při bouračkách spotřebovalo víc blatníků), byl by předek i boční profil opravdu téměř kopií tvaru A3.
Že dneska skoro stejně vypadá hafo jiných aut a naopak A3 má pro odlišení rozšklebenou držku je jiná věc...

Doporučujeme

Články odjinud