Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Dix_  |  01. 11. 2018 15:19

Tak v plné výbavě 1 060 000 Kč s tříhrnkem...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 11. 2018 16:44

V Inglostadtu někomu viditelně stříklo

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:36

Ti s tříhrnky TSI se holt ve zvýšených cenách složí na pokutu za ty, co smradí s TDI

Odpovědět  |   | 
PicusJo  |  01. 11. 2018 17:55

Místo toho, aby se zaměřili na to nejlepší. Tak to ku...í, všude display-e, nesmysly. Zákazník: http://bit.ly/2AfrSJW... je za hň...a a zpětná vazba neexistuje. A pak se diví, že musí investovat do segmentu, který má jen čtyři kolečka a kvalitu fóbie.
A cena? Prosté. Já jako zákazník určuji co si koupím a co ne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 20:24

příhodný nick!

Odpovědět  |   | 
dave  |  02. 11. 2018 06:41

Na ten tvůj odkaz přes zkracovač mám jako kliknout? Mysliš, že jsem blbec?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 11. 2018 16:00

Polo GTI nebo A1 v základu? Já mám jasno ale taky nejsem zákazníkem Audi. Všechna prémiová holátka jsou k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:34

to je dobré srovnání, resp. koncernová střelba do vlastní nohy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:20

Pokud manzel/pasak ridi Q, nebude jeho cubicka jezdit v (sebepovedenejsim) Polu, ne? I ta hola A1 - rozumej ctyry krouzki - je prece prestiz... mezi jim podobnymi

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:12

Sice si děláte srandu, ale ono to tak vážně je. Ta A1 se za ty ceny bude úplně v pohodě prodávat. Konkurence je snad jen Mini, MB A a BMW 1 jsou zase o třídu výš a to i cenami.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  01. 11. 2018 16:48

HJONDÉ

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 16:51

Díky PR redakci za pohotové koncernové zpravodajství! Jen se něco šustne ve VAG, a hned je z toho několik pěkných článků...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 11. 2018 17:50

Kde jsem to jenom už viděl pane Schreyer,,, tak se vydělávají prachy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:13

Schreyer? Nezaspal jsi asi tak posledních 8 let? Schreyer dělá pro Hyundai/KIA.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 18:20

Fobie s jiným znáčkem na kapotě, a jdeme rejžovat!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 18:55

To už si fakt dělají pr*el :D Nevím zda se smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:14

A kolik jste čekal, že to bude jako stát? :D 300 tisíc? :D Tady je ale naivků, viděli jste, kolik stojí takové Mini? Nebo kolik stála minulá generace A1?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2018 08:43

Podle predku jsem myslel ze je to hyundai a kouknu bliz a ona je to prevlecena Fabie a dvojnasobnou cenu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2018 08:46

Pani, nerieste cenu - auto je urcene pre ludi, ktori na neho nemaju, ale chcu niekam patrit. Vysvetlim.

Auto, a jeho surodenci z lowcost poschodi nemeckej premie, je urcene pre velmi jasne definovanu cielovu skupinu:

Junior/Associate Accountant v nadnarodnej uctovnej firme typu Accenture s nadpriemernym platom. Firma ma plan dotovaneho operativneho leasingu pre znacku Audi ako zamestnanecky benefit, tak kazde platove pasmo vyskakuje do svojej urovne A1, A2, A3, A4... No cim vyssi plat, tym vacsi harok papiera.

Junior Accountant chce byt, samozrejme, sucastou firemnej kultury, auto sice realne nepotrebuje, a kedze je milenial a priemerny znalec Excelu, vie o autach velke kulove s prehadzovackou, ale aj on chce raz byt Senior Accountant alebo manazer a ta A1 k tomu skromnemu zaciatku skratka patri.

Ide o mladeznikov, ktori si kupia najlacnejsi set golfovych palic, aby mohli ist cez vikend hrat golf s nadriadenymi, a holobytove Audi A1 tuto pozlatkovu idylu doplna uplne perfektne.

A potom su tu znackari, ktori proste musia mat audi, inak by neexistovali, ale tych je mensina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:23

Jako pekne ale s Accenture potazmo s 'big four' dost mimo

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  02. 11. 2018 09:08

Na prvni pohled jsem myslel že je to c-elysse

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 11. 2018 09:22

tie modely aut nebudu nikdy luxus, ktore vychadzaju z koncepcie predneho pohonu..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  02. 11. 2018 11:43

Svýho zákazníka si to najde. Ty čtyři kroužky na masce chladiče se hoděj k teplákům

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 20:42

Audi v edici Sandero? :D Když z toho sejmou pozlátka, tak je vidět, jak je ten design bezpohlavní. Kdyby tam místo čtyř kruhů bylo logo Dacie, tak si ani nevšimnu, že je tam něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  03. 11. 2018 14:35

Auto ne pro normální lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro