Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Dix_  |  01. 11. 2018 15:19

Tak v plné výbavě 1 060 000 Kč s tříhrnkem...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 11. 2018 16:44

V Inglostadtu někomu viditelně stříklo

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:36

Ti s tříhrnky TSI se holt ve zvýšených cenách složí na pokutu za ty, co smradí s TDI

Odpovědět  |   | 
PicusJo  |  01. 11. 2018 17:55

Místo toho, aby se zaměřili na to nejlepší. Tak to ku...í, všude display-e, nesmysly. Zákazník: http://bit.ly/2AfrSJW... je za hň...a a zpětná vazba neexistuje. A pak se diví, že musí investovat do segmentu, který má jen čtyři kolečka a kvalitu fóbie.
A cena? Prosté. Já jako zákazník určuji co si koupím a co ne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 20:24

příhodný nick!

Odpovědět  |   | 
dave  |  02. 11. 2018 06:41

Na ten tvůj odkaz přes zkracovač mám jako kliknout? Mysliš, že jsem blbec?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 11. 2018 16:00

Polo GTI nebo A1 v základu? Já mám jasno ale taky nejsem zákazníkem Audi. Všechna prémiová holátka jsou k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:34

to je dobré srovnání, resp. koncernová střelba do vlastní nohy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:20

Pokud manzel/pasak ridi Q, nebude jeho cubicka jezdit v (sebepovedenejsim) Polu, ne? I ta hola A1 - rozumej ctyry krouzki - je prece prestiz... mezi jim podobnymi

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:12

Sice si děláte srandu, ale ono to tak vážně je. Ta A1 se za ty ceny bude úplně v pohodě prodávat. Konkurence je snad jen Mini, MB A a BMW 1 jsou zase o třídu výš a to i cenami.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  01. 11. 2018 16:48

HJONDÉ

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 16:51

Díky PR redakci za pohotové koncernové zpravodajství! Jen se něco šustne ve VAG, a hned je z toho několik pěkných článků...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 11. 2018 17:50

Kde jsem to jenom už viděl pane Schreyer,,, tak se vydělávají prachy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:13

Schreyer? Nezaspal jsi asi tak posledních 8 let? Schreyer dělá pro Hyundai/KIA.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 18:20

Fobie s jiným znáčkem na kapotě, a jdeme rejžovat!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 18:55

To už si fakt dělají pr*el :D Nevím zda se smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:14

A kolik jste čekal, že to bude jako stát? :D 300 tisíc? :D Tady je ale naivků, viděli jste, kolik stojí takové Mini? Nebo kolik stála minulá generace A1?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2018 08:43

Podle predku jsem myslel ze je to hyundai a kouknu bliz a ona je to prevlecena Fabie a dvojnasobnou cenu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2018 08:46

Pani, nerieste cenu - auto je urcene pre ludi, ktori na neho nemaju, ale chcu niekam patrit. Vysvetlim.

Auto, a jeho surodenci z lowcost poschodi nemeckej premie, je urcene pre velmi jasne definovanu cielovu skupinu:

Junior/Associate Accountant v nadnarodnej uctovnej firme typu Accenture s nadpriemernym platom. Firma ma plan dotovaneho operativneho leasingu pre znacku Audi ako zamestnanecky benefit, tak kazde platove pasmo vyskakuje do svojej urovne A1, A2, A3, A4... No cim vyssi plat, tym vacsi harok papiera.

Junior Accountant chce byt, samozrejme, sucastou firemnej kultury, auto sice realne nepotrebuje, a kedze je milenial a priemerny znalec Excelu, vie o autach velke kulove s prehadzovackou, ale aj on chce raz byt Senior Accountant alebo manazer a ta A1 k tomu skromnemu zaciatku skratka patri.

Ide o mladeznikov, ktori si kupia najlacnejsi set golfovych palic, aby mohli ist cez vikend hrat golf s nadriadenymi, a holobytove Audi A1 tuto pozlatkovu idylu doplna uplne perfektne.

A potom su tu znackari, ktori proste musia mat audi, inak by neexistovali, ale tych je mensina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:23

Jako pekne ale s Accenture potazmo s 'big four' dost mimo

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  02. 11. 2018 09:08

Na prvni pohled jsem myslel že je to c-elysse

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 11. 2018 09:22

tie modely aut nebudu nikdy luxus, ktore vychadzaju z koncepcie predneho pohonu..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  02. 11. 2018 11:43

Svýho zákazníka si to najde. Ty čtyři kroužky na masce chladiče se hoděj k teplákům

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 20:42

Audi v edici Sandero? :D Když z toho sejmou pozlátka, tak je vidět, jak je ten design bezpohlavní. Kdyby tam místo čtyř kruhů bylo logo Dacie, tak si ani nevšimnu, že je tam něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  03. 11. 2018 14:35

Auto ne pro normální lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 84 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A