Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Dix_  |  01. 11. 2018 15:19

Tak v plné výbavě 1 060 000 Kč s tříhrnkem...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 11. 2018 16:44

V Inglostadtu někomu viditelně stříklo

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:36

Ti s tříhrnky TSI se holt ve zvýšených cenách složí na pokutu za ty, co smradí s TDI

Odpovědět  |   | 
PicusJo  |  01. 11. 2018 17:55

Místo toho, aby se zaměřili na to nejlepší. Tak to ku...í, všude display-e, nesmysly. Zákazník: http://bit.ly/2AfrSJW... je za hň...a a zpětná vazba neexistuje. A pak se diví, že musí investovat do segmentu, který má jen čtyři kolečka a kvalitu fóbie.
A cena? Prosté. Já jako zákazník určuji co si koupím a co ne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 20:24

příhodný nick!

Odpovědět  |   | 
dave  |  02. 11. 2018 06:41

Na ten tvůj odkaz přes zkracovač mám jako kliknout? Mysliš, že jsem blbec?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 11. 2018 16:00

Polo GTI nebo A1 v základu? Já mám jasno ale taky nejsem zákazníkem Audi. Všechna prémiová holátka jsou k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:34

to je dobré srovnání, resp. koncernová střelba do vlastní nohy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:20

Pokud manzel/pasak ridi Q, nebude jeho cubicka jezdit v (sebepovedenejsim) Polu, ne? I ta hola A1 - rozumej ctyry krouzki - je prece prestiz... mezi jim podobnymi

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:12

Sice si děláte srandu, ale ono to tak vážně je. Ta A1 se za ty ceny bude úplně v pohodě prodávat. Konkurence je snad jen Mini, MB A a BMW 1 jsou zase o třídu výš a to i cenami.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  01. 11. 2018 16:48

HJONDÉ

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 16:51

Díky PR redakci za pohotové koncernové zpravodajství! Jen se něco šustne ve VAG, a hned je z toho několik pěkných článků...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 11. 2018 17:50

Kde jsem to jenom už viděl pane Schreyer,,, tak se vydělávají prachy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:13

Schreyer? Nezaspal jsi asi tak posledních 8 let? Schreyer dělá pro Hyundai/KIA.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 18:20

Fobie s jiným znáčkem na kapotě, a jdeme rejžovat!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 18:55

To už si fakt dělají pr*el :D Nevím zda se smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:14

A kolik jste čekal, že to bude jako stát? :D 300 tisíc? :D Tady je ale naivků, viděli jste, kolik stojí takové Mini? Nebo kolik stála minulá generace A1?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2018 08:43

Podle predku jsem myslel ze je to hyundai a kouknu bliz a ona je to prevlecena Fabie a dvojnasobnou cenu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2018 08:46

Pani, nerieste cenu - auto je urcene pre ludi, ktori na neho nemaju, ale chcu niekam patrit. Vysvetlim.

Auto, a jeho surodenci z lowcost poschodi nemeckej premie, je urcene pre velmi jasne definovanu cielovu skupinu:

Junior/Associate Accountant v nadnarodnej uctovnej firme typu Accenture s nadpriemernym platom. Firma ma plan dotovaneho operativneho leasingu pre znacku Audi ako zamestnanecky benefit, tak kazde platove pasmo vyskakuje do svojej urovne A1, A2, A3, A4... No cim vyssi plat, tym vacsi harok papiera.

Junior Accountant chce byt, samozrejme, sucastou firemnej kultury, auto sice realne nepotrebuje, a kedze je milenial a priemerny znalec Excelu, vie o autach velke kulove s prehadzovackou, ale aj on chce raz byt Senior Accountant alebo manazer a ta A1 k tomu skromnemu zaciatku skratka patri.

Ide o mladeznikov, ktori si kupia najlacnejsi set golfovych palic, aby mohli ist cez vikend hrat golf s nadriadenymi, a holobytove Audi A1 tuto pozlatkovu idylu doplna uplne perfektne.

A potom su tu znackari, ktori proste musia mat audi, inak by neexistovali, ale tych je mensina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:23

Jako pekne ale s Accenture potazmo s 'big four' dost mimo

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  02. 11. 2018 09:08

Na prvni pohled jsem myslel že je to c-elysse

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 11. 2018 09:22

tie modely aut nebudu nikdy luxus, ktore vychadzaju z koncepcie predneho pohonu..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  02. 11. 2018 11:43

Svýho zákazníka si to najde. Ty čtyři kroužky na masce chladiče se hoděj k teplákům

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 20:42

Audi v edici Sandero? :D Když z toho sejmou pozlátka, tak je vidět, jak je ten design bezpohlavní. Kdyby tam místo čtyř kruhů bylo logo Dacie, tak si ani nevšimnu, že je tam něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  03. 11. 2018 14:35

Auto ne pro normální lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A
Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku. Bude mít novinka úspěch?

Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku…

Předprodej nové Zafiry Life na našem trhu začne zhruba za měsíc. Dnes jsme si prohlédli vůbec první exemplář, který dorazil do České republiky.

15.  5.  2019 | | 30 N/A