Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Dix_  |  01. 11. 2018 15:19

Tak v plné výbavě 1 060 000 Kč s tříhrnkem...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 11. 2018 16:44

V Inglostadtu někomu viditelně stříklo

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:36

Ti s tříhrnky TSI se holt ve zvýšených cenách složí na pokutu za ty, co smradí s TDI

Odpovědět  |   | 
PicusJo  |  01. 11. 2018 17:55

Místo toho, aby se zaměřili na to nejlepší. Tak to ku...í, všude display-e, nesmysly. Zákazník: http://bit.ly/2AfrSJW... je za hň...a a zpětná vazba neexistuje. A pak se diví, že musí investovat do segmentu, který má jen čtyři kolečka a kvalitu fóbie.
A cena? Prosté. Já jako zákazník určuji co si koupím a co ne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 20:24

příhodný nick!

Odpovědět  |   | 
dave  |  02. 11. 2018 06:41

Na ten tvůj odkaz přes zkracovač mám jako kliknout? Mysliš, že jsem blbec?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 11. 2018 16:00

Polo GTI nebo A1 v základu? Já mám jasno ale taky nejsem zákazníkem Audi. Všechna prémiová holátka jsou k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:34

to je dobré srovnání, resp. koncernová střelba do vlastní nohy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:20

Pokud manzel/pasak ridi Q, nebude jeho cubicka jezdit v (sebepovedenejsim) Polu, ne? I ta hola A1 - rozumej ctyry krouzki - je prece prestiz... mezi jim podobnymi

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:12

Sice si děláte srandu, ale ono to tak vážně je. Ta A1 se za ty ceny bude úplně v pohodě prodávat. Konkurence je snad jen Mini, MB A a BMW 1 jsou zase o třídu výš a to i cenami.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  01. 11. 2018 16:48

HJONDÉ

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 16:51

Díky PR redakci za pohotové koncernové zpravodajství! Jen se něco šustne ve VAG, a hned je z toho několik pěkných článků...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 11. 2018 17:50

Kde jsem to jenom už viděl pane Schreyer,,, tak se vydělávají prachy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:13

Schreyer? Nezaspal jsi asi tak posledních 8 let? Schreyer dělá pro Hyundai/KIA.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 18:20

Fobie s jiným znáčkem na kapotě, a jdeme rejžovat!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 18:55

To už si fakt dělají pr*el :D Nevím zda se smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:14

A kolik jste čekal, že to bude jako stát? :D 300 tisíc? :D Tady je ale naivků, viděli jste, kolik stojí takové Mini? Nebo kolik stála minulá generace A1?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2018 08:43

Podle predku jsem myslel ze je to hyundai a kouknu bliz a ona je to prevlecena Fabie a dvojnasobnou cenu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2018 08:46

Pani, nerieste cenu - auto je urcene pre ludi, ktori na neho nemaju, ale chcu niekam patrit. Vysvetlim.

Auto, a jeho surodenci z lowcost poschodi nemeckej premie, je urcene pre velmi jasne definovanu cielovu skupinu:

Junior/Associate Accountant v nadnarodnej uctovnej firme typu Accenture s nadpriemernym platom. Firma ma plan dotovaneho operativneho leasingu pre znacku Audi ako zamestnanecky benefit, tak kazde platove pasmo vyskakuje do svojej urovne A1, A2, A3, A4... No cim vyssi plat, tym vacsi harok papiera.

Junior Accountant chce byt, samozrejme, sucastou firemnej kultury, auto sice realne nepotrebuje, a kedze je milenial a priemerny znalec Excelu, vie o autach velke kulove s prehadzovackou, ale aj on chce raz byt Senior Accountant alebo manazer a ta A1 k tomu skromnemu zaciatku skratka patri.

Ide o mladeznikov, ktori si kupia najlacnejsi set golfovych palic, aby mohli ist cez vikend hrat golf s nadriadenymi, a holobytove Audi A1 tuto pozlatkovu idylu doplna uplne perfektne.

A potom su tu znackari, ktori proste musia mat audi, inak by neexistovali, ale tych je mensina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:23

Jako pekne ale s Accenture potazmo s 'big four' dost mimo

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  02. 11. 2018 09:08

Na prvni pohled jsem myslel že je to c-elysse

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 11. 2018 09:22

tie modely aut nebudu nikdy luxus, ktore vychadzaju z koncepcie predneho pohonu..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  02. 11. 2018 11:43

Svýho zákazníka si to najde. Ty čtyři kroužky na masce chladiče se hoděj k teplákům

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 20:42

Audi v edici Sandero? :D Když z toho sejmou pozlátka, tak je vidět, jak je ten design bezpohlavní. Kdyby tam místo čtyř kruhů bylo logo Dacie, tak si ani nevšimnu, že je tam něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  03. 11. 2018 14:35

Auto ne pro normální lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 51 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A