Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Dix_  |  01. 11. 2018 15:19

Tak v plné výbavě 1 060 000 Kč s tříhrnkem...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 11. 2018 16:44

V Inglostadtu někomu viditelně stříklo

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:36

Ti s tříhrnky TSI se holt ve zvýšených cenách složí na pokutu za ty, co smradí s TDI

Odpovědět  |   | 
PicusJo  |  01. 11. 2018 17:55

Místo toho, aby se zaměřili na to nejlepší. Tak to ku...í, všude display-e, nesmysly. Zákazník: http://bit.ly/2AfrSJW... je za hň...a a zpětná vazba neexistuje. A pak se diví, že musí investovat do segmentu, který má jen čtyři kolečka a kvalitu fóbie.
A cena? Prosté. Já jako zákazník určuji co si koupím a co ne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 20:24

příhodný nick!

Odpovědět  |   | 
dave  |  02. 11. 2018 06:41

Na ten tvůj odkaz přes zkracovač mám jako kliknout? Mysliš, že jsem blbec?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 11. 2018 16:00

Polo GTI nebo A1 v základu? Já mám jasno ale taky nejsem zákazníkem Audi. Všechna prémiová holátka jsou k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 11. 2018 19:34

to je dobré srovnání, resp. koncernová střelba do vlastní nohy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:20

Pokud manzel/pasak ridi Q, nebude jeho cubicka jezdit v (sebepovedenejsim) Polu, ne? I ta hola A1 - rozumej ctyry krouzki - je prece prestiz... mezi jim podobnymi

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:12

Sice si děláte srandu, ale ono to tak vážně je. Ta A1 se za ty ceny bude úplně v pohodě prodávat. Konkurence je snad jen Mini, MB A a BMW 1 jsou zase o třídu výš a to i cenami.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  01. 11. 2018 16:48

HJONDÉ

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 16:51

Díky PR redakci za pohotové koncernové zpravodajství! Jen se něco šustne ve VAG, a hned je z toho několik pěkných článků...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 11. 2018 17:50

Kde jsem to jenom už viděl pane Schreyer,,, tak se vydělávají prachy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:13

Schreyer? Nezaspal jsi asi tak posledních 8 let? Schreyer dělá pro Hyundai/KIA.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  01. 11. 2018 18:20

Fobie s jiným znáčkem na kapotě, a jdeme rejžovat!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 18:55

To už si fakt dělají pr*el :D Nevím zda se smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:14

A kolik jste čekal, že to bude jako stát? :D 300 tisíc? :D Tady je ale naivků, viděli jste, kolik stojí takové Mini? Nebo kolik stála minulá generace A1?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2018 08:43

Podle predku jsem myslel ze je to hyundai a kouknu bliz a ona je to prevlecena Fabie a dvojnasobnou cenu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2018 08:46

Pani, nerieste cenu - auto je urcene pre ludi, ktori na neho nemaju, ale chcu niekam patrit. Vysvetlim.

Auto, a jeho surodenci z lowcost poschodi nemeckej premie, je urcene pre velmi jasne definovanu cielovu skupinu:

Junior/Associate Accountant v nadnarodnej uctovnej firme typu Accenture s nadpriemernym platom. Firma ma plan dotovaneho operativneho leasingu pre znacku Audi ako zamestnanecky benefit, tak kazde platove pasmo vyskakuje do svojej urovne A1, A2, A3, A4... No cim vyssi plat, tym vacsi harok papiera.

Junior Accountant chce byt, samozrejme, sucastou firemnej kultury, auto sice realne nepotrebuje, a kedze je milenial a priemerny znalec Excelu, vie o autach velke kulove s prehadzovackou, ale aj on chce raz byt Senior Accountant alebo manazer a ta A1 k tomu skromnemu zaciatku skratka patri.

Ide o mladeznikov, ktori si kupia najlacnejsi set golfovych palic, aby mohli ist cez vikend hrat golf s nadriadenymi, a holobytove Audi A1 tuto pozlatkovu idylu doplna uplne perfektne.

A potom su tu znackari, ktori proste musia mat audi, inak by neexistovali, ale tych je mensina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 19:23

Jako pekne ale s Accenture potazmo s 'big four' dost mimo

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  02. 11. 2018 09:08

Na prvni pohled jsem myslel že je to c-elysse

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 11. 2018 09:22

tie modely aut nebudu nikdy luxus, ktore vychadzaju z koncepcie predneho pohonu..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  02. 11. 2018 11:43

Svýho zákazníka si to najde. Ty čtyři kroužky na masce chladiče se hoděj k teplákům

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 20:42

Audi v edici Sandero? :D Když z toho sejmou pozlátka, tak je vidět, jak je ten design bezpohlavní. Kdyby tam místo čtyř kruhů bylo logo Dacie, tak si ani nevšimnu, že je tam něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  03. 11. 2018 14:35

Auto ne pro normální lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A