Audi A1 má české ceny. Základ za 555 tisíc luxusní produkt nepřipomíná

Nejmenší Audi dorazilo na český trh ve své druhé generaci. Základní cena přesahuje půl milionu korun.

Nejmenší model z nabídky Audi se odhalil již v červnu a výstavní premiéru si odbyl v Paříži. Nyní si našel cestu i k nám. Zatím do konfigurátoru, který naznačuje, že již brzy vůz půjde objednat u autorizovaných dealerů. Druhá generace mini Audi je založena na platformě MQB A0 a blízkou příbuznost hledejme u Volkswagenu Polo či Seatu Ibiza.

Takto skončilo Audi R8 po těžké bouračce v Itálii. I tohle je možné přežít

Takto skončilo Audi R8 po těžké bouračce v Itálii. I tohle je možné přežít

Audi A1 najdete v českém konfigurátoru zatím bez vizuálního doprovodu, proto základní výbavu ilustrujeme z německého trhu. Obrázky se tak mohou lišit, ale představu si dokážeme udělat dobrou. Audi se tradičně rozhodla omezit výběr výbav na linie Advanced a S Line. Zbytek si nezávisle na motoru připlatíte dle svých přání.

A k počátečnímu výběru dostanete na českém trhu standardní výbavu následující. Zahrnuje například nouzové brzdění, rádio MMI s Bluetooth a čtyřmi reproduktory, LED denní svícení či kožený volant. Připlatit si však musíte například i za dotykovou obrazovku s navigací, tempomat, hliníková kola, ambientní osvětlení, hezčí dekor interiéru, parkovací senzory či dokonce asistent pro rozjezd do kopce nebo zpětná zrcátka v barvě vozu.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Základním motorem je pak motorizace 30 TFSI. To znamená litrový tříválec TSI o výkonu 88 kilowattů. To vše za startovacích 555.900 korun. Vedle šestistupňového manuálu lze připlatit za dvouspojkovou převodovku S Tronic, a to 52 tisíc korun. Jiný motor zatím v nabídce není. Prostřední linie (Advanced) začíná na 590.900 korunách, nejdražší provedení (S line) je v konfigurátoru za nejméně 621.900 Kč. Silnější varianty, včetně dieselů, dorazí později.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků