Audi A1 e-tron: nakonec je z něj hybrid

3 komentáře

josephko
16. listopadu • 21:27

Konečne niekto prišiel s týmto riešením. Pri jazdách po meste stačí auto nabíjať elektrinou, dá sa však s ním absolvovať aj dlhšia cesta. Čakám ešte, kedy elektromotory umiestnia do kolies a integrujú s elektromagnetickými brzdami. Pod kapotou sa tak vytvorí dosť miesta pre batérie aj pomocný spaľovací motor.
Apropó - čudujem sa, prečo hybridy, respektíve takéto elektromobily nejazdia na palivo E85. To by potom bola ekológia na druhú.

keycee
16. listopadu • 15:46

Co sa tyka spotreby a efektivnosti ide o najlepsi sposob vyuzitia spoluprace elektromotora so spalovacim motorom. Kedze spalovaci motor spolu s generatorom sluzi len ako '' DOBIJAC '' baterii, ide len o elektromobil. V tomto pripade sa spalovaci motor nevyuziva ako pohonna jednotka, takze nemoze ist o hybrid.

Paca
22. listopadu • 10:22

S touto logikou by byl kolový dozer z roku 1967 (forum.valka.cz ... naprostým vzorem ekologie. Jen generátor a elektromotory v nábojích kol.

Doporučujeme

Články odjinud