Tak jsem se podíval na ceník.https://www.audi.cz/a1/a1-citycarver/ceniky-a... ... Po dovybavení těchto holobytů to je jako s A1, tedy překabátěným Polem.
Vezmu-li v potaz, že bmw má proti A1 své Mini, audi se moc nevytáhlo.
Audi je Audi, prvotřídní kvalita, design, zpracování. Co model to bestseller.
A bude i elektrická verze?https://www.autoforum.cz/zajimavosti/majitele-prvn... ...
Bude. A podle prodejnosti elektroaut velkohube D3 se jich chystaji prodavat minimalne 20 kusu rocne. A samosebou nezbytna hlaska na pristrojovce o nutnosti vymeny motoroveho oleje zustane.
e-Tron se prodává v Evropě skvěle, lépe než I-Pace, lépe než EQC, lépe než Model-X
Člověče, tady si nemůžeme ani zažertovat... se dívám, je tady ale sucharů.
25 TFSI - clovek by podle honosneho nazvu nabyl dojmu, ze v tom bude motor a ne vibrator.
Litr podle tabulky žere o litr víc než 1.5.Neprohodily údaje nebo je 35tfsi hybrid?
Zvenku Huyndai, zevnitř Peugeot. Ale i tak OK :)
Vynikající jízdní vlastnosti, opravdu prvotřídní, ale ten interiér je zklamání ... oproti ostatním modelům Audi je tady zjevné, že se šetřilo. Cena odpovídá značce.
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.
Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.