Tak Hujajda to je hodně legrační značka .... prodávají, ano, chudší klientela si je koupí, ano, ale prosím neporovnávejte Audi a Hujdu, to je fakt směšné ... fakt legranda jak někteří zdejší diskutéři, asi doma mající nejnovější ix20 co vyhráli v soutěži s Kauflandem a plácají se po rameni co mají doma za terno, jen my víme, že jsou blbci. :-)))
bez quattro je audi nic len lacny VW (lacny technicky nie cenovkou) ...
Jediné modely Audi, které mají něco společného s VW jsou A1, A3, Q2, Q3 a TT. Jinak vše ostatní nemá s VW "nic" společného.
a to ti nestaci ? predavaju ich snad za cenu VW? pritom su to tie iste kopie s inym znakom :-D
BMW a Mercedes dělají přesně to samé. Mercedes dokonce s technikou z Dacií.
rozumiem vtipnej pripomienke .. ano renault dodava motory ale kazdy si ich upravuje podla seba .. a samozrejme ze MBcka na Acku (A B CLA GLA) su lacna technika za vela penazi (okrem 45amg) ale stale je pokrok mercedesu 1/2. gen Acka oproti 3/4genu no nie? bmw robi opak spravil z rwd 3,0 r6 - opak spotrebak
On myslí ten motor do Ačká, jenže ten má s agregátem od Renaultu společný jen blok, zbytek si dodává Mercedes.
Nevím o technice, kterou by pro Mercedes vyvíjela Dacia... Ale jistě nám něco poradíš.
Blue dCI 115 v Renckách, dCI 85kW v Dačkách a 180d v Merglech je jeden a ten samý motor, který určitě nevyvíjel Mercedes.
Jojo, Renault byl tak velkorysý, že poskytl skvělý motor Mercedesu a dovolil si dát ho i do své levnější značky. Ale je to motor Renault, stejně jako skvělý TCe 1.33. Tak se znovu ptám na tu techniku, kterou jim vyvinula Dacia. Nebo že by ses zmýlil?
nějaký díly se najdou i v jiných typech.
jasně že jo, ale ne to podstatné.
Mě hlavně připadá že automobilky odpovídají na otázku kterou jim nikdo nepoložil. Čím víc pruhů tím víc Adidas. Nebo si snad někdo řekl že si koupí A1 ale jen v tom případě že bude o 4 cm výš a dostane plastový lemy blatníků? Ve výsledku to dopadne jako Mercedes který je ve srabu a zřejmě bude muset revidovat nabídku modelu.B-]
Audi na rozdíl od Merglu není ve ztrátě, naopak velmi masivně vydělává. Takže nabídku bude muset revidovat Mergl, u Audi by nějakou revizí jenom zabili slepici co jim nese zlatá vejce.
On kdyby koncern musel dieselgate řešit v Evropě stejně tak jako v USA tak by bylo ve srabu i Audi. Jenže tady se to za přispění EK uhrálo do ztracena.
Jenze v USA prodava Konzern 638 tisic vozu (cca 3.6 milionu v zapadni Evrope + cca 800 tisic ve stredni a vychodni Evrope) https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-global-volksw... ... , mineno jednak v pomeru k velikosti trhu a jednak k velikosti Konzernu.To by pak to "reseni dieselgate v EU" nabralo ponekud jiny rozmer. Je to sice smutne, lec pravo na stejne zachazeni se zakazniky z ruznych regionu jaksi neexistuje. O tom, ze jak nemecke, tak i evropske organy Konzernu kryji zada, nelze prilis pochybovat. Duvodu je cela rada a ackoliv to neni vubec moralni, protoze pak se clovek muze zcela legitimne pat, zda jsme EU obcanu ci korporaci, je to pragmaticke - tedy jde o prachy.Nemci jsou experti, kteri nedelaji male chyby. Z trosek nemeckeho dieseloveho "zazraku" ted vstava hydra EVismu opet ohrozujici zakladni principy demkracie, obcanskych a lidskych svobod.
Kdyby musel koncern VW řešit dieselgate v EU stejně nákladně jako v USA, tak by to musel v EU udělat i koncern Daimler a tudíž by byl už dneska byl pod kytičkami.
keby bolo audi v strate by som sa cudoval ked predavaju predne pohony a haldex za cenu drahej techniky :-D :-D :-D :-D :-D
já bych se nedivil, jestli tu ztrátu nedotuje nějaká automobilka.
No on Mergl dělá to samé a ve ztrátě je, takže v tom jádro pudla nebude.
Mercedes za rok vyrobí víc zadokolek než Audi za deset let.B-]
tak tak , audi okrem r8 nema pravu zadnokolku .. co je hanba na "premiu" VAG ma akurat premiu porsche bentley a lambo .. audi by som len zaratal MLB platformu ostatne je preobleceny vw
naco "zadnokolka" kdyz je dostupny 4x4 a v zime nejsi za troubu s lanem v zmrzlejch rukach?
myslim si, ze ked niekto kupuje zadnokolku premiu a ma niekde chalupu urcite bude mat aj nejaky offroad alebo aspon kvazi suv s awd takze to nemozeme brat ako bezny spotrebitelsky pouzivatel co ma len nejaku octaviu 1,0 bez hlinikovych diskov .. rozumies
Audi za rok vyrobí víc čtyřkolek než Mercedes zadokolek za deset let.
Navíc je to nepodstatné, podstatné je, že Mercedes je v těžkých ztrátách a zkupují jej Číňani.
Hochu tak to už dávno ne a modelů quattro s torsenem je rok od roku méně.
Nemate take pocit, ze to Audi zacina nejak "korejstet"? V prvnim okamziku mne podle te uvodni fotky napadlo, ze zase dalsi Hyundai a nebo Kia. ;-)
Ne, mám opačný pocit, že Korejci u před časem začali audinovatět a dokonce si k tomu vzali designéra z Audi, protože dobře vědí, že design Audi je špičkový, sami by nic nevymysleli.
Design Audi je spickovy... Tak ten byl dobrej. Primo kamenak.
A5, A7 jsou obzvláště vydařené vozy. Nemusím Q8. V současné době jsou vydařenější než BMW a některé Mercedesy.
Klidně se zasměj, kdyby nebyl, tak by se asi těžko velká automobilka jako je koncern Hyundai/Kia rozhodl obšlehnout jej.
Korejci udávají tempo, dřívější skokani jen klopýtají... B-]
To rozhodne, predevsim tedy ti severni! Stejne, jako udavali tempo Vietnamci pred cca 30 lety. Dnes na ty jejich trznice kycha pes.
Ale kdeže, jen je nevidíš, protože v mnohých obchodech zaměstnávají čechy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.