Z Audi A1 se stal crossover. Ani 4 centimetry navíc z něj ale teréňák nedělají

35 komentářů

Danny
30. července • 15:18

Tak Hujajda to je hodně legrační značka .... prodávají, ano, chudší klientela si je koupí, ano, ale prosím neporovnávejte Audi a Hujdu, to je fakt směšné ... fakt legranda jak někteří zdejší diskutéři, asi doma mající nejnovější ix20 co vyhráli v soutěži s Kauflandem a plácají se po rameni co mají doma za terno, jen my víme, že jsou blbci. :-)))

OnlyTruth
29. července • 12:23

bez quattro je audi nic len lacny VW (lacny technicky nie cenovkou) ...

kari
29. července • 16:10

Jediné modely Audi, které mají něco společného s VW jsou A1, A3, Q2, Q3 a TT. Jinak vše ostatní nemá s VW "nic" společného.

OnlyTruth
29. července • 17:52

a to ti nestaci ? predavaju ich snad za cenu VW? pritom su to tie iste kopie s inym znakom :-D

pavel
29. července • 19:22

BMW a Mercedes dělají přesně to samé. Mercedes dokonce s technikou z Dacií.

OnlyTruth
30. července • 12:30

rozumiem vtipnej pripomienke .. ano renault dodava motory ale kazdy si ich upravuje podla seba .. a samozrejme ze MBcka na Acku (A B CLA GLA) su lacna technika za vela penazi (okrem 45amg) ale stale je pokrok mercedesu 1/2. gen Acka oproti 3/4genu no nie? bmw robi opak spravil z rwd 3,0 r6 - opak spotrebak

Bob
29. července • 20:57

On myslí ten motor do Ačká, jenže ten má s agregátem od Renaultu společný jen blok, zbytek si dodává Mercedes.

mpolan
29. července • 19:46

Nevím o technice, kterou by pro Mercedes vyvíjela Dacia... Ale jistě nám něco poradíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pavel
29. července • 21:30

Blue dCI 115 v Renckách, dCI 85kW v Dačkách a 180d v Merglech je jeden a ten samý motor, který určitě nevyvíjel Mercedes.

mpolan
29. července • 23:21

Jojo, Renault byl tak velkorysý, že poskytl skvělý motor Mercedesu a dovolil si dát ho i do své levnější značky. Ale je to motor Renault, stejně jako skvělý TCe 1.33. Tak se znovu ptám na tu techniku, kterou jim vyvinula Dacia. Nebo že by ses zmýlil?

petr r. (petrumr)
29. července • 16:25

nějaký díly se najdou i v jiných typech.

kari
29. července • 16:44

jasně že jo, ale ne to podstatné.

frankie
29. července • 10:14

Mě hlavně připadá že automobilky odpovídají na otázku kterou jim nikdo nepoložil. Čím víc pruhů tím víc Adidas. Nebo si snad někdo řekl že si koupí A1 ale jen v tom případě že bude o 4 cm výš a dostane plastový lemy blatníků? Ve výsledku to dopadne jako Mercedes který je ve srabu a zřejmě bude muset revidovat nabídku modelu.B-]

.
29. července • 12:00

Audi na rozdíl od Merglu není ve ztrátě, naopak velmi masivně vydělává. Takže nabídku bude muset revidovat Mergl, u Audi by nějakou revizí jenom zabili slepici co jim nese zlatá vejce.

Frankie
29. července • 15:10

On kdyby koncern musel dieselgate řešit v Evropě stejně tak jako v USA tak by bylo ve srabu i Audi. Jenže tady se to za přispění EK uhrálo do ztracena.

ozehavy zeh
29. července • 15:36

Jenze v USA prodava Konzern 638 tisic vozu (cca 3.6 milionu v zapadni Evrope + cca 800 tisic ve stredni a vychodni Evrope) https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-global-volksw... ... , mineno jednak v pomeru k velikosti trhu a jednak k velikosti Konzernu.To by pak to "reseni dieselgate v EU" nabralo ponekud jiny rozmer. Je to sice smutne, lec pravo na stejne zachazeni se zakazniky z ruznych regionu jaksi neexistuje. O tom, ze jak nemecke, tak i evropske organy Konzernu kryji zada, nelze prilis pochybovat. Duvodu je cela rada a ackoliv to neni vubec moralni, protoze pak se clovek muze zcela legitimne pat, zda jsme EU obcanu ci korporaci, je to pragmaticke - tedy jde o prachy.Nemci jsou experti, kteri nedelaji male chyby. Z trosek nemeckeho dieseloveho "zazraku" ted vstava hydra EVismu opet ohrozujici zakladni principy demkracie, obcanskych a lidskych svobod.

Carlos
29. července • 15:17

Kdyby musel koncern VW řešit dieselgate v EU stejně nákladně jako v USA, tak by to musel v EU udělat i koncern Daimler a tudíž by byl už dneska byl pod kytičkami.

OnlyTruth
29. července • 12:25

keby bolo audi v strate by som sa cudoval ked predavaju predne pohony a haldex za cenu drahej techniky :-D :-D :-D :-D :-D

petr r. (petrumr)
29. července • 16:29

já bych se nedivil, jestli tu ztrátu nedotuje nějaká automobilka.

Carlos
29. července • 12:30

No on Mergl dělá to samé a ve ztrátě je, takže v tom jádro pudla nebude.

chacha
29. července • 12:47

Mercedes za rok vyrobí víc zadokolek než Audi za deset let.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
29. července • 17:54

tak tak , audi okrem r8 nema pravu zadnokolku .. co je hanba na "premiu" VAG ma akurat premiu porsche bentley a lambo .. audi by som len zaratal MLB platformu ostatne je preobleceny vw

homer
30. července • 6:39

naco "zadnokolka" kdyz je dostupny 4x4 a v zime nejsi za troubu s lanem v zmrzlejch rukach?

OnlyTruth
30. července • 12:27

myslim si, ze ked niekto kupuje zadnokolku premiu a ma niekde chalupu urcite bude mat aj nejaky offroad alebo aspon kvazi suv s awd takze to nemozeme brat ako bezny spotrebitelsky pouzivatel co ma len nejaku octaviu 1,0 bez hlinikovych diskov .. rozumies

Carlos
29. července • 12:57

Audi za rok vyrobí víc čtyřkolek než Mercedes zadokolek za deset let.

Carlos
29. července • 12:59

Navíc je to nepodstatné, podstatné je, že Mercedes je v těžkých ztrátách a zkupují jej Číňani.

Bob
29. července • 15:03

Hochu tak to už dávno ne a modelů quattro s torsenem je rok od roku méně.

nasosana sosna
29. července • 9:44

Nemate take pocit, ze to Audi zacina nejak "korejstet"? V prvnim okamziku mne podle te uvodni fotky napadlo, ze zase dalsi Hyundai a nebo Kia. ;-)

Carlos
29. července • 12:03

Ne, mám opačný pocit, že Korejci u před časem začali audinovatět a dokonce si k tomu vzali designéra z Audi, protože dobře vědí, že design Audi je špičkový, sami by nic nevymysleli.

Umbula
29. července • 15:03

Design Audi je spickovy... Tak ten byl dobrej. Primo kamenak.

Revizor
29. července • 15:45

A5, A7 jsou obzvláště vydařené vozy. Nemusím Q8. V současné době jsou vydařenější než BMW a některé Mercedesy.

Carlos
29. července • 15:13

Klidně se zasměj, kdyby nebyl, tak by se asi těžko velká automobilka jako je koncern Hyundai/Kia rozhodl obšlehnout jej.

k22
29. července • 10:46

Korejci udávají tempo, dřívější skokani jen klopýtají... B-]

presmazena smazka
29. července • 10:57

To rozhodne, predevsim tedy ti severni! Stejne, jako udavali tempo Vietnamci pred cca 30 lety. Dnes na ty jejich trznice kycha pes.

ACE
29. července • 20:10

Ale kdeže, jen je nevidíš, protože v mnohých obchodech zaměstnávají čechy.

Doporučujeme

Články odjinud