Z Audi A1 se stal crossover. Ani 4 centimetry navíc z něj ale teréňák nedělají

nasosana sosna  |  29. 07. 2019 09:44

Nemate take pocit, ze to Audi zacina nejak "korejstet"? V prvnim okamziku mne podle te uvodni fotky napadlo, ze zase dalsi Hyundai a nebo Kia.

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 07. 2019 10:46

Korejci udávají tempo, dřívější skokani jen klopýtají...

Odpovědět  |   | 
presmazena smazka  |  29. 07. 2019 10:57

To rozhodne, predevsim tedy ti severni! Stejne, jako udavali tempo Vietnamci pred cca 30 lety. Dnes na ty jejich trznice kycha pes.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 07. 2019 20:10

Ale kdeže, jen je nevidíš, protože v mnohých obchodech zaměstnávají čechy.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:03

Ne, mám opačný pocit, že Korejci u před časem začali audinovatět a dokonce si k tomu vzali designéra z Audi, protože dobře vědí, že design Audi je špičkový, sami by nic nevymysleli.

Odpovědět  |   | 
Umbula  |  29. 07. 2019 15:03

Design Audi je spickovy... Tak ten byl dobrej. Primo kamenak.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 15:13

Klidně se zasměj, kdyby nebyl, tak by se asi těžko velká automobilka jako je koncern Hyundai/Kia rozhodl obšlehnout jej.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  29. 07. 2019 15:45

A5, A7 jsou obzvláště vydařené vozy. Nemusím Q8. V současné době jsou vydařenější než BMW a některé Mercedesy.

Odpovědět  |   | 
frankie  |  29. 07. 2019 10:14

Mě hlavně připadá že automobilky odpovídají na otázku kterou jim nikdo nepoložil. Čím víc pruhů tím víc Adidas. Nebo si snad někdo řekl že si koupí A1 ale jen v tom případě že bude o 4 cm výš a dostane plastový lemy blatníků? Ve výsledku to dopadne jako Mercedes který je ve srabu a zřejmě bude muset revidovat nabídku modelu.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 07. 2019 12:00

Audi na rozdíl od Merglu není ve ztrátě, naopak velmi masivně vydělává. Takže nabídku bude muset revidovat Mergl, u Audi by nějakou revizí jenom zabili slepici co jim nese zlatá vejce.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 12:25

keby bolo audi v strate by som sa cudoval ked predavaju predne pohony a haldex za cenu drahej techniky

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:30

No on Mergl dělá to samé a ve ztrátě je, takže v tom jádro pudla nebude.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  29. 07. 2019 12:47

Mercedes za rok vyrobí víc zadokolek než Audi za deset let.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:57

Audi za rok vyrobí víc čtyřkolek než Mercedes zadokolek za deset let.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:59

Navíc je to nepodstatné, podstatné je, že Mercedes je v těžkých ztrátách a zkupují jej Číňani.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  29. 07. 2019 15:03

Hochu tak to už dávno ne a modelů quattro s torsenem je rok od roku méně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 17:54

tak tak , audi okrem r8 nema pravu zadnokolku .. co je hanba na "premiu" VAG ma akurat premiu porsche bentley a lambo .. audi by som len zaratal MLB platformu ostatne je preobleceny vw

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 07. 2019 06:39

naco "zadnokolka" kdyz je dostupny 4x4 a v zime nejsi za troubu s lanem v zmrzlejch rukach?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2019 12:27

myslim si, ze ked niekto kupuje zadnokolku premiu a ma niekde chalupu urcite bude mat aj nejaky offroad alebo aspon kvazi suv s awd takze to nemozeme brat ako bezny spotrebitelsky pouzivatel co ma len nejaku octaviu 1,0 bez hlinikovych diskov .. rozumies

Odpovědět  |   | 

já bych se nedivil, jestli tu ztrátu nedotuje nějaká automobilka.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  29. 07. 2019 15:10

On kdyby koncern musel dieselgate řešit v Evropě stejně tak jako v USA tak by bylo ve srabu i Audi. Jenže tady se to za přispění EK uhrálo do ztracena.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 15:17

Kdyby musel koncern VW řešit dieselgate v EU stejně nákladně jako v USA, tak by to musel v EU udělat i koncern Daimler a tudíž by byl už dneska byl pod kytičkami.

Odpovědět  |   | 
ozehavy zeh  |  29. 07. 2019 15:36

Jenze v USA prodava Konzern 638 tisic vozu (cca 3.6 milionu v zapadni Evrope + cca 800 tisic ve stredni a vychodni Evrope) https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-global-volksw... ... , mineno jednak v pomeru k velikosti trhu a jednak k velikosti Konzernu.

To by pak to "reseni dieselgate v EU" nabralo ponekud jiny rozmer. Je to sice smutne, lec pravo na stejne zachazeni se zakazniky z ruznych regionu jaksi neexistuje. O tom, ze jak nemecke, tak i evropske organy Konzernu kryji zada, nelze prilis pochybovat. Duvodu je cela rada a ackoliv to neni vubec moralni, protoze pak se clovek muze zcela legitimne pat, zda jsme EU obcanu ci korporaci, je to pragmaticke - tedy jde o prachy.

Nemci jsou experti, kteri nedelaji male chyby. Z trosek nemeckeho dieseloveho "zazraku" ted vstava hydra EVismu opet ohrozujici zakladni principy demkracie, obcanskych a lidskych svobod.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 12:23

bez quattro je audi nic len lacny VW (lacny technicky nie cenovkou) ...

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 07. 2019 16:10

Jediné modely Audi, které mají něco společného s VW jsou A1, A3, Q2, Q3 a TT. Jinak vše ostatní nemá s VW "nic" společného.

Odpovědět  |   | 

nějaký díly se najdou i v jiných typech.

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 07. 2019 16:44

jasně že jo, ale ne to podstatné.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 17:52

a to ti nestaci ? predavaju ich snad za cenu VW? pritom su to tie iste kopie s inym znakom

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 07. 2019 19:22

BMW a Mercedes dělají přesně to samé. Mercedes dokonce s technikou z Dacií.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 07. 2019 19:46

Nevím o technice, kterou by pro Mercedes vyvíjela Dacia... Ale jistě nám něco poradíš.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 07. 2019 21:30

Blue dCI 115 v Renckách, dCI 85kW v Dačkách a 180d v Merglech je jeden a ten samý motor, který určitě nevyvíjel Mercedes.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 07. 2019 23:21

Jojo, Renault byl tak velkorysý, že poskytl skvělý motor Mercedesu a dovolil si dát ho i do své levnější značky. Ale je to motor Renault, stejně jako skvělý TCe 1.33. Tak se znovu ptám na tu techniku, kterou jim vyvinula Dacia. Nebo že by ses zmýlil?

Odpovědět  |   | 
Bob  |  29. 07. 2019 20:57

On myslí ten motor do Ačká, jenže ten má s agregátem od Renaultu společný jen blok, zbytek si dodává Mercedes.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2019 12:30

rozumiem vtipnej pripomienke .. ano renault dodava motory ale kazdy si ich upravuje podla seba .. a samozrejme ze MBcka na Acku (A B CLA GLA) su lacna technika za vela penazi (okrem 45amg) ale stale je pokrok mercedesu 1/2. gen Acka oproti 3/4genu no nie? bmw robi opak spravil z rwd 3,0 r6 - opak spotrebak

Odpovědět  |   | 
Danny  |  30. 07. 2019 15:18

Tak Hujajda to je hodně legrační značka .... prodávají, ano, chudší klientela si je koupí, ano, ale prosím neporovnávejte Audi a Hujdu, to je fakt směšné ... fakt legranda jak někteří zdejší diskutéři, asi doma mající nejnovější ix20 co vyhráli v soutěži s Kauflandem a plácají se po rameni co mají doma za terno, jen my víme, že jsou blbci. )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 125 N/A