Z Audi A1 se stal crossover. Ani 4 centimetry navíc z něj ale teréňák nedělají

nasosana sosna  |  29. 07. 2019 09:44

Nemate take pocit, ze to Audi zacina nejak "korejstet"? V prvnim okamziku mne podle te uvodni fotky napadlo, ze zase dalsi Hyundai a nebo Kia.

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 07. 2019 10:46

Korejci udávají tempo, dřívější skokani jen klopýtají...

Odpovědět  |   | 
presmazena smazka  |  29. 07. 2019 10:57

To rozhodne, predevsim tedy ti severni! Stejne, jako udavali tempo Vietnamci pred cca 30 lety. Dnes na ty jejich trznice kycha pes.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 07. 2019 20:10

Ale kdeže, jen je nevidíš, protože v mnohých obchodech zaměstnávají čechy.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:03

Ne, mám opačný pocit, že Korejci u před časem začali audinovatět a dokonce si k tomu vzali designéra z Audi, protože dobře vědí, že design Audi je špičkový, sami by nic nevymysleli.

Odpovědět  |   | 
Umbula  |  29. 07. 2019 15:03

Design Audi je spickovy... Tak ten byl dobrej. Primo kamenak.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 15:13

Klidně se zasměj, kdyby nebyl, tak by se asi těžko velká automobilka jako je koncern Hyundai/Kia rozhodl obšlehnout jej.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  29. 07. 2019 15:45

A5, A7 jsou obzvláště vydařené vozy. Nemusím Q8. V současné době jsou vydařenější než BMW a některé Mercedesy.

Odpovědět  |   | 
frankie  |  29. 07. 2019 10:14

Mě hlavně připadá že automobilky odpovídají na otázku kterou jim nikdo nepoložil. Čím víc pruhů tím víc Adidas. Nebo si snad někdo řekl že si koupí A1 ale jen v tom případě že bude o 4 cm výš a dostane plastový lemy blatníků? Ve výsledku to dopadne jako Mercedes který je ve srabu a zřejmě bude muset revidovat nabídku modelu.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 07. 2019 12:00

Audi na rozdíl od Merglu není ve ztrátě, naopak velmi masivně vydělává. Takže nabídku bude muset revidovat Mergl, u Audi by nějakou revizí jenom zabili slepici co jim nese zlatá vejce.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 12:25

keby bolo audi v strate by som sa cudoval ked predavaju predne pohony a haldex za cenu drahej techniky

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:30

No on Mergl dělá to samé a ve ztrátě je, takže v tom jádro pudla nebude.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  29. 07. 2019 12:47

Mercedes za rok vyrobí víc zadokolek než Audi za deset let.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:57

Audi za rok vyrobí víc čtyřkolek než Mercedes zadokolek za deset let.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 12:59

Navíc je to nepodstatné, podstatné je, že Mercedes je v těžkých ztrátách a zkupují jej Číňani.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  29. 07. 2019 15:03

Hochu tak to už dávno ne a modelů quattro s torsenem je rok od roku méně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 17:54

tak tak , audi okrem r8 nema pravu zadnokolku .. co je hanba na "premiu" VAG ma akurat premiu porsche bentley a lambo .. audi by som len zaratal MLB platformu ostatne je preobleceny vw

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 07. 2019 06:39

naco "zadnokolka" kdyz je dostupny 4x4 a v zime nejsi za troubu s lanem v zmrzlejch rukach?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2019 12:27

myslim si, ze ked niekto kupuje zadnokolku premiu a ma niekde chalupu urcite bude mat aj nejaky offroad alebo aspon kvazi suv s awd takze to nemozeme brat ako bezny spotrebitelsky pouzivatel co ma len nejaku octaviu 1,0 bez hlinikovych diskov .. rozumies

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 07. 2019 16:29

já bych se nedivil, jestli tu ztrátu nedotuje nějaká automobilka.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  29. 07. 2019 15:10

On kdyby koncern musel dieselgate řešit v Evropě stejně tak jako v USA tak by bylo ve srabu i Audi. Jenže tady se to za přispění EK uhrálo do ztracena.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  29. 07. 2019 15:17

Kdyby musel koncern VW řešit dieselgate v EU stejně nákladně jako v USA, tak by to musel v EU udělat i koncern Daimler a tudíž by byl už dneska byl pod kytičkami.

Odpovědět  |   | 
ozehavy zeh  |  29. 07. 2019 15:36

Jenze v USA prodava Konzern 638 tisic vozu (cca 3.6 milionu v zapadni Evrope + cca 800 tisic ve stredni a vychodni Evrope) https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-global-volksw... ... , mineno jednak v pomeru k velikosti trhu a jednak k velikosti Konzernu.

To by pak to "reseni dieselgate v EU" nabralo ponekud jiny rozmer. Je to sice smutne, lec pravo na stejne zachazeni se zakazniky z ruznych regionu jaksi neexistuje. O tom, ze jak nemecke, tak i evropske organy Konzernu kryji zada, nelze prilis pochybovat. Duvodu je cela rada a ackoliv to neni vubec moralni, protoze pak se clovek muze zcela legitimne pat, zda jsme EU obcanu ci korporaci, je to pragmaticke - tedy jde o prachy.

Nemci jsou experti, kteri nedelaji male chyby. Z trosek nemeckeho dieseloveho "zazraku" ted vstava hydra EVismu opet ohrozujici zakladni principy demkracie, obcanskych a lidskych svobod.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 12:23

bez quattro je audi nic len lacny VW (lacny technicky nie cenovkou) ...

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 07. 2019 16:10

Jediné modely Audi, které mají něco společného s VW jsou A1, A3, Q2, Q3 a TT. Jinak vše ostatní nemá s VW "nic" společného.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 07. 2019 16:25

nějaký díly se najdou i v jiných typech.

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 07. 2019 16:44

jasně že jo, ale ne to podstatné.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 07. 2019 17:52

a to ti nestaci ? predavaju ich snad za cenu VW? pritom su to tie iste kopie s inym znakom

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 07. 2019 19:22

BMW a Mercedes dělají přesně to samé. Mercedes dokonce s technikou z Dacií.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 07. 2019 19:46

Nevím o technice, kterou by pro Mercedes vyvíjela Dacia... Ale jistě nám něco poradíš.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 07. 2019 21:30

Blue dCI 115 v Renckách, dCI 85kW v Dačkách a 180d v Merglech je jeden a ten samý motor, který určitě nevyvíjel Mercedes.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 07. 2019 23:21

Jojo, Renault byl tak velkorysý, že poskytl skvělý motor Mercedesu a dovolil si dát ho i do své levnější značky. Ale je to motor Renault, stejně jako skvělý TCe 1.33. Tak se znovu ptám na tu techniku, kterou jim vyvinula Dacia. Nebo že by ses zmýlil?

Odpovědět  |   | 
Bob  |  29. 07. 2019 20:57

On myslí ten motor do Ačká, jenže ten má s agregátem od Renaultu společný jen blok, zbytek si dodává Mercedes.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2019 12:30

rozumiem vtipnej pripomienke .. ano renault dodava motory ale kazdy si ich upravuje podla seba .. a samozrejme ze MBcka na Acku (A B CLA GLA) su lacna technika za vela penazi (okrem 45amg) ale stale je pokrok mercedesu 1/2. gen Acka oproti 3/4genu no nie? bmw robi opak spravil z rwd 3,0 r6 - opak spotrebak

Odpovědět  |   | 
Danny  |  30. 07. 2019 15:18

Tak Hujajda to je hodně legrační značka .... prodávají, ano, chudší klientela si je koupí, ano, ale prosím neporovnávejte Audi a Hujdu, to je fakt směšné ... fakt legranda jak někteří zdejší diskutéři, asi doma mající nejnovější ix20 co vyhráli v soutěži s Kauflandem a plácají se po rameni co mají doma za terno, jen my víme, že jsou blbci. )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A