Nové Audi A1 odhaleno! Oficiální snímky unikly ještě před premiérou

31 komentářů

Hmm
18. června • 21:36

Takže opět jsme ve starých kolejích-Kvíčala(alias Velkopřevor, Jan Zlatoústý, majkl, ugo, Haftan atd.) tu opět zvrací svoje bláboly (nejen) pod články, které si dovolují zmiňovat Škodovku, potažmo koncern VW. Upřímně bych toto individuum chtěl potkat v reálu a zjistil co je zač, jestli to není náhodou nějaký znuděný puberťák.

Kuk Vykuk
18. června • 12:37

Šéf Audi dostal klepeta za podvody s emisema. Dřiv to byl "náskok díky technice" , dneska je to "náskok díky podvodům" B-]Policisté zadrželi šéfa Audi Ruperta Stadlera. Obvinění se týkají podvodů s emisemi
https://byznys.ihned.cz/c1-66171630-policiste-zad... ...

ugo
18. června • 12:40

O tom se na tomto koncernovem webu ovsem nedozvime zhola nic...

Jan Mička
18. června • 13:36 • šéfredaktor AutoRevue.cz
Josef
18. června • 15:57

ugovi ("Kvíčale") nedochází daleko více věcí a kromě pouhých "výkřiků" a otravování nic nedokáže (a nedokázal). Co mu brání v tom, aby zde v diskusi něco obsažného a poučného napsal, když mu to chybí v článku Autorevue? Nebo proč sem na web Autorevue chodí a "čte" a kritizuje to, co se mu nelíbí, když jinde na internetu může sehnat jinde spoustu zajímavých informací? Nikdo mu četbu článků na Autorevue přece nepřikazuje. (Nebo snad jo? A že by to jeho "otravování" mělo "záměr" - úkol konkurence?....:-))

ugo
18. června • 11:19

Totalne revolucni tvary,designova bomba,jaka tady jeste nebyla!Perfektni.

Jim
18. června • 11:10

jako konkurence pro Mini? taková stylovka po insbruckovsku :-D
se zadními světly, že jsem si spíš řekl nový baworák

king014
18. června • 10:03

unikají plyny, případně tekutiny ale propagační materiály fakt neunikají, ty se zveřejňují

Kuk Vykuk
18. června • 12:39

Hlavně jim unikaj emise a to ve velkým.

stealth01
18. června • 12:48

Jako všem. Některým i nepřímo při výrobě baterií.

ugo
18. června • 13:03

Jasne,typicky ceska a koncernofilni argumentace: proc bych nekrad,kdyz kradou vsichni,ze...

stealth01
18. června • 8:41

Vůbec tuto kategorii aut nechápu. Ještě beru A3/A-Class/1er... Ale toto je nad můj malý mozek. Měl jsem A1 na dva dny a bylo to docela peklo. Cena je naprosto extrémní, za 700 tisíc (tolik stál můj 1.4TFSI kus) mohu mít úplně jiná auta.
Jasně, nebudu si hrát na hlupáka, nemyslím větší auta. Kdo vybírá v kategorii malých městských vozítek, nebude kupovat olítanou 5er. Ale mám na mysli třeba Polo GTI nebo z o něco větších Megáne, Civic a mnoho mnoho dalších.
Stylové to není, je to stísněné a neuvěřitelně drahé.

Tias
18. června • 9:58

To auto jsem taky dlouho nechápal, než jsem pochopil cílovku. Mám tetu advokatku, řídí minimálně, ale auto chce. Je sama, kancl v centru, peněz s klidem na S klasse, ale chce něco extra malého, ale zároveň prémiového (nápad mě jen A1). Takže nemá problém utratit milion za tuhle hovadinu, protože nechci nic ani o centimetr větší a zároveň to je “vlastne levný”. A takových se na světě najde tolik, ze tu máme další generaci

bzzz
18. června • 11:10

Presne

chytrak
18. června • 10:29

Myslím, že hlavním smyslem tohoto auta je krást zákazníky mini a nenechat BMW dělat si v tom segmentu co chce. Jestli se to daří je téma jiné diskuze...

stealth01
18. června • 12:47

Mohlo by být, kdyby Mini nebylo o segment výše, tedy v nižší střední.

bzzz
18. června • 20:16

Cilovka neresi/nerozeznava segmenty...

Lidl
18. června • 9:09

každej jak chce hele

ugo
18. června • 8:33

Ze by opravdu koncernovy PR web?no namoudusi,uz je to tak!

Jan Mička
18. června • 8:37 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,můžete napsat, co je na tomto článku PR? Je to novinka jako každá jiná, za chvíli to bude úplně všude. Můžete udat jediný důvod, pro který bychom tento článek neměli vydat?Hezký den,Honza

stealth01
18. června • 8:44

Honzo, vůbec na ty idioty nereagujte. Jsou to duševní mrzáci, já jim s oblibou říkám polykači kyslíku. Nikdy (s důrazem na slovo "nikdy") společnosti nepřinesou něco navíc.
Je nad slunce jasné, že když nějaká automobilka udělá nové auto, že o tom motoristická média budou informovat.
Kde byli tito moralisté, když jste vydávali čtyři dny po sobě články o Peugeotu 508?

Jan Mička
18. června • 8:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,uznávám, že občas je tady článků o koncernu dost. Ale on má taky dost značek a vypouštět očividně čtená témata kvůli tomu nechci. Spíše mě pak mrzí, když vydáme něco z historie nebo zajímavost, o které se u nás moc nepíše, a není o to moc zájem.No jo, taky jsem tenkrát čekal, že se s Peugeotem někdo ozve... :-D

Josef
18. června • 12:12

Já jen doplním, že velkopřeverské klíčaslovské zlatoústé ugové a Haftani jsou kategorií, kterou je nejlepší mazat v diskusích, protože oni nediskutují a jejich "reakce" jsou za hranicí "normálu" a jenom "otravují". Stačí se podívat na web stránku Autorevue a spočítat všechny zobrazené články. Výsledek není v převaze článků o "Koncernu" (a o Škodě). Každý si může vybrat, co si přečte a ostatní může ignorovat. Já také nečtu všechny články a některé kategorie aut mne vyloženě nezajímají. Oni ti ugové a Haftani mohou konat stejně - ignorovat články, které se jim nelíbí, ale které se mohou líbit někomu jinému.
A už vůbec tito "ugové" nechápou, že je přece normání psát více článků o autech a značkách. které zajímají více čtenářů (a diskutujících). Stačí se podívat, kolik je diskusních příspěvků k jednotlivým článkům. Koncern (a Škoda) s naprostou převahou vedou, trošku "sekunduje" Hyundai/Kia a jinak nic - všechno jen pár diskusních příspěvků. Stejně tak o stavu "zájmu" vypovídají počty prodaných aut na našem českém trhu - Škoda a "Koncern" zdrcující převaha.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Haftan
18. června • 13:58

Rekl mistr Jan a vypnul si VPN za kterou se schovava pro pripad komentovani prispevku, ktere mu nelahodi....

Josef
18. června • 15:47

Sděluješ vlastní zkušenosti a postupy "Kvíčalo"? Divím se, že tě správce webu Autorevue, nebo redaktor Mička už z diskuse nevymazal.

Josef
18. června • 16:24

Zajímavé Haftane, jak se naráz objevilo spoustu plusů a minusů... Asi víš jak se to dělá, že? (Kdysi to někdo v diskusích zmiňoval). Jen doufám že budou tvoje "příspěvky" brzy vymazány.:-)

HAFTAN
19. června • 6:09

Kupodivu ne, a to je dobře - sranda musí být...

Haftan
18. června • 11:45

Nejvyssi redaktor sveta slezl mezi luzu si popovidat? O pane na nebi...dekujeme Ti za tyto dary. Neznam vetsiho odbornika a fundovaneho specialistu na koncernovou techniku. Nechapu ale, ze Vas mistre zurnalistickych disciplin neangazuji primo do Wolfsburgu. Mozna ale tuší, ze by splakali nad vydelkem jako Hyundai nad Vosickym...

ugo
18. června • 10:08

Aha,jo tak ona je jen nahoda,s temi koncernovymi PR clanky zde...tak prominte,ze jsem obtezoval!

Roman
18. června • 7:55

Hyundai Kona!!!

Leoš
18. června • 8:03

To ta průjmová barva... Ale jinak Kona s 1.6T a automatem stojí 0,6mio. To bude u Audi asi tak cenovej základ.

Doporučujeme

Články odjinud