Takže opět jsme ve starých kolejích-Kvíčala(alias Velkopřevor, Jan Zlatoústý, majkl, ugo, Haftan atd.) tu opět zvrací svoje bláboly (nejen) pod články, které si dovolují zmiňovat Škodovku, potažmo koncern VW. Upřímně bych toto individuum chtěl potkat v reálu a zjistil co je zač, jestli to není náhodou nějaký znuděný puberťák.
Šéf Audi dostal klepeta za podvody s emisema. Dřiv to byl "náskok díky technice" , dneska je to "náskok díky podvodům" B-]Policisté zadrželi šéfa Audi Ruperta Stadlera. Obvinění se týkají podvodů s emisemihttps://byznys.ihned.cz/c1-66171630-policiste-zad... ...
O tom se na tomto koncernovem webu ovsem nedozvime zhola nic...
Bych zase netvrdil ;-)https://www.autorevue.cz/dieselgate-audi-rupert-st... ...
ugovi ("Kvíčale") nedochází daleko více věcí a kromě pouhých "výkřiků" a otravování nic nedokáže (a nedokázal). Co mu brání v tom, aby zde v diskusi něco obsažného a poučného napsal, když mu to chybí v článku Autorevue? Nebo proč sem na web Autorevue chodí a "čte" a kritizuje to, co se mu nelíbí, když jinde na internetu může sehnat jinde spoustu zajímavých informací? Nikdo mu četbu článků na Autorevue přece nepřikazuje. (Nebo snad jo? A že by to jeho "otravování" mělo "záměr" - úkol konkurence?....:-))
Totalne revolucni tvary,designova bomba,jaka tady jeste nebyla!Perfektni.
jako konkurence pro Mini? taková stylovka po insbruckovsku :-Dse zadními světly, že jsem si spíš řekl nový baworák
unikají plyny, případně tekutiny ale propagační materiály fakt neunikají, ty se zveřejňují
Hlavně jim unikaj emise a to ve velkým.
Jako všem. Některým i nepřímo při výrobě baterií.
Jasne,typicky ceska a koncernofilni argumentace: proc bych nekrad,kdyz kradou vsichni,ze...
Vůbec tuto kategorii aut nechápu. Ještě beru A3/A-Class/1er... Ale toto je nad můj malý mozek. Měl jsem A1 na dva dny a bylo to docela peklo. Cena je naprosto extrémní, za 700 tisíc (tolik stál můj 1.4TFSI kus) mohu mít úplně jiná auta.Jasně, nebudu si hrát na hlupáka, nemyslím větší auta. Kdo vybírá v kategorii malých městských vozítek, nebude kupovat olítanou 5er. Ale mám na mysli třeba Polo GTI nebo z o něco větších Megáne, Civic a mnoho mnoho dalších.Stylové to není, je to stísněné a neuvěřitelně drahé.
To auto jsem taky dlouho nechápal, než jsem pochopil cílovku. Mám tetu advokatku, řídí minimálně, ale auto chce. Je sama, kancl v centru, peněz s klidem na S klasse, ale chce něco extra malého, ale zároveň prémiového (nápad mě jen A1). Takže nemá problém utratit milion za tuhle hovadinu, protože nechci nic ani o centimetr větší a zároveň to je “vlastne levný”. A takových se na světě najde tolik, ze tu máme další generaci
Presne
Myslím, že hlavním smyslem tohoto auta je krást zákazníky mini a nenechat BMW dělat si v tom segmentu co chce. Jestli se to daří je téma jiné diskuze...
Mohlo by být, kdyby Mini nebylo o segment výše, tedy v nižší střední.
Cilovka neresi/nerozeznava segmenty...
každej jak chce hele
Ze by opravdu koncernovy PR web?no namoudusi,uz je to tak!
Dobrý den,můžete napsat, co je na tomto článku PR? Je to novinka jako každá jiná, za chvíli to bude úplně všude. Můžete udat jediný důvod, pro který bychom tento článek neměli vydat?Hezký den,Honza
Honzo, vůbec na ty idioty nereagujte. Jsou to duševní mrzáci, já jim s oblibou říkám polykači kyslíku. Nikdy (s důrazem na slovo "nikdy") společnosti nepřinesou něco navíc.Je nad slunce jasné, že když nějaká automobilka udělá nové auto, že o tom motoristická média budou informovat.Kde byli tito moralisté, když jste vydávali čtyři dny po sobě články o Peugeotu 508?
Dobrý den,uznávám, že občas je tady článků o koncernu dost. Ale on má taky dost značek a vypouštět očividně čtená témata kvůli tomu nechci. Spíše mě pak mrzí, když vydáme něco z historie nebo zajímavost, o které se u nás moc nepíše, a není o to moc zájem.No jo, taky jsem tenkrát čekal, že se s Peugeotem někdo ozve... :-D
Já jen doplním, že velkopřeverské klíčaslovské zlatoústé ugové a Haftani jsou kategorií, kterou je nejlepší mazat v diskusích, protože oni nediskutují a jejich "reakce" jsou za hranicí "normálu" a jenom "otravují". Stačí se podívat na web stránku Autorevue a spočítat všechny zobrazené články. Výsledek není v převaze článků o "Koncernu" (a o Škodě). Každý si může vybrat, co si přečte a ostatní může ignorovat. Já také nečtu všechny články a některé kategorie aut mne vyloženě nezajímají. Oni ti ugové a Haftani mohou konat stejně - ignorovat články, které se jim nelíbí, ale které se mohou líbit někomu jinému.A už vůbec tito "ugové" nechápou, že je přece normání psát více článků o autech a značkách. které zajímají více čtenářů (a diskutujících). Stačí se podívat, kolik je diskusních příspěvků k jednotlivým článkům. Koncern (a Škoda) s naprostou převahou vedou, trošku "sekunduje" Hyundai/Kia a jinak nic - všechno jen pár diskusních příspěvků. Stejně tak o stavu "zájmu" vypovídají počty prodaných aut na našem českém trhu - Škoda a "Koncern" zdrcující převaha.
Rekl mistr Jan a vypnul si VPN za kterou se schovava pro pripad komentovani prispevku, ktere mu nelahodi....
Sděluješ vlastní zkušenosti a postupy "Kvíčalo"? Divím se, že tě správce webu Autorevue, nebo redaktor Mička už z diskuse nevymazal.
Zajímavé Haftane, jak se naráz objevilo spoustu plusů a minusů... Asi víš jak se to dělá, že? (Kdysi to někdo v diskusích zmiňoval). Jen doufám že budou tvoje "příspěvky" brzy vymazány.:-)
Kupodivu ne, a to je dobře - sranda musí být...
Nejvyssi redaktor sveta slezl mezi luzu si popovidat? O pane na nebi...dekujeme Ti za tyto dary. Neznam vetsiho odbornika a fundovaneho specialistu na koncernovou techniku. Nechapu ale, ze Vas mistre zurnalistickych disciplin neangazuji primo do Wolfsburgu. Mozna ale tuší, ze by splakali nad vydelkem jako Hyundai nad Vosickym...
Aha,jo tak ona je jen nahoda,s temi koncernovymi PR clanky zde...tak prominte,ze jsem obtezoval!
Hyundai Kona!!!
To ta průjmová barva... Ale jinak Kona s 1.6T a automatem stojí 0,6mio. To bude u Audi asi tak cenovej základ.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.