Nové Audi A1 odhaleno! Oficiální snímky unikly ještě před premiérou

Roman  |  18. 06. 2018 07:55

Hyundai Kona!!!

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  18. 06. 2018 08:03

To ta průjmová barva... Ale jinak Kona s 1.6T a automatem stojí 0,6mio. To bude u Audi asi tak cenovej základ.

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 08:33

Ze by opravdu koncernovy PR web?no namoudusi,uz je to tak!

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

můžete napsat, co je na tomto článku PR? Je to novinka jako každá jiná, za chvíli to bude úplně všude. Můžete udat jediný důvod, pro který bychom tento článek neměli vydat?

Hezký den,

Honza

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 08:44

Honzo, vůbec na ty idioty nereagujte. Jsou to duševní mrzáci, já jim s oblibou říkám polykači kyslíku. Nikdy (s důrazem na slovo "nikdy") společnosti nepřinesou něco navíc.
Je nad slunce jasné, že když nějaká automobilka udělá nové auto, že o tom motoristická média budou informovat.
Kde byli tito moralisté, když jste vydávali čtyři dny po sobě články o Peugeotu 508?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

uznávám, že občas je tady článků o koncernu dost. Ale on má taky dost značek a vypouštět očividně čtená témata kvůli tomu nechci. Spíše mě pak mrzí, když vydáme něco z historie nebo zajímavost, o které se u nás moc nepíše, a není o to moc zájem.

No jo, taky jsem tenkrát čekal, že se s Peugeotem někdo ozve...

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 10:08

Aha,jo tak ona je jen nahoda,s temi koncernovymi PR clanky zde...tak prominte,ze jsem obtezoval!

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  18. 06. 2018 11:45

Nejvyssi redaktor sveta slezl mezi luzu si popovidat? O pane na nebi...dekujeme Ti za tyto dary. Neznam vetsiho odbornika a fundovaneho specialistu na koncernovou techniku. Nechapu ale, ze Vas mistre zurnalistickych disciplin neangazuji primo do Wolfsburgu. Mozna ale tuší, ze by splakali nad vydelkem jako Hyundai nad Vosickym...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 12:12

Já jen doplním, že velkopřeverské klíčaslovské zlatoústé ugové a Haftani jsou kategorií, kterou je nejlepší mazat v diskusích, protože oni nediskutují a jejich "reakce" jsou za hranicí "normálu" a jenom "otravují". Stačí se podívat na web stránku Autorevue a spočítat všechny zobrazené články. Výsledek není v převaze článků o "Koncernu" (a o Škodě). Každý si může vybrat, co si přečte a ostatní může ignorovat. Já také nečtu všechny články a některé kategorie aut mne vyloženě nezajímají. Oni ti ugové a Haftani mohou konat stejně - ignorovat články, které se jim nelíbí, ale které se mohou líbit někomu jinému.
A už vůbec tito "ugové" nechápou, že je přece normání psát více článků o autech a značkách. které zajímají více čtenářů (a diskutujících). Stačí se podívat, kolik je diskusních příspěvků k jednotlivým článkům. Koncern (a Škoda) s naprostou převahou vedou, trošku "sekunduje" Hyundai/Kia a jinak nic - všechno jen pár diskusních příspěvků. Stejně tak o stavu "zájmu" vypovídají počty prodaných aut na našem českém trhu - Škoda a "Koncern" zdrcující převaha.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  18. 06. 2018 13:58

Rekl mistr Jan a vypnul si VPN za kterou se schovava pro pripad komentovani prispevku, ktere mu nelahodi....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 15:47

Sděluješ vlastní zkušenosti a postupy "Kvíčalo"? Divím se, že tě správce webu Autorevue, nebo redaktor Mička už z diskuse nevymazal.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 16:24

Zajímavé Haftane, jak se naráz objevilo spoustu plusů a minusů... Asi víš jak se to dělá, že? (Kdysi to někdo v diskusích zmiňoval). Jen doufám že budou tvoje "příspěvky" brzy vymazány.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  19. 06. 2018 06:09

Kupodivu ne, a to je dobře - sranda musí být...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 08:41

Vůbec tuto kategorii aut nechápu. Ještě beru A3/A-Class/1er... Ale toto je nad můj malý mozek. Měl jsem A1 na dva dny a bylo to docela peklo. Cena je naprosto extrémní, za 700 tisíc (tolik stál můj 1.4TFSI kus) mohu mít úplně jiná auta.
Jasně, nebudu si hrát na hlupáka, nemyslím větší auta. Kdo vybírá v kategorii malých městských vozítek, nebude kupovat olítanou 5er. Ale mám na mysli třeba Polo GTI nebo z o něco větších Megáne, Civic a mnoho mnoho dalších.
Stylové to není, je to stísněné a neuvěřitelně drahé.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  18. 06. 2018 09:09

každej jak chce hele

Odpovědět  |   | 
Tias  |  18. 06. 2018 09:58

To auto jsem taky dlouho nechápal, než jsem pochopil cílovku. Mám tetu advokatku, řídí minimálně, ale auto chce. Je sama, kancl v centru, peněz s klidem na S klasse, ale chce něco extra malého, ale zároveň prémiového (nápad mě jen A1). Takže nemá problém utratit milion za tuhle hovadinu, protože nechci nic ani o centimetr větší a zároveň to je “vlastne levný”. A takových se na světě najde tolik, ze tu máme další generaci

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  18. 06. 2018 10:29

Myslím, že hlavním smyslem tohoto auta je krást zákazníky mini a nenechat BMW dělat si v tom segmentu co chce. Jestli se to daří je téma jiné diskuze...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 12:47

Mohlo by být, kdyby Mini nebylo o segment výše, tedy v nižší střední.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 20:16

Cilovka neresi/nerozeznava segmenty...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 11:10

Presne

Odpovědět  |   | 
king014  |  18. 06. 2018 10:03

unikají plyny, případně tekutiny ale propagační materiály fakt neunikají, ty se zveřejňují

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 12:39

Hlavně jim unikaj emise a to ve velkým.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 12:48

Jako všem. Některým i nepřímo při výrobě baterií.

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 13:03

Jasne,typicky ceska a koncernofilni argumentace: proc bych nekrad,kdyz kradou vsichni,ze...

Odpovědět  |   | 
Jim  |  18. 06. 2018 11:10

jako konkurence pro Mini? taková stylovka po insbruckovsku
se zadními světly, že jsem si spíš řekl nový baworák

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 11:19

Totalne revolucni tvary,designova bomba,jaka tady jeste nebyla!Perfektni.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 12:37

Šéf Audi dostal klepeta za podvody s emisema. Dřiv to byl "náskok díky technice" , dneska je to "náskok díky podvodům"

Policisté zadrželi šéfa Audi Ruperta Stadlera. Obvinění se týkají podvodů s emisemi
https://byznys.ihned.cz/c1-66171630-policiste-zad... ...

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 12:40

O tom se na tomto koncernovem webu ovsem nedozvime zhola nic...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 15:57

ugovi ("Kvíčale") nedochází daleko více věcí a kromě pouhých "výkřiků" a otravování nic nedokáže (a nedokázal). Co mu brání v tom, aby zde v diskusi něco obsažného a poučného napsal, když mu to chybí v článku Autorevue? Nebo proč sem na web Autorevue chodí a "čte" a kritizuje to, co se mu nelíbí, když jinde na internetu může sehnat jinde spoustu zajímavých informací? Nikdo mu četbu článků na Autorevue přece nepřikazuje. (Nebo snad jo? A že by to jeho "otravování" mělo "záměr" - úkol konkurence?....

Odpovědět  |   | 
Hmm  |  18. 06. 2018 21:36

Takže opět jsme ve starých kolejích-Kvíčala(alias Velkopřevor, Jan Zlatoústý, majkl, ugo, Haftan atd.) tu opět zvrací svoje bláboly (nejen) pod články, které si dovolují zmiňovat Škodovku, potažmo koncern VW. Upřímně bych toto individuum chtěl potkat v reálu a zjistil co je zač, jestli to není náhodou nějaký znuděný puberťák.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A