Nové Audi A1 oficiálně! Diesel končí. Vrcholná verze má 200 koní

17 komentářů

jenda911
21. června • 13:13

beru to jako "značkovější" alternativu k Fabii, takže za mě je to super. Komu nestačí 200k v takovémhle autíčku, toho je mi líto :-) Spíš mi přijde o moc zajímavější posun ve sdílení úspěšných nápadů, které druzí pro přílišné opakování opustili. Myslím celkový tvar zadních světel - v té žluté je to zezadu prostě bavorák a možná je to tak schválně. Ono do Mnichova to z Ingolstadtu není tak daleko, že :-) Jen na fotkách není moc vidět použité materiály, které obklopují posádku. Pro mě osobně např. zadní dveře celé umělohmotné jsou hnus první kategorie i v levném autě, natož v Audi. A nejsem si jistý, zda bych chtěl mít výdechy klimatizace namířené přímo do obou rukávů, spíš ne. Tohle by mi asi opravdu vadilo.

Franz
20. června • 10:59

Nádherné, ale je vidět, že šetřit se musí, přesto krásné hotmini. Bravo Audi.

Já první
19. června • 13:57

No, musím se přidat k ostatním. Je to moc krásný Hyundai...

Kuk Vykuk
19. června • 13:39

Dizly se sunou do hrobečku. Otázka je, jestli tydle benzíňaky budou mít aspoň fitry pevnejch částic?

Anti-automat
19. června • 19:00

Spytajte sa dodavatelov a tych dalsich clankov pasomnice, ktora parazituje na zakaznikovi. Odpoved snad bude jasna.

19. června • 11:22

vrcholná verze v 200k v roce 2018 :DDD jinak hnus jak běžné věci od koncernu..

Lidl
19. června • 11:26

vrcholna verze s 200k je u nejhorsiho modelu audi celkem v pohode, na to jak je to auto malinkaty a lehky to bude optimalni, ale za ty prachy si tohle prditko s timto motorem koupi malokdo...

Tom
21. června • 6:21

Presne, 200 koniku na takoveho prcka je hezka porce vykonu. A cenu bych neresil, on se vzdycky nekdo najde a koupi to. Je to Audi.

komik
19. června • 14:21

Těch 200hp je málo s ohledem na to, že stejný motor dostalo i Polo a v něm bude tak o 1/3 levnější... a 2.0t umožňuje různá výkonová ladění, tak tam mohli udělat aspoň na papíře třeba 210 hp :-O
Mě zaujalo to značení... 25, 30... to znamená, že v budoucnu tam bude 250/300 ccm :).

Nowok
19. června • 10:49

Fádnost, nuda, šeď...

šofér
19. června • 10:14

a já v první chvíli myslel, že jde o facelift Hyundai Kona

Aladin
19. června • 9:14

Vůz je to pohledný, ale co pokrok v technice? V této cenové kategorii jsou tříválce nedůstojné šetření. Kdyby alespoň byly jako mild hybrid, ať je to maximálně úsporné, když už nic jiného. V tomto světle vypadají "mercedesácké" tce R4 1.3 jako vhodnější způsob šetření, než ubírat válce.

Tomáš
19. června • 8:50

Kia Rio, pěkný docela ;)

Aisin
19. června • 8:24

Ty ole, co to je v te sede? To je novy Hyundai Veloster?:-O Audi je designova bida

Danes
19. června • 8:38

To je prece zbrusu novy prevratny design,nejvetsi revoluce za poslednich 200 let! Aspon tak to zde bylo nedavno prezentovano...

Hmm
19. června • 8:41

Takže opět jsme ve starých kolejích-Kvíčala(alias Velkopřevor, Jan Zlatoústý, majkl, ugo, Haftan, Danes) tu opět zvrací svoje bláboly (nejen) pod články, které si dovolují zmiňovat Škodovku, potažmo koncern VW. Upřímně bych toto individuum chtěl potkat v reálu a zjistil co je zač, jestli to není náhodou nějaký znuděný puberťák.

Danes
19. června • 8:15

Koncernrevue.cz v extázi!

Doporučujeme

Články odjinud