Audi A1 1,6 TDI se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši jen 99 g/km

Zatím jen na trhu Velké Británie má být pod tlakem zavedení nižší silniční daně na vozy s emisemi CO2 pod 99 g/km uvedeno vylepšené, nepatrně hospodárnější provedení na nízkou spotřebu orientované provedení Audi A1 1,6 TDI, nicméně se lze domnívat, že se jej záhy dočkáme také u nás. Výkon motoru 105 koní (77 kW) i točivý moment 250 Nm byly stejně jako deklarované dynamické parametry zachovány, ale díky novému programu řídicí jednotky a drobným úpravám na vstřikování prý klesla průměrná spotřeba paliva z 4,0 l/100 km na 3,8 l/100 km a emise CO2 se snížily ze 105 g/km na 99 g/km. U nás se Audi A1 s motorem 1,6 TDI prodává se základní výbavou Attraction za nemalých 474 900 Kč, takže je otázkou, zda ve skutečném provozu tabulková úspora 0,2 l/100 km hraje vůbec roli.

 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků