Audi A1 1,6 TDI se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši jen 99 g/km

Audi A1 1,6 TDI se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši jen 99 g/km

Zatím jen na trhu Velké Británie má být pod tlakem zavedení nižší silniční daně na vozy s emisemi CO2 pod 99 g/km uvedeno vylepšené, nepatrně hospodárnější provedení na nízkou spotřebu orientované provedení Audi A1 1,6 TDI, nicméně se lze domnívat, že se jej záhy dočkáme také u nás. Výkon motoru 105 koní (77 kW) i točivý moment 250 Nm byly stejně jako deklarované dynamické parametry zachovány, ale díky novému programu řídicí jednotky a drobným úpravám na vstřikování prý klesla průměrná spotřeba paliva z 4,0 l/100 km na 3,8 l/100 km a emise CO2 se snížily ze 105 g/km na 99 g/km. U nás se Audi A1 s motorem 1,6 TDI prodává se základní výbavou Attraction za nemalých 474 900 Kč, takže je otázkou, zda ve skutečném provozu tabulková úspora 0,2 l/100 km hraje vůbec roli.

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků